HjemSystemguidenOm osFor leverandører
QBIS Project

QBIS Project

QBIS Business Systems

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af QBIS Project

Forøg chancerne for at levere succesrige projekter med QBIs projektværktøjer, der muliggør planlægning, styring og opfølgning i realtid. Planlæg enkle eller mere avancerede projekter med fleksible prismodeller, ressourcer og budget. Integreret rapportering af projekttid giver mulighed for at identificere risici, før de finder sted, og øge chancerne for, at projektet vil følge planen. Registreret tid og materialer indsamles i projektet, som giver et komplet grundlag for fakturering. Analyser det udarbejdede resultat med det, der vil blive faktureret mod det, der hidtil er blevet faktureret for at få indsigt i likviditet. Evaluer projektresultatet med forskellige parametre såsom budget, tid, ressourcer til at identificere udviklingsmuligheder for at optimere det næste projekt.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan du træne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
GlobalSEDKNOFI

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Anmeldelser og bedømmelser af QBIS Project

Hvad mener andre om systemet?

Samlet karakter

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Användarvänligt system

Support & systemansvarigLille virksomhedGodkendt personSverigeOktober 2022

Hvad synes du bedst om?

Lättanvänt system.

Hvad synes du mindst om?

Projektrapporterna har blivit sämre. Rapporterna och tidregistreringen använder olika tidformat

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Uppföljning av arbetad tid.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Very impressive product!

Production manager at Findwise ABMellemstor virksomhedGodkendt personSverigeOktober 2022

Hvad synes du bedst om?

Ease of use, quick to get started, intuitive GUI, provided excellent control over the project profolio, good reports, scalable, good customer service.

Hvad synes du mindst om?

No historical saving of resource hourly rates - you need to do a workaround of a new activity to capture the change of rate.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Provided increased control over the project portfolio and helped to ensure we could see where our external and internal time was being spent. Identified optimization areas for us as well as early warnings of projects with potential problems.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Bra överblick under hela projektets gång

ProjektledareMellemstor virksomhedGodkendt personSverigeOktober 2022

Hvad synes du bedst om?

Bra överblick under hela projektets gång. Smidigt att man kan hålla koll på projektets aktiviteter, medlemmar, budgetar osv. Även bra med funktioner som gantt-schema. Man kan också skapa automatiska rapporter från projektet för uppföljning och utvärdering.

Hvad synes du mindst om?

Hade inte full koll på vilka funktioner vi behövde i början, men kundservice hjälpte oss sätta upp systemet.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Bra rapporter för att kunna analysera projektet. Fungerar bra under hela projektets gång.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Mycket nöjd!

Ekonomi- och projektassistentLille virksomhedGodkendt personSverigeSeptember 2022

Hvad synes du bedst om?

Användarvänlighet; utbud av rapporter; tid- och avvikelserapportering har förenklat arbetet mycket för personalen, samt möjlighet för admin att enkelt justera vid behov; snabb och bra respons från supporten

Hvad synes du mindst om?

Begränsningar i överföring av data vid löneberedning, att inte ha möjlighet att dela upp dessa.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Möjligheten att ta fram bra underlag för rapportering i projekt, smidig uppföljning av upparbetning och budget

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

QBIS Project vises i følgende kategorier

QBIS Project produktfunktioner

Projektledelsessystem

Analyse og rapporter

Ingår

API

Går att lägga till

Færdiglavede skabeloner

Ingår

Gantt-diagram

Ingår

Integrationsmoduler

Ingår

Kontrol af adgang

Ingår

Meddelelser

Ingår

Milepæle

Ingår

Opbevaring af fyld

Ingår

Tidslogbog

Ingår

Tildele opgaver

Ingår

Ubegrænsede projekter

Ingår

Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering

Ingår

Fakturaskabeloner

Ingår

Integration med lønsystem/ bogføring

Ingår

Kundeadgang for projektstatus

Ingår

Medarbejderkartotek

Ingår

Projektdashboard/ Ganttdiagram

Ingår

Ressourceallokering

Ingår

Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning

Ingår

Skemalægning

Går att lägga till

Tidsregistrering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Projektstyringsværktøj