
Beskrivelse af Efficy
Efficy er kendt som det mest fleksible CRM-system i Europa, og vi tilbyder en fleksibel CRM-løsning, der kan tilpasses bedst muligt til dine medarbejdere. Vores fleksible løsninger bruges allerede af mere end 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er brugervenligt, og det kan tilpasses til den enkelte organisation ud fra størrelse og behov. Det gør det muligt at udvikle og skabe vækst i din virksomhed på en struktureret måde.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Saas/egen server
Skal systemet installeres på egen server, eller findes det i skyen?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?Pris fra
Listepris fra leverandørenPrismodel
Hvilken model passer til dit budget?Hvorfor skal man vælge Efficy?
Hvorfor vælge jeres system?
- Brugervenlig og samlet løsning, der kan bruges af alle teams fra salg til marketing til kundeservice.
- Hold dine data beskyttet. Vi overholder GDPR-reglerne og hjælper dig med også at overholde dem.
- Altid tilgængeligt fra enhver enhed.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Vi er her for din skyld og tilbyder fuld support og onboarding efter behov.
- Mere for mindre. Et fleksibelt CRM-system til den bedste pris.
- Vi vokser i takt med dig. Start med det basale, og opgrader med integrationer og funktioner, når du har behov for det.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Vores CRM-løsninger kan tilpasses til din organisations størrelse og behov, og de kan derfor bruges af både store og små virksomheder. Vi arbejder ud fra førende praksis inden for CRM i Europa, men har fokus på lokale kunder. Du behøver ikke at gå på kompromis med ydeevnen eller datasikkerheden for at få en tilpasset oplevelse. Derfor har vi CRM-løsninger og support på de lokale sprog, herunder dansk.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Vores CRM tilpasses behovet i den enkelte virksomhed, det er nemt at bruge på tværs af afdelinger, og det giver adgang til de vigtigste data i realtid.
- Vi hjælper dig med nemt at følge op på dine kunder og med at levere en proaktiv service, så du styrker dine kunderelationer og giver kunderne en bedre oplevelse.
- Brug vores funktioner til gamification som en ny måde at lære og øge produktiviteten på.
Anmeldelser
Hvad mener andre om systemet?
Desværre endnu ingen anmeldelser.
Kender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Efficy produktfunktionaliteter
API integration
Dashboard - Salgsoversigt
Email-kampagner
Indsamling af leads via hjemmesiden
Kalenderintegration & påmindelser
Kundetilpasning
Lead score
Marketing automation
Områdestyring
Oprette dokumenter & aftaler
Pipeline Management
Ringelister
Sagsstyring
Salgsgamification
Salgsprognoser og data
Udsendelse af nyhedsbreve
De mest anvendte alternativer
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden