HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Sveriges bedste prospekteringsværktøjer

Hvilket prospekteringsværktøj har din virksomhed brug for?

Brug af et prospekteringsværktøj eller et prospekteringssystem hjælper dig med at spare tid, når du er på jagt leder efter nye kunder. Værktøjet fungerer så smart, at det giver dig information og de data, du skal bruge for at prospektere og sælge mere og hurtigere og se ofte at du henvender dig til den rigtige slags udsigter - dem, der med størst sandsynlighed er dine kunder. prospekteringssystemet sikrer således, at du ikke sidder tilfældigt og ringe eller kontakte nogen "unødigt", men hjælp til at finde dem, der kunne virkelig være potentielle købere. Men hvilket værktøj har brug for dit virksomhed for at kunne arbejde godt med salg, så du konverterer kundeemner til leads? Hvilke funktioner føler du er vigtigst for din salgsorganisation? Og hvilke data eller database skal du have adgang til for at fungere bedst og smartest? Med den rigtige slags værktøjer øger du chancerne for salg og kan arbejde mere struktureret og effektiv.

Her i BusinessWiths sammenligningsservice kan du og dine sælgere nemt filtrere på forskellige funktioner for at finde det prospekteringsværktøj, der passer bedst for netop din organisation. Vores kortlægning gør det nemt at finde det rigtige system til udforskning. Filter, sammenlign og læs om værktøjerne direkte her på siden.

Hvad skal jeg vide om prospekteringssystemer?

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Liste over 6 forskellige Prospekteringsværktøjer

Sorter efter

CRM -systemet for dem, der ønsker at komme i gang hurtigt og derefter tilpasse sig din vækstrate. HubSpot inkluderer alt, såsom marketingautomation, blygenerering og salg af automatisering til en fast månedlig omkostning. Derudover får du fri adgang til HubSpot -support og integration til Outlook og Gmail. Passer til alle brancher og kan knyttes til din anden systemstøtte, såsom ERP, digital kontr...

Læs mere om HubSpot CRM

Læs mere
Lime GO

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go er et webbaseret CRM-system til sælgere og salgschefer, der ønsker at arbejde mere datadrevet i deres salg. Med alle nordiske virksomheder i en integreret database fra starten og smarte filtre finder du nemt nye kunder. Opret ringelister baseret på hundredvis af kriterier, og arbejd struktureret med pipeline management for at lukke aftalen hurtigere. Kom godt i gang med Lime Go i dag!

Læs mere om Lime GO

Læs mere
Lusha

Lusha

Lusha

Lusha er en efterforskningssoftware, der hjælper dig med at finde de rigtige kontaktoplysninger til de virksomheder, du vil komme i kontakt med. Deres efterforskningsværktøj producerer telefonnumre og e -mail til de rigtige mennesker inden for de fleste virksomheder.

Læs mere om Lusha

Læs mere

Nordic Business Key fra Bisnode, hjælper dig med at udvide og finde nye kunder i hele den nordiske region. Deres skybaserede løsning hjælper dig med prospekt for din branche.

Læs mere om Nordic Business Key

Læs mere
Prospektör

Prospektör

Pipedrive

Prospectoren fra Pipedrive hjælper dig med at finde måleværdier, der passer bedre til din virksomhed, alt sammen for at øge varmen på dine kundeemner. Leveres med funktioner som deres visuelle rørledning, mobilapp, rapporter og analyser.

Læs mere om Prospektör

Læs mere
Vainu

Vainu

Vainu

Vainu er et af de mest populære efterforskningsværktøjer på markedet med intuitive løsninger til at skabe en bedre arbejdsgang. Vainu tilbyder hjælp til funktioner såsom integrationsevne med din CRM og en enorm database med information.

Læs mere om Vainu

Læs mere

Hvad skal jeg vide om prospekteringssystemer?

Et prospekteringssystem opdateres konstant og giver dig dynamiske data, dvs. information, virksomhedsdata eller kontaktlister, der er "up to date", og dermed relevant og nyt. Det kan sammenlignes med statisk lister, som kan være virksomhedsoplysninger og rapporter, der kun indsamles årligt.

prospekteringssystemerne giver dig dermed relevante virksomhedsdata, som du ved er opdateret. De værktøjer, der findes, bliver klogere, og der er flere og flere populært at forsøge at forstå, hvor en virksomhed er på vej hen - at du takket være algoritmer kan forstå en kundes fremtid og købsintentioner. Meget handler om timing, at få kontakt til en kunde på det helt rigtige tidspunkt tid. Salgsprocesser i dag er unægtelig en hel videnskab, og det er der masser af værktøjer til at kunne arbejde hurtigere med dit salg på virksomheden. Glem ikke at tænke grundigt over, hvor du vil hen med din fremtid salg for at kunne finde det værktøj eller system, der passer bedst, og går hånd i hånd med din ønskede retning (KPI'er). Evaluer og undersøg de forskellige værktøjer her hos os hos BusinessWith for at forstå hvad de forskellige leverandører tilbyder.