Sammenlign Danmarks bedste kassesystem til butikker
Hvilket kassesystem til butik har du brug for?
Tid til at finde et kassesystem til din butik eller til din detailvirksomhed? For at finde det rigtige system til din virksomhed, bør du først tænke lidt over, hvilken type virksomhed du driver. Der er forskel på at have en lille gårdbutik på landet og at have en fast beliggende butik - som udvider sig til en hel kæde. Landbobutikken kræver et simpelt kasseapparat, mens kædebutikken har brug for alt fra måske stregkodescannere til mange kortterminaler og lagerstyring. Er du meget på farten, har du måske mere brug for en mobil løsning end et stationært POS-system. Det er også vigtigt at finde et kassesystem, der passer til virksomhedens størrelse. Mindre virksomheder kan ofte få meget ud af at finde en moderne og skybaseret løsning, der fungerer overalt. BusinessWiths råd er også, at du ikke skal betale for mere, end du har brug for, men glem ikke at tage højde for tidshorisonten. Hvor vil du være om tre til fem år? Virker løsningen så eller er det bedre at investere i en større model allerede?
Formålet med kassesystemet er, at du skal kunne styre og have styr på de transaktioner og betalinger, der finder sted. Det er også vigtigt i et juridisk perspektiv – Skattestyrelsen skal godkende, at du har et certificeret kassesystem. Når du står over for at vælge et kassesystem til din butik, bør du først sammenligne de systemer, der findes på markedet i dag, og derefter træffe det valg, der er bedst for din virksomhed. Din vej til det rigtige system går via BusinessWiths systemguide – sammenlign og vælg kontantsystemer direkte her.
Hvad skal jeg overveje, når jeg vælger et kassesystem til en butik?
Brugervenligheden er ligesom med andre systemer det vigtigste, når du skal vælge et kassesystem til din butik. Har du en specialbutik, en butikskæde eller driver torvehandel? Dine behov afhænger helt af den type salg, du laver, og det miljø, du lever i. For eksempel kræver gadehandel en løsning, der kan tåle vand, mens du, der driver butik og planlægger at udvide, har brug for en samlet kasseløsning med mulighed for at betale på flere forskellige måder, behov for rullebånd, kortterminaler , bongprintere - ja listen kan gøres længere.
Sørg for at vælge et system og en løsning, der er tilpasset din branche og til dine specifikke behov – detailhandel, torvehandel eller butik? Det er unødvendigt at betale for flere funktioner end dem, du vil bruge. Kræv fra systemleverandøren, at du får god støtte og hjælp. Mavefornemmelse er normalt den bedste rådgiver – hvis systemet ikke føler, at det tilpasser sig din virkelighed, bør du vælge en anden. Tag dig tid til at sammenligne de forskellige muligheder på markedet, før du træffer dit endelige valg. Vil du have løsningen til at være cloud-baseret? Har du brug for terminaler, der kan håndtere flere brugere? Skal disse være mobile eller stationære? Hvordan ser lagerstyring ud i din virksomhed?
Find det bedste system til din virksomhed direkte til os BusinessWith. Vi gør dit valg nemmere - velkommen til at sammenligne kassesystemer direkte med os.
Liste over 10 forskellige Kassesystem butik
Sorter efter
Nimpos
Nimpostil både butikker og restauranter og tilbyder desuden specialtilpassede løsninger til forskellige brancher som f.eks. renserier, fiskehandlere og frisører. - Til dig, der driver butik, har vi support til stregkoder, PLU-numre, variantvarer, Svenska Spel og lagerstyring samt integration med vægt og diverse webshopløsninger. - Til dig, der driver restaurant, har vi bordstyring, KDS-system, "front"...
Sitoo
SitooSitoo er et brugervenligt kassesystem med alle salgskanaler forbundet i realtid. Kassesystemet synkroniserer dine produktoplysninger og prislister for en bedre kundeoplevelse.
Shopify
ShopifyShopify er rettet mod mellemstore og mellemstore virksomheder, der leder efter et brugervenligt e-handelssystem. Som bruger får du adgang til funktioner som kundesegmentering, nøgleordspotentiale og bemandede priser.
Zettle by PayPal
PayPalEt enkelt og populært kontantsystem, hvor du kan fakturere online, sende betalingslink for at få betalt fjernt og sende digitale kvitteringer og gemme dem i skyen.
Ajour
AjourSom virksomhed finder i her et kassesystem der kan hjælpe jer med at effektivisere jeres daglige arbejdsgang og interaktioner med kunderne. Med Ajours kassesystem får du en alt-i-en platform, der gør det nemt at administrere din virksomhed fra et centralt sted. Gennem deres system kan I blandt andet håndtere bordservice, bookinger, gavekort, lagerstyring og meget mere. Platformen er nem og bruger...
Amero
AmeroHer finder i som virksomhed en omfattende kasseløsning, der kan tilpasses jeres behov. Ikke nok med at systemet gør det lettere for jer at håndtere jeres salg og drift, systemet indeholder også funktioner som udarbejdelse af salgsrapporter i realtid, offline-tilstand, faktura online, håndtering af gavekort, opbevaring af produktoplysninger og meget mere. Udover dette kan kassesystemet også indhent...
FlexPOS
FlexPOSFlexPOS er en af Danmarks førende udbydere af kassesystemer, der henvender sig til flere forskellige brancher. Deres løsninger tilbyder funktioner som lagerstyring, fakturering, integration med betalingssystemer og meget mere. Systemet er cloud-baseret, hvilket betyder, at det kan bruges fra enhver enhed med internetadgang og er nemt at administrere og opdatere. Systemet giver mulighed for stor fl...
Solteq Commerce Cloud
SolteqEn brugervenlig og skalerbar POS-løsning er både velegnet som traditionel kasse, mobilterminal, selvbetjeningsterminal og pengeautomat. Systemet gør det nemt for dig at holde styr på lagerstatus og lagerbeholdning og omfatter desuden salgs- og dagsrapporter, kasseafregning og statistik. Derudover tilbyder Solteq flere integrationsmuligheder med netbutik, økonomi, bordreservation og andre systemer.
VM POS
Venue ManagerHos Venuemanager's finder I som virksomhed et brugervenligt kassesystem. Dets kernefunktioner fokuserer på at forenkle salgsprocessen, administrere lagerbeholdninger og optimere kundeoplevelsen. Gennem funktioner som differentierede betalingsmetoder, indsigt i lagerbeholdninger, bestillinger samt rapporter og analyser af salgsmønstre, populære varer, og medarbejder præstationer.
Winpos
WinposWinpos kontante system kan knyttes til mange andre programmer, såsom finansstyring og forretningsstyringsprogrammer. Ved hjælp af Remote Support -programmet opretter du en ekstern forbindelse til WinPos Helpdesk på få sekunder.
Beskrivelse af produktets egenskaber
Digitale kvitteringer
Giv dine kunder kvitteringen via e-mail eller andre digitale kommunikationskanaler, og undgå papirhåndteringen i forbindelse med kvitteringen.
Kampagner og rabatter
Opret kampagner for specifikke produkter eller giv kunderne rabatter nemt og bekvemt direkte i POS-systemet.
Kundeprofiler
Hver kunde får en profil i systemet, der registrerer deres køb, og på baggrund af historikken oprettes der særlige tilbud eller produktforslag for at opnå yderligere salg.
Lager og inventar
Skaber et overblik over, hvad der er blevet solgt, og hvor meget af hvert produkt der stadig er på lager.
Mobile betalingsmetoder
Ud over kort- og kontantbetalinger tilføjes andre alternative betalingsmetoder, hvilket øger servicen til kunden.
Omnikanaler
Systemet giver mulighed for en integreret informationsstrøm på tværs af alle salgskanaler, hvilket er med til at sikre, at kunderne får den samme oplevelse, uanset om de handler online eller i butikken.
Personale brugere
Giver medarbejderne mulighed for at have deres eget login til at registrere personlige data såsom salgstal og arbejdstimer, hvilket letter lønrapporteringen.
Registrering og betaling af ordrer
Bestil produkter til butikken via kassen, og betal direkte i systemet.
Salgsrapporter
Få fuld kontrol over salget direkte i POS-systemet med rapportering om, hvordan det er gået i løbet af dagen, ugen eller måneden.