Sammenlign Danmarks bedste værktøjer til kundeundersøgelser

Hvorfor skal jeg have et kundeundersøgelsesværktøj?

Ved hjælp af kundeundersøgelser kan du som virksomhed eller organisation forbedre dine services og produkter, hvilket igen gør det nemmere at fastholde eksisterende kunder. Det handler om at måle kundeoplevelsen (CX). Ved at investere i et værktøj til kundeundersøgelser bliver det hele mere struktureret og de svar du får bliver nemmere at analysere. Tanken er, at du ved hjælp af spørgeskemaerne eller undersøgelserne skal kunne se, hvad du kan gøre bedre, og hvor det måske er gået helt i stykker. Kundeundersøgelser er også et mål for forventninger - find ud af, hvad dine kunder forventer af dig. Forskellige værktøjer passer dog til forskellige virksomheder. Hos BusinessWith oplister vi, hvilke værktøjer der er tilgængelige på det danske marked i dag, så du nemmere kan finde det bedste værktøj til dine kundeundersøgelser.

Hvilket kundeundersøgelsesværktøj skal jeg vælge?

Kundeundersøgelser har til formål at måle kundetilfredshed (med NPS, Net Promoter butik) eller kundeoplevelsen (CX) for at træffe foranstaltninger til at forbedre dine produkter og tjenester. I dag findes der flere forskellige værktøjer til kundeundersøgelser. Mest skybaseret eller webbaseret, da tanken er, at brugervenligheden skal være høj. Hvordan vil du få dine kunder til virkelig at svare på undersøgelsen eller undersøgelsen? Nå, ved at give dem et værktøj, der er nemt og bekvemt at bruge. Men brugervenligheden stopper ikke der. Sammenlign gerne de forskellige værktøjer for at se, at du også finder værktøjet nemt at bruge. Hvad skal værktøjet gøre for dig? Hvad vil du måle? Velkommen til at sammenligne de forskellige værktøjer til kundeundersøgelser direkte med os hos BusinessWith.

Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshed med et værktøj

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Liste over 16 forskellige Kundeundersøgelser værktøj

Ennova's Customer Experience Platform er en omfattende løsning designet til at måle og forbedre kunderelationer. Med Ennova kan virksomheder nemt indsamle, analysere og handle på kundefeedback gennem hele kunderejsen. Platformen tilbyder funktioner som tilpassede spørgeskemaer, realtidsrapportering, avanceret dataanalyse og færdige skabeloner, der hurtigt og nemt kan sendes ud. Ennova's kunderelat...Læs mere om CUSTOMER EXPERIENCE

En webbaseret løsning der hjælper jer med at udføre remragendekundeundersøgelser. Brug færdige spørgeskabeloner med svarmuligheder eller valgfri skriftlige svar alt efter formålet med undersøgelsen og nå nemt ud til kunderne gennem flere forskellige kanaler for at opnå en så høj svarfrekvens som muligt. Værktøjet er tilgængeligt på alle nordiske sprog samt flere internationale sprog, hvilket er en...Læs mere om Examinare

Facitanalyse's kundesurvey-værktøj er en effektiv platform til at indsamle og analysere kundefeedback. Med dette værktøj kan virksomheder nemt lave og sende spørgeskemaer, samle svar og få værdifuld indsigt i kundernes oplevelser og tilfredshed. Værktøjet tilbyder funktioner som tilpassede spørgeskemaer, realtidsrapportering, avanceret dataanalyse og færdige skabeloner, der hurtigt og nemt kan sen...Læs mere om FACITanalyse

LimeSurvey giver jer mulighed for at gennemføre kundeundersøgelser med lethed og effektivitet. Med denne platform kan I nemt indsamle vigtige kundedata og få dybdegående indsigt i kundernes behov og ønsker. Vi tilbyder skræddersyede spørgeskabeloner, der er designet til at sikre præcise og relevante svar, så I kan træffe velinformerede beslutninger. Læs mere om LimeSurvey

Netigate er et tilpasseligt system, der tilbyder et godt overblik over virksomhedens samarbejdssteder. Netigate tilbyder API såvel som SMS -funktioner og har også et valgbart design til medarbejderundersøgelsen.Læs mere om Netigate

Identificer potentielle udfordringer ved at administrere kundeundersøgelser med Ombea. Med denne platform kan du nemt kommunikere via QR-koder, e-mails eller CRM-systemer. Ombea tilbyder en omni-kanal løsning, der sikrer ensartet feedback uanset kommunikationskanal. Brugervenlige funktioner gør det muligt at indsamle og følge feedback i realtid samt at implementere handlinger og foranstaltninger i...Læs mere om Ombea

OnlineUndersøgelse.dk er en intuitiv og fleksibel platform til at skabe, distribuere og analysere spørgeskemaer. Virksomheder kan let samle værdifuld feedback fra kunder, medarbejdere og andre interessenter ved hjælp af tilpassede spørgeskemaer og færdige skabeloner, som hurtigt kan sendes ud. Platformen tilbyder realtidsrapportering og avanceret dataanalyse, hvilket giver virksomhederne dyb indsi...Læs mere om OnlineUndersøgelse

Plan2Learn udbyder en dynamisk e-learning platform, der hurtigt og nemt kan hjælpe jeres virksomhed med at få mest muligt ud af jeres interne læring. Kerne Funktionerne i denne software omfatter administration af kurser, digitalt klasseværelse, certificeringskurser, brugerdefineret kursusoprettelse, rapportering og statistik, SCORM-integration og muligheden for at tilføje eget materiale som videoe...Læs mere om plan2learn

"Kundeservicecenter-systemet Case Management fra Puzzle er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og effektivisere deres kundeserviceprocesser. Her får i altså et sagsbehandlingsystem med fokus på god kundeservice. Gennem platformen kan i benytte funktioner som livechat, standard svar-funktion samt generering af statistikker og rapporter om forskellige kundeserviceaktiviteter. Dette...Læs mere om Puzzel

Questbacks medarbejderundersøgelse arbejder for at skabe det bedste arbejdsmiljø på din arbejdsplads. Værktøjet er let at bruge og muliggør en jævn kommunikation mellem medarbejdere, der bruger bygget -i chatfunktioner i systemet.Læs mere om Questback

Responsr indsamler automatisk kunders meninger og giver jer indsigter, som I kan handle på. Værktøjet hjælper jer med at skabe en bedre kundeoplevelse hver dag! Responsr er specialiseret til flere forskellige brancher og måler automatisk hele kunderejsen på en håndgribelig måde. Brug jeres ambassadører til at sprede jeres budskab og identificere, kontakt og forbedre relationen med utilfredse kunde...Læs mere om Responsr

En skybaseret løsning med fremragende integrationsmuligheder og funktioner til masseutsendelse af kundeundersøgelser. Med SurveyLegend kan du nemt oprette og designe forskellige typer af spørgeskemaer efter dine præferencer og distribuere dem via flere kanaler for at opnå høj svarfrekvens. Automatiserede påmindelser øger sandsynligheden for svar fra kunderne uden behov for manuelle udsendelser, og...Læs mere om SurveyLegend

Med Surveymonkeys system til kundeundersøgelser kan I indsamle kundedata i stor skala og følge hele kunderejsen. Hold jer løbende opdateret med kunderne og still de rette spørgsmål ved hjælp af vores færdige skabeloner, der er designet til at give de bedste resultater. Nå ud til alle kunder i forskellige kanaler og brug smarte målemetoder som Net Promoter Scores til at forstå, hvad der driver jere...Læs mere om Surveymonkey

SurveyPlanet tilbyder en fremragende værktøj til oprettelse af spørgeskemaer, der passer til alle brugere, uanset om de er nye forskere eller erfarne spørgeundersøgelseseksperter. Det gør det hurtigt og nemt at oprette spørgeskemaer, hvilket sparer brugerne tid. Derudover tilbyder SurveyPlanet et brugervenligt rapporteringsværktøj, der gør det nemt at analysere resultaterne. Applikationen tilbyder...Læs mere om SurveyPlanet

Typeform er et alsidigt spørgeundersøgelsesværktøj, der tilbyder et bredt udvalg af funktioner til oprettelse af forskellige typer af spørgeskemaer. Med Typeform kan brugerne nemt skabe klare og visuelt appellerende spørgeskemaer, da værktøjet giver mulighed for at fokusere på spørgeskemernes layout og visuelle udtryk. Typeform tilbyder også et bredt udvalg af færdige spørgeskemaskabeloner, hvilke...Læs mere om Typeform

Et skybaseret marketingautomationsværktøj, der frigiver tid og strømline virksomhedens markedsføring. Udnyt denne bruger -venlig cloud -løsning ved at minimere manuelt arbejde. Med funktioner, der segmenterede strømmer, planlægning af kampagner og automatiseret reklame.Læs mere om Ungapped

Lynguide

Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshed med et værktøj

Kundetilfredshed eller kundeloyalitet måles normalt ved et kvalitetsmål, såsom NPS (Net Promoter Score). At turde måle kundetilfredshed kan give dig en masse indikationer og tips til, hvordan du kan forbedre dine produkter eller tjenester. For hvor meget koster utilfredse kunder? Og har du tænkt over, hvad en utilfreds kunde kan sige om dig, hvilket medfører et fald i chancen for at få nye, potentielle kunder? En god kunde er derimod en vigtig ambassadør for din virksomhed.

Inden du begynder at måle kundetilfredsheden, bør du komme med et formål og planlægge, hvad du skal med de svar eller feedback, du får fra dine kunder. Hvordan eller hvornår i kundeoplevelsen skal du udsende en kundeundersøgelse? Hvad skal du gøre med den feedback, du får? Uden en idé om, hvad du egentlig skal med svarene, vil det være svært at forbedre. Hvordan skal du analysere resultater og hvordan skal selve forbedrings- eller forandringsprocessen foregå?

Brug venligst lidt tid på at sammenligne værktøjer til kundeundersøgelser, før du vælger et system eller værktøj. BusinessWith hjælper dig på vej - vi lister de mest populære kundeundersøgelsesværktøjer, der er tilgængelige i dag. Velkommen til at begynde at sammenligne lige nu for at vælge det bedste kundeundersøgelsesværktøj til din virksomhed.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API

Kontakt kunderne ved hjælp af flere kanaler i forbindelse med din kundeundersøgelse, og øg chancerne for en høj svarprocent. Brug f.eks. QR-koder, e-mail, sms'er og meget mere.

Automatiske påmindelser

Send automatiske påmindelser til kunderne for at minde dem om at deltage i undersøgelsen og øge chancen for flere svar.

Fleksibelt design

Design formularer med former, farver og logoer, der øger engagementet hos de kunder, der reagerer, og giver et professionelt indtryk.

Flere distributionskanaler

Kontakt kunderne ved hjælp af flere kanaler til din kundeundersøgelse, og øg chancerne for en høj svarprocent. Brug f.eks. QR-koder, e-mail, sms'er og meget mere.

Flersprogede undersøgelser

Vælg det sprog, som kundeundersøgelsen skal gennemføres på, og giv kunder med forskellige modersmål mulighed for at vælge, hvilket kan øge svarprocenten og resultere i bedre svar.

Færdiglavede skabeloner

Med færdige skabeloner, der er designet til at generere frugtbare svar til undersøgelsen, kan der spares tid på manuelt arbejde, mens der indsamles interessante svar.

Netto promotor score

Et centralt mål, udviklet til kundeanalyser, der måler sandsynligheden for, at tjenester og produkter vil blive anbefalet til andre. En fremragende måde at måle kundetilfredshed på.

Rapporter og analyser

Opret rapporter baseret på nøgledata og oplysninger, der er blevet grundigt analyseret og kan være værdifulde for organisationen.