HjemSystemguidenOm osFor leverandører
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse af SuperOffice CRM

SuperOffice CRM er et europæisk cloudbaseret CRM-system, som hjælper dig med at skabe stærke kunderelationer, uanset om du arbejder inden for salg, marketing eller kundeservice. Vi hjælper jer med at tilpasse systemet efter jeres behov og processer, ikke omvendt. Jeres CRM-strategi er afgørende for, om I lykkes, og her hjælper og vejleder vi jer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOENFI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SENODKFIGlobal

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge SuperOffice?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
  • Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
  • Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
  • Nemt at styre pipeline og opnåelse af pålidelige forecasts
  • Integration til andre it-systemer som eks. ERP og digital kontraktunderskrivelse
  • Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
  • Lokal tilstedeværelse og adgang til danske eksperter

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
  • Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
  • Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.

Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
  • Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
  • Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
  • Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.

Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice CRM

Hvad mener andre om systemet?

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Leasing konsulentMikrovirksomhedGodkendt personDanmarkFebruar 2024

Hvad synes du bedst om?

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.

Hvad synes du mindst om?

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice CRM og Service

CRM ansvarligLille virksomhedGodkendt personDanmarkJanuar 2024

Hvad synes du bedst om?

Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Hvad synes du mindst om?

Vi savner genvejstaster.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Operations ManagerLille virksomhedGodkendt personDanmarkJanuar 2024

Hvad synes du bedst om?

Nemt og logisk at bruge. Meget brugervenligt og vi kan nemt tilpasse de ting vi har behov for, såsom nye felter, dokumenter osv.

Hvad synes du mindst om?

At man ikke kan bruge tilbage knappen på webbrowseren.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Bedre opfølgning på vores salg/kunder. Statistik og dashboard på det vi ønsker at se.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Kompetent CRM

Sales ManagerLille virksomhedGodkendt personDanmarkJanuar 2024

Hvad synes du bedst om?

Godt og fleksibelt CRM-løsning, som sikrer seriøs behandling af såvel kunder som emner.

Hvad synes du mindst om?

Kunne klart ønske en anden form at gemme aktiviteter på.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Sikrer punktlig opfølgning baseret på opsamlet historik.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Brugervenligt og intuitivt CRM-system

Leasingchef og CRM-ansvarligLille virksomhedGodkendt personDanmarkJanuar 2024

Hvad synes du bedst om?

Systemet er meget brugervenligt, hvilket bevirker at det er nemmere at få medarbejderne til at benytte SuperOffice. Desuden er systemet meget fleksibelt og nemt at tilpasse, så det matcher vores firmas behov. Nogle tilpasninger kan vi nemt selv lave, og andre tilpasninger får vi hjælp til at leverandøren.

Hvad synes du mindst om?

Nogle gange oplever vi at løsningen kører lidt langsomt, men da det er en online løsning kan det også skyldes vores netværk. Når jeg kontakter supporten hos SuperOffice, tilbyder de at hjælpe med "refreshe" vores løsning, og det plejer som regel at hjælpe.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Systemet hjælper os med at holde styr på vores kunder, og de biler vi har leaset/lejet ud til vores kunder. Det giver os et godt overblik, både på den enkelte kunde, men også på tværs af vores afdelinger, så vi bedre kan arbejde sammen om kunderne. Vi kan nemt se, hvilke nye salgsmuligheder vi har i pipelinen i salgsafdelingen, men også de igangværende kontrakter med vores kunder, som håndteres i vores administration. Vi gemmer e-mails og vigtige dokumenter i SuperOffice, så vi nemt kan se historik på kunderne og servicehistorik på bilerne. Det sparer os for meget tid, at vi har alle informationer samlet ét sted, og gør os mindre sårbare, hvis en medarbejder stopper. Desuden styrer vi udløb af biler via lister direkte i SuperOffice, så vi altid er på forkant og kan være proaktive over for vores kunder.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice CRM vises i følgende kategorier

SuperOffice CRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Ingår

Dashboard - Salgsoversigt

Ingår

Detailhandlere

Ingår

Email-kampagner

Ingår

Indsamling af leads via hjemmesiden

Ingår

Integration med sociale medier

Ingår

Kalenderintegration & påmindelser

Ingår

Kontakt-/prospekthåndtering

Ingår

Leadscore

Ingår

Oprette dokumenter & aftaler

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Påmindelse

Ingår

Ring direkte fra CRM

Ingår

Ringelister

Ingår

Salgsprognoser og data

Ingår

Spor leads

Går att lägga till

Uddannelse

Ingår

Udsendelse af nyhedsbreve

Ingår

CRM til Field sales

Administrer kundeemner

Ingår

Budgetoverslag

Ingår

Forvaltning af territorier

Ingår

Overførsel af data

Ingår

Personlige profiler

Ingår

Sagsbehandling

Ingår

Sporing af interaktioner

Ingår

Underskrift af kunder i marken

Går att lägga till

Salgsstøttesystem

E-mailkampagner

Ingår

Håndtering af kontakter og kundeemner

Ingår

Kalenderintegration og påmindelser

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Ingår

Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.