Det her kan I få ud af subscription management software
Du kan kræve rigtig meget af subscription management software, men ikke alt. BusinessWith viser noget af det, et subscription management software typisk kan understøtte.
- Overvågning af kunder. Med et system til abonnementsstyring kan I overvåge kundeadfærd og få kontaktoplysninger til opfølgning.
- Support i forbindelse med betalinger og opsigelser. Den manuelle håndtering af udeblevne betalinger og kontakten med kunder, der opsiger deres abonnementer, er væk. Di subscription management software tager sig af det hele.
- Automatisk håndtering af fakturaer. Slip alt, hvad der hedder fakturering – systemet løser det gnidningsløst og fanger også, når betalinger ikke går igennem, som de skal. Ofte sender din subscription management software information ud til kunderne om, at betalingen er stoppet, og den manuelle kundekontakt er derfor minimal.
- Kundekontakt under prøveperioder. Potentielle nye kunder lader sig ofte lokke af favorable tilbud med lavere priser i en prøveperiode. Systemet klarer også kontakten til disse kunder og tilbyder dem en passende abonnements-løsning efter prøveperiodens ophør.
- Kundelogin. Kunderne kan ofte logge ind på deres egne kundesider og administrere deres abonnementer og forskellige indstillinger.
- Statistik. Hvis du driver en virksomhed, elsker du sikkert statistik, der fortæller noget om din virksomhed. Hvis ikke, er der en god chance for, at du lærer at kunne lide tal og kurver med subscription management software, der viser det på en brugervenlig måde. For hvem vil ikke gerne lære mere om sin virksomhed og fordybe sig i tal, der forbedrer forretningsprocesser?
Husk, at listen kun inkluderer noget af det, der normalt tilbydes af subscription management software, og at ikke alle systemer inkluderer alle komponenterne. BusinessWith hjælper dig med at vælge det rigtige værktøj til abonnementsstyring. Gå i gang med at sammenligne nu!