Hvorfor bruger du telefoncentral eller erhvervstelefoni?
Telefoncentraler bruges til at holde styr på opkald og sikre at I ikke går glip af opkald fra kunder. Hvis ingen i din virksomhed eller organisation er tilgængelig i øjeblikket, skal dette oplyses, når kunder ringer til dig. At kunne sætte folk i kø eller styre, hvem der tager hvilket opkald, er elementer som en telefoncentralløsning kan hjælpe dig med. I dag er der mange cloud-baserede løsninger, der betyder, at du ikke behøver at installere noget på egen server.
De store fordele ved erhvervstelefoni er at kunne tilbyde god kundeservice og tilgængelighed til en fordelagtig pris. For mange er det også en stor fordel ved at kunne være mobil. Cloud-baserede løsninger giver dig mulighed for at tage imod opkald når du fx er ude i marken, eller du kan vælger at opsætte en tidsbestemt reference.
Leder du efter IP-telefoni, det vil sige at kunne foretage opkald over internettet, er der også en sammenligningsguide her på BusinessWith til dig. En stor gevinst ved IP-telefoni, er at du kan spare penge, især hvis du har medarbejdere, der arbejder i udlandet.
Ved at investere i en telefoncentral kan se frem til tilfredse kunder og en nemmere måde at håndtere indgående opkald på. Det er ikke kun de potentielle nye kunder, der får et godt førstehåndsindtryk af din virksomhed eller organisation, takket være den fine første modtagelse. Selv eksisterende kunder vil sætte pris på at blive behandlet godt, og blive henvist til en anden, hvis deres kontaktperson i virksomheden ikke er tilgængelig i øjeblikket. Med BusinessWith kan du nemt filtrere og finde den løsning, der passer til dig og det som din virksomheder søger.