SuperOffice CRM logo

SuperOffice CRM

SuperOffice

Alternativ

Beskrivelse af SuperOffice CRM

SuperOffice CRM er en alsidig, skybaseret CRM-løsning, der styrker dine kunderelationer, uanset om du arbejder inden for salg, marketing eller kundeservice. Vores fokus er at tilpasse systemet efter dine behov og processer, og ikke omvendt. Udover at styrke din CRM-strategi har SuperOffice også kapaciteten til at håndtere kundeklager, og vi er her for at hjælpe og guide dig, så du kan opnå succes.

Hvem er SuperOffice CRM egnet til?

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

EN

FI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

NO

DK

FI

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge SuperOffice?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Bred produktportefølje - Samler salg, marketing og kundesupport i én platform
  • Fleksibel - Skalér op og tilpas til dine behov
  • Alle kundedata ét sted - tag velbegrundede beslutninger baseret på grundige og valide analyser
  • Nemt at styre pipeline og opnåelse af pålidelige forecasts
  • Integration til andre it-systemer som eks. ERP og digital kontraktunderskrivelse
  • Et CRM-system, der understøtter GDPR-krav
  • Lokal tilstedeværelse og adgang til danske eksperter

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Viden og forståelse for kundens behov takket være 30 års ekspertise inden for CRM
  • Vi støtter vores kunder gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job - at implementere korrekt, til tiden og hjælpe dig med at få mest muligt ud af systemet.
  • Du finder os i både København og Vejle, men vi er en del af en koncern der er tilstede i de nordiske lande.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

At øge omsætningen og få flere tilfredse kunder er både et mål og en udfordring for mange virksomheder. SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alle de dele, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Ved at samle alle kundedata i ét system hjælper vi virksomheder med at øge deres vækst og skabe bedre relationer til deres kunder.

Du kan vælge at implementere alle funktioner på én gang eller tilføje flere efterhånden som nye behov opstår. Vi bruger den nyeste teknologi, så du nemt kan tilpasse løsningen til dine specifikke behov og processer.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Til marketing: Få et klart overblik over kunden og dine målgrupper for at kunne lave effektive marketingkampagner og generere kvalitet leads til salgsteamet.
  • Til salg: Styr hele salgsprocessen fra A til Z med automatiserede flows. Skab bedre resultater gennem tæt overvågning af handler, pipeline og forecasts.
  • Til kundeservice: Effektiv sagsbehandling og hurtige svar til kunder gennem automatiserede flows. Bekræft, administrér og følg op.
  • Til økonomi: Tidseffektivt, fordi alle afdelinger nemt finder alle nødvendige informationer og dokumenter direkte i systemet, altid opdateret uden forsinkelse.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice CRM

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Leasing konsulent

Mikrovirksomhed

Godkendt person

Danmark

Februar 2024

Hvad synes du bedst om?

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.

Hvad synes du mindst om?

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice CRM og Service

CRM ansvarlig

Lille virksomhed

Godkendt person

Danmark

Januar 2024

Hvad synes du bedst om?

Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Hvad synes du mindst om?

Vi savner genvejstaster.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Operations Manager

Lille virksomhed

Godkendt person

Danmark

Januar 2024

Hvad synes du bedst om?

Nemt og logisk at bruge. Meget brugervenligt og vi kan nemt tilpasse de ting vi har behov for, såsom nye felter, dokumenter osv.

Hvad synes du mindst om?

At man ikke kan bruge tilbage knappen på webbrowseren.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Bedre opfølgning på vores salg/kunder. Statistik og dashboard på det vi ønsker at se.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice CRM vises i følgende kategorier

SuperOffice CRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Dashboard - Salgsoversigt

Detailhandlere

Email-kampagner

Indsamling af leads via hjemmesiden

Integration med sociale medier

Kalenderintegration & påmindelser

Kontakt-/prospekthåndtering

Leadscore

Oprette dokumenter & aftaler

Pipeline Management

Påmindelse

Ring direkte fra CRM

Ringelister

Salgsprognoser og data

Spor leads

Uddannelse

Udsendelse af nyhedsbreve

CRM til Field sales

Administrer kundeemner

Budgetoverslag

Forvaltning af territorier

Overførsel af data

Personlige profiler

Sagsbehandling

Sporing af interaktioner

Underskrift af kunder i marken

Salgsstøttesystem

E-mailkampagner

Håndtering af kontakter og kundeemner

Kalenderintegration og påmindelser

Pipeline Management

Statistik og rapporter

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om SuperOffice

Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.

Mest almindelige sammenligninger i CRM

Lime CRMSuperOffice CRM
SalesforceSuperOffice CRM
webCRMSuperOffice CRM
HubSpot CRMSuperOffice CRM