HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Alt om systemer og software til sagsbehandling & helpdesk

Sagsbehandling

At have et system der holder styr på alle indkommende sager, spørgsmål og alt relateret til kundeservice i et system, betyder at du ikke går glip af noget, og samtidig kan holde styr på alle jeres sager. At investere i et sagsbehandlingssystem giver dig mulighed for at automatisere og forenkle mange af de processer, der er forbundet med fx kundeservice i virksomheden. Det vil altså sige at sådan et system også gør jer mere konkurrencedygtige. Sammenlign forskellige sagsbehandlingssystemer her hos BusinessWith, hvor du blandt andet kan se, hvilke kommunale sagsbehandlingssystemer der findes.

Værktøjer til sagsbehandling og kundeservice handler om at spare tid og i det hele taget arbejde smartere med alt fra protokoller, fejlrapporter til forskellige typer kundesager. Det hele afhænger selvfølgelig af den branche, du opererer i. Det bedste Sagsbehandlingssystemet til netop din virksomhed er det, du finder mest brugervenlig og det der passer bedst til lige netop jeres behov. Sorter efter systemer, der har funktioner som sags- og svarskabeloner, samt kundeservicesystemer, der tilbyder live chats og indeholder funktioner som standardsvar og visning af sagsstatus. Inden du begynder at lede efter systemer, så tænk over, hvilke funktioner du er mest interesseret i, og hvilke aktuelle flaskehalse du skal løse. Vurder, hvordan din sagsbehandling ser ud i dag, og hvad dine mål er.

Skal systemet integreres og samarbejde med andre af jeres interne systemer som f.eks. dit CRM-system? Sammenlign de forskellige systemer, som du er nysgerrig på og vær ikke bange for at bede om en demo. Du finder alt den information som du skal bruge, når du begynder at filtrere i vores smart sammenligningsservice hos BusinessWith.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Top system indenfor Sagsbehandling

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtid...

Læs mere om SuperOffice Service

Hvorfor skal jeg have et sagsbehandlingssystem?

Er du stadig usikker på, om du virkelig har brug for et system? - til sagsbehandling eller kundeservice. Eller skal du overbevise din chef eller en anden medarbejder, om at I skal investere i et smart værktøj til at løse alt fra kundespørgsmål til protokoller eller andre ærinder? BusinessWith lister tre grunde til, at en virksomhed tjener penge på at have et smart sagsbehandlingssystem.

Tid er penge

Skriver du spørgsmål fra kunder ned på post-it notes, der lægges i en bunke? Eller ligger vigtige dokumenter i en mappe og samler støv, som du undlader at følge op på, før at det er for sent? Det ikke at have nogen orden i sagerne, dokumenter, anmodninger eller andre dokumenter betyder, at du spilder tid og arbejder ineffektivt. Det betyder også, at man risikere vrede kunder, som venter forgæves på svar. Med et sagsbehandlingssystem har du det fulde overblik og kan arbejde smartere, hvilket sparer tid. Og tid er meget ofte lig med penge.

God kundeservice = godt omdømme

Når e-mails, telefonopkald og beskeder besvares rettidigt, går dine kunder eller dem, der henvender sig til dig med spørgsmål, derfra tilfredse. Og hvem vil have utilfredse kunder? Et sagsbehandlingssystem hjælper dig med at se status på indgående anmodninger, prioritetsrækkefølge og har ofte funktioner såsom sags- og svarskabeloner, chatsupport og kan give udarbejde statistik, samt hjælpe dig med opfølgning. Når du får styr på dine sager og kan reagere effektivt på dine kunders henvendelser, bredes et godt ry hurtigt, og du får loyale kunder. At som kunde f.eks. få et automatiseret hurtigt svar på, at du arbejder på sagen, køb dig tid og er en del af god kundeservice.

Få statistik over dine sager

At få statistik over alt fra svartider til hvad de forskellige sager handler om , giver et komplet overblik over, hvordan din sagsbehandling ser ud, og hvad du er god til eller hvad du kan arbejde på. I de statistiske værktøjer kan du også se, hvilke tidspunkter du modtager flest sager, hvilket kan være godt at kende for at bemande korrekt og forberede sig på, hvilke spørgsmål der modtages og på hvilke dage.

Sammenlign allerede i dag de bedste sagshåndteringssystemer her hos BusinessWith