Hvad har jeg brug for at vide om helpdesksystemer?
Når du skal vælge et helpdesk-system, er det vigtigt at gå efter det rigtige. Ligesom du nok ikke ønsker dig en sportsvogn, hvis du venter trillinger, vil du også gerne have et helpdesksystem, der passer til din virksomhed. Tænk også på fremtiden – efterhånden som virksomheden vokser, kan det være godt at vælge et mere avanceret system allerede. Men det vigtigste at holde øje med, er som med alle it-systemer, brugervenligheden. Mange helpdesksystemer kan virke komplekse, men pointen er, at værktøjet skal hjælpe dig med at arbejde mere effektivt og nemmere med helpdesk-sager. Kortlæg gerne dine vigtigste behov og begynd at sammenligne de forskellige systemer her på BusinessWith. Du kan nemt filtrere på forskellige produktfunktioner efter, hvor stor din virksomhed er, og læse om forskellige værktøjer hos os eller gå videre til de respektive internetsider.
Bed gerne de leverandører, du har i kikkerten, om at få demoer. Læs op, lav din research og glem ikke at spørge de medarbejdere, der primært skal arbejde i systemet, hvad der er vigtigst for dem. Hvordan ser jeres helpdesk ud i dag, hvilke 'gear' har I, og hvad skal fungere bedre? Har I brug for, at det nye værktøj skal kunne integreres med andre systemer? Så sammenlign og vælg systemer med BusinessWith - vores guide gør valget lettere.