HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Evernote Teams-logo

Evernote Teams

Evernote

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Evernote Teams

Hos Evernote finder i en team arbejdsplatform, der udover at tilbyde løsninger til intern kommunikation og workflow, også indeholder et omfattende dokumenthåndteringssystem Med Evernote kan medarbejdere I jeres virksomhed oprette og dele dokumenter og noter på en intuitiv og effektiv måde. Funktioner som avanceret søgning gør det nemt for medarbejdere hurtigt at finde hvad de lever efter, og funktioner som deling og samarbejde sikre at teams kan arbejde sammen om projekter, dele ideer og give feedback i realtid. Yderligere er platformen også nem at integrere med andre værktøjer og tredjepartsapplikationer. Herved kan I skabe den perfekte platform for lige netop jeres virksomhed.

Hvem er Evernote Teams egnet til?

Evernote er en utroligt fleksibel og intuitiv platform, og er derfor flittigt brugt af mange virksomheder. Deres prisvenlige løsninger og tillægsmoduler gør, at alle lige fra Startups til større internationale virksomheder kan være med. I får altså en omfattende løsning, der kombinerer workflowfunktioner med kraftfuld dokumenthåndtering.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDAENNOFI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Evernote Teams vises i følgende kategorier

Evernote Teams produktfunktioner

Dokumenthåndteringssystem

Autorisationshåndtering

Ingår

Avanceret søgefunktion

Ingår

Dokumentskabeloner

Ingår

Kan integreres

Ingår

Kvittering for læsning

Ingår

Meddelelser

Ingår

Styring i realtid

Ingår

Versionshåndtering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Dokumenthåndteringssystem