Hvad er customer success egentlig?
Customer succes - eller kundesucces - handler om at sikre, at dine eksisterende kunder oplever fremgang og succes på grund af de produkter eller tjenester, du sælger dem. At være customer succes manager - eller kundesucceschef - handler altså kort sagt om kundefastholdelse. Når I hjælper kunderne til at nå deres mål, kvitterer de med at være loyale og forblive kunder hos jer. Det indebærer både at man skaber værdi for kunderne på forskellige måder og plejer kundeforholdet generelt. Det modsatte fører til kundetab (churn). Men findes der et system eller en platform, der kan hjælpe med at oparbejde kundesucces?
Svaret er - ja! Et salgsstøttesystem eller 'customer succes software' hjælper dig med at analysere dine kunders tilfredshed og identificere, hvornår der er et problem, der skal løses, så du ikke risikerer kundetab. Hvor tilfredse dine kunder er med det produkt eller den tjenesteydelse, de køber hos dig, afhænger helt af, hvor succesfuld du er. Deres succes er med andre ord din succes, og derfor er det klogt at have et system, som kan hjælpe dig med at analysere og forudsige adfærd, følelser og oplevelser knyttet til dine produkter eller tjenester. Så ud over at sørge for at have en god, løbende dialog med dine kunder, er det en god idé at bruge et customer support system, der fortæller, hvordan det går med dine kunder og hjælper dig med at pleje dine kunderelationer.
Hos BusinessWith viser vi dig de salgsstøttesystemer, der findes på markedet. Filtrer, læs og spørg gerne, hvis du vil have flere råd om, hvordan din virksomhed kan arbejde med kundesucces. Få hjælp fra sammenligningsguiden, der gør det nemmere at vælge det rigtige værktøj til din organisation.
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Lynguide
Liste over 16 forskellige Customer Success system
Membrain
Membrain er netop det CRM-system og den salgsstøtte, som dine sælgere har længtes efter. Hele vejen fra prospektering til kundesucces. Membrain henvender sig til B2B virksomheder, der arbejder med komplekst salg, og som sigter mod øget vækst. Fokusset i Membrain er på at understøtte, tilskynde og skabe succesfulde salgsprocesser fremfor at logge data bagefter. Membrain er baseret på en procestilga...Læs mere om Membrain
Optimizely
Optimisely lader virksomheden holde styr på alle sine websteder på en omfattende platform, der giver en klarere oversigt og enklere analyse af virksomhedens e-handel.Læs mere om Optimizely
Amity
Amity holder dit kundesuccesteam opdateret og informeret om kundernes behov og risici. Med deres patenterede smartplaybøger får du værktøjer til at tage den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt.Læs mere om Amity
ChurnZero
Churnzero hjælper dig med nøjagtigt, hvad navnet antyder. Churnzero giver dig risikoanalyser for kunder, der kan være i fare for tab. Churnzero leveres med råd og lettere tilgang til at opretholde disse med sine smarte algoritmer.Læs mere om ChurnZero
ClientSuccess
Klientsuccess er et glat og effektivt system til styring af kundesucces. Med integrationer med dine mest almindelige apps og systemer forbinder du alle kanaler til lettere at styre kommunikation og problemløsning for dine kunder.Læs mere om ClientSuccess
Custify
Custify er et inutivt system til kundesucces, der giver et godt overblik med sit kunde 360Læs mere om Custify
Freshsuccess
Frisk succes tilbyder et CS -system til at identificere risici fra dine kunder. Dette muliggør hurtigere og mere produktiv håndtering af nye eller problemer længe før de bliver et problem for din virksomhed.Læs mere om Freshsuccess
Front
Front er en kundesuccesplatform, der hjælper dig med al kommunikation med kunderne. Tilslut mail og sager for at få et bedre overblik, som dine kunders har brug for. Med sine funktioner såsom Synced Mail og integreringbarhed med CRM -systemer kan det ikke være glattere.Læs mere om Front
Gainsight
Gainsight er et kundesuccessystem, der tilbyder en komplet løsning til alt, hvad der har at gøre med kunder og kundetilfredshed. Klare og hurtige analyser og rapporter giver dig materiale som grundlag for at nærme sig den rigtige håndtering af kundernes behov.Læs mere om Gainsight
Planhat
Planhat er en portal til at skabe en hurtigere forbindelse mellem din virksomhed og dine kunder. Softwaren tilbyder kommunale løsninger og analyser for at holde styr på dine kunders kundesundhedsresultater. Disse kan du også ændre parametrene på sig selv for at blive bedre tilpasset dine behov.Læs mere om Planhat
SmartKarrot
SmartKarot hjælper dig med at reducere kunderetab og øge indtægterne fra allerede eksisterende kunder. Hold styr på NP'er, kundesundhedsresultater og alle andre relevante data for at møde kunder med det bedste, du kan tilbyde.Læs mere om SmartKarrot
STAMP
Stamp er et kundesuccesværktøj, der analyserer, hvordan din virksomhed imødekommer kundernes behov og krav. Gennem data kan Stamp tilbyde en kundesundhedsscore eller sin egen algoritme værktøjer til at analysere kundernes risici og behov. Med samlede integrationsmuligheder for at sætte flere systemer til at arbejde sammen, alt sammen for at gøre det glattere end nogensinde.Læs mere om STAMP