HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Ombea

Ombea

Ombea

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Ombea

Identificer potentielle udfordringer ved at administrere kundeundersøgelser med Ombea. Med denne platform kan du nemt kommunikere via QR-koder, e-mails eller CRM-systemer. Ombea tilbyder en omni-kanal løsning, der sikrer ensartet feedback uanset kommunikationskanal. Brugervenlige funktioner gør det muligt at indsamle og følge feedback i realtid samt at implementere handlinger og foranstaltninger i systemet.

Hvem er Ombea egnet til?

Dette internationalt anvendelige værktøj til kundeundersøgelser henvender sig primært til større virksomheder, men kan med fordel anvendes af virksomheder i alle størrelser. Det skaber en dybere forståelse af kunderne og bidrager til øget vækst samt udvidelse af kundebasen.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Ombea vises i følgende kategorier

Ombea produktfunktioner

Kundeundersøgelser værktøj

API

Ingår

Automatiske påmindelser

Ingår

Fleksibelt design

Ingår

Flere distributionskanaler

Ingår

Rapporter og analyser

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Kundeundersøgelser værktøj