HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Timelog PSA vs QBIS Project

Virksomhedsstørrelse

  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):
  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):

Platform

  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:
  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:

Prisoplysninger

  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:Fra 59kr/mnd
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:-
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jeres system?

Få alle fordelene ved et samlet system til at styre din kerneforretning:

  • Mindre administration
  • Færre fejl og højere udfakturering
  • Meget mere overblik og indsigt i din forretning
  • Bedre samarbejde mellem teams
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvorfor vælge jer som leverandør?

Du får erfaringerne fra +20 års erfaring med at levere tidsregistrering, projektstyring og indsigt til konsulent-teams.

Med TimeLog får du den nemmeste tidsregistrering, bedste overblik over jeres ressourcer og mulighed for planlægning - og skudsikre data, der giver værdifuld indsigt i din forretning.

Vi tilbyder gratis support på telefon, mail og chat - og du bliver selvfølgelig hjulpet godt i gang af vores implementeringsteam.

Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi fjerner den manuelle administration og mangel på indsigt de fleste virksomheder oplever, når timer, projekter, fakturering og forretningsindsigt skal knyttes sammen.

Vi sørger for, at ingen timer forsvinder eller falder ned mellem stolene. Med TimeLog glemmer du aldrig mere at fakturere alt fakturérbar tid.

Har du stået med et projekt og ikke vidst, hvor langt I var - om I var foran eller bagud? TimeLog giver dig overblik og sørger for at dit projektteams tidsregistreringer opdaterer status på projektet - så du let kan sende fakturaer videre til kunden eller opdatere ledelsen på, hvordan det går.

Desværre, endnu ingen data.

Produktfunktioner

  • Analyse og rapporter:
    Indgår
  • API:
    Indgår
  • Færdiglavede skabeloner:
    Indgår
  • Gantt-diagram:
    Indgår
  • Integrationsmoduler:
    Indgår
  • Kanban:
  • Kontrol af adgang:
    Indgår
  • Meddelelser:
  • Milepæle:
    Indgår
  • Opbevaring af fyld:
  • Prioriteringsordning:
  • Synkronisering af kalender:
  • Tidslogbog:
    Indgår
  • Tildele opgaver:
    Indgår
  • Ubegrænsede projekter:
    Indgår
  • Analyse og rapporter:
    Indgår
  • API:
    Kan tilføjes
  • Færdiglavede skabeloner:
    Indgår
  • Gantt-diagram:
    Indgår
  • Integrationsmoduler:
    Indgår
  • Kanban:
  • Kontrol af adgang:
    Indgår
  • Meddelelser:
    Indgår
  • Milepæle:
    Indgår
  • Opbevaring af fyld:
    Indgår
  • Prioriteringsordning:
  • Synkronisering af kalender:
  • Tidslogbog:
    Indgår
  • Tildele opgaver:
    Indgår
  • Ubegrænsede projekter:
    Indgår

Produktfunktioner

  • Digital signering:
  • Dokumenthåndtering:
  • Fakturaskabeloner:
    Indgår
  • Integration med lønsystem/ bogføring:
    Indgår
  • Kundeadgang for projektstatus:
    Indgår
  • Leverandørfaktura :
  • Materiale rapporter:
  • Medarbejderkartotek:
  • Projektdashboard/ Ganttdiagram:
    Indgår
  • Ressourceallokering:
    Indgår
  • Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning:
    Indgår
  • Skemalægning:
    Indgår
  • Support til KMA:
  • Tidsregistrering:
    Indgår
  • Tilbudsværktøj:
  • Tjekliste - ordreflow:
  • Tjekliste til egenkontrol :
  • Digital signering:
  • Dokumenthåndtering:
    Indgår
  • Fakturaskabeloner:
    Indgår
  • Integration med lønsystem/ bogføring:
    Indgår
  • Kundeadgang for projektstatus:
    Indgår
  • Leverandørfaktura :
  • Materiale rapporter:
  • Medarbejderkartotek:
    Indgår
  • Projektdashboard/ Ganttdiagram:
    Indgår
  • Ressourceallokering:
    Indgår
  • Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning:
    Indgår
  • Skemalægning:
    Kan tilføjes
  • Support til KMA:
  • Tidsregistrering:
    Indgår
  • Tilbudsværktøj:
  • Tjekliste - ordreflow:
  • Tjekliste til egenkontrol :

Anmeldelser

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Vi använder TimeLog för att hantera vår tid och ekonomi. Kontrollerar övertid och registrerar semestertid. Enkelt att använda. Bra integration med Jira.
Min favoritplattform för projektledning.

Ulemper

Lätt att registrera och hantera tid som ligger utanför vårt Jira-omfång. Lätt att använda när du har semester att registrera. Gör det även möjligt att se ackumulerad övertid.
Det finns inget att ogilla med TimeLog. Systemet har förenklat hur jag hanterar projekt, tid och budget. Plattformen är enkel att använda, även för nya användare.

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Ease of use, quick to get started, intuitive GUI, provided excellent control over the project profolio, good reports, scalable, good customer service.
Bra överblick under hela projektets gång. Smidigt att man kan hålla koll på projektets aktiviteter, medlemmar, budgetar osv. Även bra med funktioner som gantt-schema. Man kan också skapa automatiska rapporter från projektet för uppföljning och utvärdering.

Ulemper

Projektrapporterna har blivit sämre. Rapporterna och tidregistreringen använder olika tidformat
No historical saving of resource hourly rates - you need to do a workaround of a new activity to capture the change of rate.

Timelog PSA

TimeLog

QBIS Project

QBIS Business Systems