Alternativ

Beskrivelse af Simply

CRM systemet fra Simply er genialt til virksomheder der ønsker at strømline deres salgsprocesser, og få mest muligt ud af deres arbejde. Gennem systemet kan i som virksomhed oprette og administrere kontakter og kundeemner, spore salgsaktiviteter samt følge op på vigtige opgaver. Herved skaber i både bedre salgsresultater og bedre intern kommunikation. Systemet kan også hjælpe jer med at få en dybere forståelse af jeres virksomheds ydeevne, gennem datadrevne rapporter. lt i alt et system der hjælper jeres virksomhed med at effektivisere jeres arbejde.

Hvem er Simply egnet til?

Dette CRM system er yderst fleksibelt og henvender sig derfor til en bred vifte af virksomheder. Systemet kan tilpasses til at imødekomme behovene hos både små, mellemstore og store virksomheder. Dog kan SMV’er med fordel benytte sig af Simply CRM da de indbyggede funktioner som pipeline management og salgsdata, giver rig mulighed for vækst.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

NO

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Simply vises i følgende kategorier

Simply produktfunktioner

CRM

API-integration

Email-kampagner

Kalenderintegration & påmindelser

Pipeline Management

Ring direkte fra CRM

Salgsprognoser og data

Salgsstøttesystem

E-mailkampagner

Håndtering af kontakter og kundeemner

Kalenderintegration og påmindelser

Pipeline Management

Statistik og rapporter

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i CRM

SuperOffice CRMSimply
Lime CRMSimply
SalesforceSimply
Smarter-crmSimply