HjemSystemguidenOm osFor leverandører
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse af SuperOffice CRM

SuperOffice CRM er et fleksibelt cloudbaseret CRM-system, som hjælper dig med at skabe stærke kunderelationer, uanset om du arbejder inden for salg, marketing eller kundeservice. Vi hjælper jer med at tilpasse systemet efter jeres behov og processer, ikke omvendt. Jeres CRM-strategi er afgørende for, om I lykkes, og her hjælper og vejleder vi jer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Støtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan du træne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOENFI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SENODKFIGlobal

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

System fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge SuperOffice?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
  • Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
  • Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
  • Nemt at styre pipeline og opnå pålidelige forecasts
  • Integration til andre it-systemer som f.eks ERP og digital kontraktunderskrivelse
  • Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
  • Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
  • Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.

Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
  • Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
  • Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
  • Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.

Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice CRM

Hvad mener andre om systemet?

Samlet karakter

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anpassningsbart CRM

CROLille virksomhedGodkendt personSverigeJuni 2023

Hvad synes du bedst om?

Anpassningsbart efter våra behov.

Hvad synes du mindst om?

Begränsat stöd för avancerade workflows.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Att ha full kontroll över hela kundresan.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SäljchefLille virksomhedGodkendt personSverigeApril 2023

Hvad synes du bedst om?

Många funktioner, bra möjlighet att koppla ihop med andra tjänster och synka in mer data. Bra support och kundservice.

Hvad synes du mindst om?

Ibland kan man känna att vissa fält fylls i på ett ologiskt sätt. (mindre problem)

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Riktigt bra CRM och service program

ReklamationsansvarigLille virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Dashboard och alla konfigurationer man kan göra. Snabbt och enkelt får man en skräddarsydd överblick genom diagram, perfekt när man skall sammanställa diverse rapporter.

Hvad synes du mindst om?

Att ärenden är kopplade emot kontaktpersoner istället för själva företaget

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

SuperOffice löser dilemmat med otalet olika mail och samlar enkelt upp/ihop allt till en tråd. Detta ger ärendehanteringen en professionell känsla när man snabbt kan svara även på historiska inlägg

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Mycket bra och utvecklat CRM system

Office managerLille virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Alla möjligheter som SuperOffice innehar, ett mycket välutformat CRM program.

Hvad synes du mindst om?

Det kan vara svårt att lära sig alla funktioner och hitta rätt.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice

ServicechefLille virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Mängden information som går att få fram i form av urval, statistik och ärendehantering samt att vi genomgående i organisationen oavsett arbetsområde arbetar i samma system.

Hvad synes du mindst om?

Det är ganska svårt att få fram precis den datan man vill genom att själv klicka sig fram utan support, detta pga att det är många steg att gå genom samt inställningar som behöver ligga till grund först.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice CRM vises i følgende kategorier

SuperOffice CRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Ingår

Automatisering af markedsføring

Ingår

Dashboard - Salgsoversigt

Ingår

Detailhandlere

Ingår

Direkte opkald fra CRM

Ingår

Email-kampagner

Ingår

Indsamling af leads via hjemmesiden

Ingår

Integration med sociale medier

Ingår

Kalenderintegration & påmindelser

Ingår

Kontakt-/prospekthåndtering

Ingår

Leadscore

Ingår

Områdestyring

Ingår

Oprette dokumenter & aftaler

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Påmindelse

Ingår

Ringelister

Ingår

Sagsbehandling

Ingår

Salgsgamification

Går att lägga till

Salgsprognoser og data

Ingår

Spor ledninger

Går att lägga till

Uddannelse

Ingår

Udsendelse af nyhedsbreve

Ingår

Salgsstøttesystem

E-mailkampagner

Ingår

Håndtering af kontakter og kundeemner

Ingår

Kalenderintegration og påmindelser

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Ingår

Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.