
Beskrivelse af SuperOffice CRM
SuperOffice CRM er et fleksibelt cloudbaseret CRM-system, som hjælper dig med at skabe stærke kunderelationer, uanset om du arbejder inden for salg, marketing eller kundeservice. Vi hjælper jer med at tilpasse systemet efter jeres behov og processer, ikke omvendt. Jeres CRM-strategi er afgørende for, om I lykkes, og her hjælper og vejleder vi jer.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Støtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Uddannelse
Hvordan kan du træne kunden?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?System fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?Hvorfor skal man vælge SuperOffice?
Hvorfor vælge jeres system?
- Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
- Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
- Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
- Nemt at styre pipeline og opnå pålidelige forecasts
- Integration til andre it-systemer som f.eks ERP og digital kontraktunderskrivelse
- Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
- Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
- Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.
Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
- Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
- Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
- Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.
Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice CRM
Hvad mener andre om systemet?