HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Amero-logo

Amero

Amero

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Amero

Her finder i som virksomhed en omfattende kasseløsning, der kan tilpasses jeres behov. Ikke nok med at systemet gør det lettere for jer at håndtere jeres salg og drift, systemet indeholder også funktioner som udarbejdelse af salgsrapporter i realtid, offline-tilstand, faktura online, håndtering af gavekort, opbevaring af produktoplysninger og meget mere. Udover dette kan kassesystemet også indhente kundeoplysninger og udsende kampagner og tilbud, alt sammen funktioner der kan hjælpe jeres virksomhed med at vækste og skabe bedre kunderelationer.

Hvem er Amero egnet til?

Dette kassesystem henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder. Systemer er let at tilpasse jeres virksomheds behov, og dette afspejler sig også i Ameros kunder hvor man finder virksomheder indenfor forskellige brancher som detailhandel, restauranter, caféer, barer, og lignende. Alt i alt er dette kassesystem perfekt for virksomheder, der leder efter en brugervenlig løsning til salg og lagerstyring

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Amero produktfunktioner

Kassesystem

(mPos) Cloud-baseret

Ingår

Bordbestilling via mobil

Ingår

Dashboard med KPI'er

Ingår

Del regningen via mobilen

Ingår

Digitale kvitteringer

Ingår

Godkendt af Skattestyrelsen

Ingår

Håndtering af gavekort

Ingår

Indsamle kundeoplysninger

Ingår

Offline-tilstand

Ingår

Opbevaring af produktoplysninger

Ingår

Opgørelse/varemodtagelse

Ingår

Organisationsplan

Ingår

Salgsrapporter i realtid

Ingår

Send kampagner/tilbud

Ingår

SIE-Export

Ingår

Sikkerhed og kryptering

Ingår

Stationære systemer

Ingår

Tilbyder selvbetjening / kiosksystem

Ingår

Tilknyttet til Klarna-betaling

Ingår

Butiksdatasystem

Digitale kvitteringer

Ingår

Kampagner og rabatter

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Opbevaring og overvintring

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Kassesystem restaurant

Betal ved bordet

Ingår

Bordbestilling via mobil

Ingår

Digitale kvitteringer

Ingår

Lager og inventar

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Online betalinger

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Kassesystem butik

Kampagner og rabatter

Ingår

Kundeprofiler

Ingår

Lager og inventar

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Personale brugere

Ingår

Registrering og betaling af ordrer

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Kassesystem