HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Simply

Simply

Simply CRM

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Simply

CRM systemet fra Simply er genialt til virksomheder der ønsker at strømline deres salgsprocesser, og få mest muligt ud af deres arbejde. Gennem systemet kan i som virksomhed oprette og administrere kontakter og kundeemner, spore salgsaktiviteter samt følge op på vigtige opgaver. Herved skaber i både bedre salgsresultater og bedre intern kommunikation. Systemet kan også hjælpe jer med at få en dybere forståelse af jeres virksomheds ydeevne, gennem datadrevne rapporter. lt i alt et system der hjælper jeres virksomhed med at effektivisere jeres arbejde.

Hvem er Simply egnet til?

Dette CRM system er yderst fleksibelt og henvender sig derfor til en bred vifte af virksomheder. Systemet kan tilpasses til at imødekomme behovene hos både små, mellemstore og store virksomheder. Dog kan SMV’er med fordel benytte sig af Simply CRM da de indbyggede funktioner som pipeline management og salgsdata, giver rig mulighed for vækst.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
NODK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Simply vises i følgende kategorier

Simply produktfunktioner

CRM

API-integration

Ingår

Email-kampagner

Ingår

Kalenderintegration & påmindelser

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Ring direkte fra CRM

Ingår

Salgsprognoser og data

Ingår

Salgsstøttesystem

E-mailkampagner

Ingår

Håndtering af kontakter og kundeemner

Ingår

Kalenderintegration og påmindelser

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i CRM