Alternativ

Beskrivelse af Ombea

Identificer potentielle udfordringer ved at administrere kundeundersøgelser med Ombea. Med denne platform kan du nemt kommunikere via QR-koder, e-mails eller CRM-systemer. Ombea tilbyder en omni-kanal løsning, der sikrer ensartet feedback uanset kommunikationskanal. Brugervenlige funktioner gør det muligt at indsamle og følge feedback i realtid samt at implementere handlinger og foranstaltninger i systemet.

Hvem er Ombea egnet til?

Dette internationalt anvendelige værktøj til kundeundersøgelser henvender sig primært til større virksomheder, men kan med fordel anvendes af virksomheder i alle størrelser. Det skaber en dybere forståelse af kunderne og bidrager til øget vækst samt udvidelse af kundebasen.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Ombea vises i følgende kategorier

Ombea produktfunktioner

Kundeundersøgelser værktøj

API

Automatiske påmindelser

Fleksibelt design

Flere distributionskanaler

Rapporter og analyser

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Kundeundersøgelser værktøj

SurveymonkeyOmbea
plan2learnOmbea
OnlineUndersøgelseOmbea
ExaminareOmbea