
Beskrivelse af Personio
Systemet er perfekt til små og mellemstore virksomheder. Værktøjet kan alt – rekruttering, håndtering og udvikling af medarbejdere samt lønadministration. Personio bliver jeres nye HR-cockpit: I får adgang til alle personaledata via et enkelt klik og kan automatisere alle HR-processer under hele ansættelsesperioden. På den måde får I tid til de HR-opgaver, som tilfører værdi til virksomheden.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?XSSML
Mobilapp
Er der en app til systemet?JANEJ
Saas/egen server
Skal systemet installeres på egen server, eller findes det i skyen?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Global
Prismodel
Hvilken model passer til dit budget?ModulbaseretAbonnement
Talent Management-moduler
Se alle de Talent Mgmt-moduler, der udbydes, længere nede på siden!JANEJ
Medarbejdersamtaler
Er der en funktion til håndtering af medarbejdersamtaler?JANEJ
Lønrevision
Er der et værktøj til lønrevision?JANEJ
HR analytics
Er der adgang til HR-analytics værktøjer?JANEJ
Rekruttering
Er der et rekrutteringsmodul?JANEJ
Hvorfor skal man vælge Personio?
Hvorfor vælge jeres system?
- Fleksibelt HR
Personio styrker jeres unikke behov og tilpasses i takt med, at virksomheden udvikles. Løbende, hurtige produktopdateringer hjælper jer med at maksimere jeres HR-processer och forretninger. https://www.personio.com/product-updates/ - Det væsentlige
Personio håndterer alle persondatarelaterede processer, som en virksomhed skal håndtere, inklusive rekruttering og løn. - Automatisering og forenkling
Personio automatiserer og forenkler jeres HR-processer med ét værktøj, så I får mere tid til strategiske arbejdsopgaver. - Integrering
Integrer Personio med jeres andre specialiserede software-løsninger og spar tid og kræfter ved at undgå at skulle skifte mellem forskellige systemer.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Ideelt til små og mellemstore virksomheder
Personios system er skræddersyet til at imødekomme små og mellemstore virksomheders behov og genererer hurtigt resultater. Pt. tæller vores kunder mere end 2000 succesfulde virksomheder i over 40 lande. - Pålidelig løsning
Systemet er gennemprøvet i meget komplekse og regulerede markeder. Databeskyttelse og informationssikkerhed er nøglefaktorer for Personios produkter og service. - Hurtig implementering og skræddersyet kompetent support.
Implementeringen af Personio tager i gennemsnit kun mellem fire og otte uger. Gennem interaktive produktuddannelser, selvstudier og informationsudveksling via email får I en individuel trin-for-trin uddannelse, der gør jer til Personio eksperter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Udfordringen:
For meget administration som resulterer i mindre fokus på personale og virksomhedsstrategi. Ineffektive processer, som indebærer manuelt arbejde og frustration. Begrænset adgang til data, som resulterer i uhensigtsmæssige investeringsbeslutninger i HR. - Løsningen:
Digitalisering af HR-data og -processer danner basis for al automatisering af tidskrævende arbejdsopgaver som for eksempel beregning af feriedage, der gør HR-afdelingen mere produktiv. Optimering og standardisering af HR-processer som eksempelvis introduktion af nyansatte betyder, at medarbejdernes præstationer i hele virksomheden forbedres. Hurtig og nem adgang til personaledata giver et godt strategisk udgangspunkt for yderligere optimering af processer og støtter udviklingen af virksomhedens strategi.
Anmeldelser
Hvad mener andre om systemet?
Brugervenlighed
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldernes mening
Användarvänligheten. Det är ett modernt och väldigt bra HR system.
Personio produktfunktionaliteter
Bonus & provision
Ingår
Compensation Mgmt
Ingår
Core HR
Ingår
Fraværsregistrering
Ingår
HR 360 grader
Ingår
HR-analytics
Ingår
Integrationsplatform
Ingår
Kompetenceudvikling
Ingår
Konsulent-bistand
Ingår
Lønrevision
Ingår
Medarbejdersamtaler
Ingår
Onboarding
Ingår
Rapporter & KPI’er
Ingår
Rekruttering
Ingår
Selvbetjening
Ingår
Tidsregistrering
Ingår
De mest anvendte alternativer
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden