Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Amero
Her finder i som virksomhed en omfattende kasseløsning, der kan tilpasses jeres behov. Ikke nok med at systemet gør det lettere for jer at håndtere jeres salg og drift, systemet indeholder også funktioner som udarbejdelse af salgsrapporter i realtid, offline-tilstand, faktura online, håndtering af gavekort, opbevaring af produktoplysninger og meget mere. Udover dette kan kassesystemet også indhente kundeoplysninger og udsende kampagner og tilbud, alt sammen funktioner der kan hjælpe jeres virksomhed med at vækste og skabe bedre kunderelationer.
Hvem er Amero egnet til?
Dette kassesystem henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder. Systemer er let at tilpasse jeres virksomheds behov, og dette afspejler sig også i Ameros kunder hvor man finder virksomheder indenfor forskellige brancher som detailhandel, restauranter, caféer, barer, og lignende. Alt i alt er dette kassesystem perfekt for virksomheder, der leder efter en brugervenlig løsning til salg og lagerstyring
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!