Beskrivelse af Ombea
Identificer potentielle udfordringer ved at administrere kundeundersøgelser med Ombea. Med denne platform kan du nemt kommunikere via QR-koder, e-mails eller CRM-systemer. Ombea tilbyder en omni-kanal løsning, der sikrer ensartet feedback uanset kommunikationskanal. Brugervenlige funktioner gør det muligt at indsamle og følge feedback i realtid samt at implementere handlinger og foranstaltninger i systemet.
Hvem er Ombea egnet til?
Dette internationalt anvendelige værktøj til kundeundersøgelser henvender sig primært til større virksomheder, men kan med fordel anvendes af virksomheder i alle størrelser. Det skaber en dybere forståelse af kunderne og bidrager til øget vækst samt udvidelse af kundebasen.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Ombea vises i følgende kategorier
Ombea produktfunktioner
Kundeundersøgelser værktøj
API
Automatiske påmindelser
Fleksibelt design
Flere distributionskanaler
Rapporter og analyser
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.