HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Omnichannel Kundeservice-logo

Omnichannel Kundeservice

Link Mobility

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Omnichannel Kundeservice

Er I ude efter at effektivisere jeres kundeservice? Så er Link Mobility’s Customer Care-løsninger måske noget for jer. Her får i en platform, der nemt og enkelt kan hjælpe jer med at håndtere kundeservice. Dette kan blandt andet gøres gennem deres Self-service modul, hvor kunder har mulighed for finde svar på deres spørgsmål eller få adgang til information uden at skulle kontakte en kundeservicemedarbejder. Der er selvfølgelig også mulighed for realtidskommunikation, automatiserede opdateringer, automatiseret markedsføring samt kundefeedback. Så at I sikre jer at I altid leverer den bedst mulige kundeoplevelse.

Hvem er Omnichannel Kundeservice egnet til?

Denne læsning er specielt populær blandt mellemstore og større virksomheder i de skandinaviske lande. Blandt deres kunder finder man virksomheder, der opererer inden for logistik og kommunikation. Dog kan platformen nemt tilpasses forskellige virksomhedstyper.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVNODAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DKGlobal

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Alternativer til Omnichannel Kundeservice

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Omnichannel Kundeservice vises i følgende kategorier

Omnichannel Kundeservice produktfunktioner

Kundeservicesystem

Billetter

Ingår

Livechat

Ingår

Prioritetsfunktion

Ingår

Selvhjælp

Ingår

Sentimentanalyse

Ingår

Standard svar

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Status for sagen

Ingår

Telefon

Ingår

Marketing automation-system

Automatiseret annoncering

Ingår

Kobling til sociale medier

Ingår

Kundetilpasset kommunikation

Ingår

Leadgenerering

Ingår

Leadscore

Ingår

Mobil-markedsføring

Ingår

Oprette formularer

Ingår

Segmenter kundestrømmen

Ingår

Webhook

Ingår