HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Danmarks bedste salgsstøttesystemer

Hvilket salgsstøttesystem skal jeg vælge?

Leder du efter et salgsstøttesystem? I Danmark bruger man oftest betegnelsen CRM (customer relationship management software), men der er i begge tilfælde tale om systemer, der understøtter og optimerer salgsprocessen. Et salgsstøttesystem eller CRM kan også omfatte forskellige marketingsystemer inden for leadgenerering. Kort sagt – systemet handler om at gøre virksomhedens salg så effektivt som muligt. En sælger kan derfor bruge flere systemer til salgsstøtte hver dag.

For en sælger ville livet uden et salgsstøttesystem mildest talt være besværligt. Men for dig som arbejdsgiver kan systemerne være en jungle at finde rundt i og det kan derfor være svært at blive klog på, hvilket salgsstøttesystem eller CRM dine sælgere har brug for. Hvordan opnår de det mest effektive salg? Hvordan skal de behandle varme og kolde leads? Hvad genererer leads til jer? For at finde den rigtige vej i junglen, er der en to-trins løsning, som vi varmt anbefaler. Nummer ét er at få hjælp fra sælgerne selv, for at finde ud af, hvad deres behov er. Nummer to – få hjælp her fra BusinessWith. Vi lister de bedste salgsstøttesystemer/CRM-systemer, der er tilgængelige på det danske marked, så du finder det eller de systemer, der matcher netop din virksomhed.

Hvordan skal jeg sammenligne salgsstøttesystemer

Der er fordele og ulemper ved alle systemer og værktøjer. Et system, der fungerer for én organisation, er måske ikke så velegnet til en anden. Heldigvis er der ikke kun ét salgsstøttesystem til rådighed – hvilket jo på den ene side kan være en lettelse, men også gøre dig mere forvirret. At vælge det rigtige værktøj er ikke altid en enkel proces. Derfor er det vigtigt at inddrage dem, der skal bruge salgsstøttesystemerne, i din beslutning. Sørg altid for, at ledelsen er med ombord, men også, at du vælger et eller flere værktøjer, som sælgerne selv har lyst til at prøve. Brug gerne lidt tid på at lave en solid sammenligning af salgsstøttesystemer, før du træffer en beslutning og læs anmeldelser af produkterne. Hvordan er anmeldelserne? Hvilke funktioner har du brug for? Sammenlign og vælg salgsstøttesystemer hos BusinessWith.

Her er værktøjerne i et salgsstøttesystem

Liste over 12 forskellige Salgsstøttesystem

Sorter efter
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

SuperOffice CRM er et europæisk cloudbaseret CRM-system, som hjælper dig med at skabe stærke kunderelationer, uanset om du arbejder inden for salg, marketing eller kundeservice. Vi hjælper jer med at tilpasse systemet efter jeres behov og processer, ikke omvendt. Jeres CRM-strategi er afgørende for, om I lykkes, og her hjælper og vejleder vi jer.

Læs mere om SuperOffice CRM

Læs mere
Membrain

Membrain

Membrain

Membrain er netop det CRM-system og den salgsstøtte, som dine sælgere har længtes efter. Hele vejen fra prospektering til kundesucces. Membrain henvender sig til B2B virksomheder, der arbejder med komplekst salg, og som sigter mod øget vækst. Fokusset i Membrain er på at understøtte, tilskynde og skabe succesfulde salgsprocesser fremfor at logge data bagefter. Membrain er baseret på en procestilga...

Læs mere om Membrain

Læs mere
Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Forøg salget, strømline processer og skab større kundeviden. Salesforce er en verdensledende CRM-platform, der håndterer alle typer kundens relaterede processer såsom salgsstøtte, marked, felttjeneste, kunde- og partnerportaler. Selvfølgelig tilpasser vi og integrerer Salesforce til dine behov og eksisterende systemer. Vi hjælper dig fra gennemførlighedsundersøgelse og analyse til det færdige syst...

Læs mere om Salesforce

Læs mere
Lime GO

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go er et webbaseret CRM-system til sælgere og salgschefer, der ønsker at arbejde mere datadrevet i deres salg. Med alle nordiske virksomheder i en integreret database fra starten og smarte filtre finder du nemt nye kunder. Opret ringelister baseret på hundredvis af kriterier, og arbejd struktureret med pipeline management for at lukke aftalen hurtigere. Kom godt i gang med Lime Go i dag!

Læs mere om Lime GO

Læs mere
webCRM - Plus

webCRM

Efficy

webCRM er et brugervenligt og fleksibelt CRM-system til små og mellemstore virksomheder. Let at komme i gang med og let at bruge. Personaliseret support. Rapporter og analyser oprettes med et enkelt klik. Vores konsulenter arbejder tæt sammen med dig som kunde for at sikre, at systemet er skræddersyet til dine behov. Gratis prøveperiode.

Læs mere om webCRM

Læs mere

CRM -systemet for dem, der ønsker at komme i gang hurtigt og derefter tilpasse sig din vækstrate. HubSpot inkluderer alt, såsom marketingautomation, blygenerering og salg af automatisering til en fast månedlig omkostning. Derudover får du fri adgang til HubSpot -support og integration til Outlook og Gmail. Passer til alle brancher og kan knyttes til din anden systemstøtte, såsom ERP, digital kontr...

Læs mere om HubSpot CRM

Læs mere
efficy-logo

efficy

Efficy

Alt hvad du har brug for i din CRM-løsning. Med effektivitet får du alt, hvad du behøver for at drive din vækst i én og samme CRM. Strømlin dine processer, opbyg livslange kunderelationer og øg dit salg med en enkel, men kraftfuld løsning. - Enkel at bruge - Fuldt tilpasselig - 360 graders visning af kunder - Samarbejde i realtid - Bygget til at udvide din virksomhed - 100 % europæisk og GDPR-ko...

Læs mere om efficy

Læs mere

Et af de største webbaserede CRM -værktøjer globalt. Tilbyder mange moderne funktioner, der er lette at bruge og er i spidsen for AI -teknologi, der er integreret med CRM.

Læs mere om Zoho CRM Enterprise

Læs mere
Upsales

Upsales

Upsales

Upsales er Sveriges hurtigst voksende CRM, der hjælper B2B -selskabet. Upsales CRM hjælper B2B -virksomheder med at finde nye kundeemner, vinde mere forretning og skabe yderligere salg med eksisterende kunder. Upsales er det åbenlyse valg til hurtige salgsorganisationer, der ønsker en komplet CRM med mulighed for at bygge videre på funktioner som marketingautomation og avancerede salgsrapporter. F...

Læs mere om Upsales

Læs mere
Aya CRM

Aya CRM

AyaCRM

Et innovativt CRM-værktøj til det danske marked, der fokuserer på små virksomheder. Med funktioner, der er udviklet til at forbedre kunderelationer og projektorienteret arbejde.

Læs mere om Aya CRM

Læs mere
Simply

Simply

Simply CRM

CRM systemet fra Simply er genialt til virksomheder der ønsker at strømline deres salgsprocesser, og få mest muligt ud af deres arbejde. Gennem systemet kan i som virksomhed oprette og administrere kontakter og kundeemner, spore salgsaktiviteter samt følge op på vigtige opgaver. Herved skaber i både bedre salgsresultater og bedre intern kommunikation. Systemet kan også hjælpe jer med at få en dybe...

Læs mere om Simply

Læs mere
Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.

Læs mere om Zendesk

Læs mere

Her er værktøjerne i et salgsstøttesystem

I udvælgelsen og kvalificeringen af salgsstøttesystemer er det vigtigt, at du tænker dig grundigt om. Hvad er virksomhedens behov, og hvordan ville den perfekte kunderejse se ud for jer? Hvad efterspørger sælgerne selv? Der findes mange typer af salgsstøttesystemer. Her lister vi de vigtigste:

  • CRM-systemer
  • Leadgenereringsværktøjer
  • Værktøjer til prospektering
  • E-mail marketing-værktøjer
  • Tilbudsværktøjer

Uanset hvilken type salgsstøttesystem, du har brug for til din organisation, er vi her for at guide dig gennem systemjunglen. I vores sammenligningsguide kan du nemt søge, finde og sammenligne forskellige værktøjer. Har du brug for mere hjælp? Du er velkommen til at kontakte os i dag.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Dashboard - Lønoversigt

Dashboard-funktionen skaber et grafisk overblik over de vigtigste instrumenter i processen, hvilket bidrager til øget kontrol.

E-mailkampagner

Effektivt nå ud til kunderne med kampagner via e-mail for at sikre en bred dækning og øge effektiviteten af markedsføringen.

Håndtering af kontakter og kundeemner

Administrer alle kontakter og kundeemner på ét sted, og optag specifikke egenskaber, der adskiller dem for at gøre hver interaktion så personlig som muligt.

Kalenderintegration og påmindelser

Ved at integrere systemet med den mobile kalender er det svært at gå glip af vigtige opgaver, og der kan oprettes påmindelser for yderligere at minimere risikoen.

Pipeline Management

Oprettelse af salgspipelines for at guide både sælgere og kunder gennem en veludviklet salgsproces, der øger chancerne for succes.

Salgsprognoser

Salgsprognoser hjælper med at forudsige det fremtidige salg, hvilket er et effektivt værktøj, der hjælper med at planlægge virksomhedens fremtid.

Statistik og rapporter

Få adgang til rapporter og statistikker for salg og kunderelaterede tal, der er gode repræsentationer af, hvordan virksomheden klarer sig.

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Gør det muligt hurtigt og nemt at oprette dokumenter og kontrakter direkte i systemet, hvilket er en vigtig brik i salget.