Hur kommer jag igång med e-postmarknadsföring?
At investere i et system til markedsføring via e-mail er en meget effektiv måde at vedligeholde og styrke relationen til dine kunder. For at det skal fungere så optimalt som muligt, så dine automatiske nyhedsbreve læses af modtagerne, bør du bruge noget tid på at udvikle indhold, som læserne føler, de har gavn af. Men hvordan kommer man egentlig i gang med e-mail markedsføring, og hvad er vigtigt at tænke på?
Det første, du skal være opmærksom på, om dine kunder synes, det er i orden, at modtage denne form for kommunikation. De skal ifølge loven om GDPR have givet samtykke, før du må sende mails til dem. Du kan få samtykke ved f.eks. at sende en mail fra en fordels- eller kundeklub, hvor det oplyses, at kunden gennem sit medlemskab i klubben vil modtage tilbud og nyhedsbreve på e-mail. Du kender det sikkert fra, når du selv har foretaget onlinekøb, og du bliver bedt om at sætte kryds (eller der allerede er sat kryds) i et felt, hvor du giver tilladelse til, at virksomheden sender dig e-mails med nyheder og tilbud. Når du har fået samtykke, kan du gå i gang med din e-mail markedsføring. Den nemmeste måde at udsende og efterfølgende måle effekten af dine emails er at bruge et værktøj til at holde styr på udsendelser, følge med i hvem der åbner emailen og oprette lister og filtre. BusinessWith hjælper dig med at sammenligne og vælge det bedste værktøj til e-mail markedsføring på markedet. Begynd at sammenligne værktøjer og læs anmeldelser om forskellige leverandører med det samme - lige her!
Lynguide
Liste over 14 forskellige E-mail markedsføring
APSIS One: En brugervenlig platform til avanceret personalisering med intuitiv e-mail, SMS og automatiseringsværktøjer. Det lyder avanceret. Men det er faktisk en platform, der giver dig mulighed for at fokusere på det, du gør bedst: Marketing.Læs mere om Apsis One
Forøg salget, strømline processer og skab større kundeviden. Salesforce er en verdensledende CRM-platform, der håndterer alle typer kundens relaterede processer såsom salgsstøtte, marked, felttjeneste, kunde- og partnerportaler. Selvfølgelig tilpasser vi og integrerer Salesforce til dine behov og eksisterende systemer. Vi hjælper dig fra gennemførlighedsundersøgelse og analyse til det færdige syst...Læs mere om Salesforce
CRM -systemet for dem, der ønsker at komme i gang hurtigt og derefter tilpasse sig din vækstrate. HubSpot inkluderer alt, såsom marketingautomation, blygenerering og salg af automatisering til en fast månedlig omkostning. Derudover får du fri adgang til HubSpot -support og integration til Outlook og Gmail. Passer til alle brancher og kan knyttes til din anden systemstøtte, såsom ERP, digital kontr...Læs mere om HubSpot CRM
Marketingplatformen, der tager dig gennem regelmæssig marketing via e -mail til ægte automatiseret marketingLæs mere om ActiveCampaign
Aweber giver virksomheden mulighed for at oprette professionelle e-mail-kampagner hurtigt og nemt direkte i det skybaserede værktøj. Med integration med Canva kan brugerne oprette stilfulde design uden nogensinde at forlade deres Aweber -konto. Med funktioner såsom rapporter og analyse, segmentering og A/B -test.Læs mere om Aweber
Benchmarrk -e -mail er et kraftfuldt og skybaseret værktøj til virksomhedens e -mail -marketing- og marketingautomation. Med et komplet og brugervenligt værktøj til opbygning og redigering af indholdet af virksomhedens e-mail og nyhedsbrev kan virksomheden lettere at udvikle og forbedre forholdet til sine kunder.Læs mere om Benchmarkemail
Konstant kontakt strømline virksomhedens markedsføring for mail og sociale medier ved at samle disse i en og den samme skybaserede værktøjer. Med support til automatiske velkomst -e -mails til nye kunder, analyse med real -time data og færdige designskabeloner.Læs mere om Constant Contact
Få svar hjælper virksomheden med at udvide sit kundegrundlag ved at skabe en visuel og personlig kundeoplevelse. Lad få svar Marketing Automation Tool gøre jobbet for dig, så du kan fokusere på det, du gør bedst.Læs mere om Get response
Som et af markedets mest populære spillere tilbyder MailChimp -selskaber i alle størrelser et skybaseret og brugervenligt værktøj til personlig og automatiseret markedsføring.Læs mere om Mailchimp
Mailerlite er et e -mail -marketingværktøj, der fokuserer på at forenkle virksomhedens markedsføring. Ved at oprette et brugervenligt og intuitivt værktøj, der strømline processen til mailing, kan virksomheden fokusere mere på meddelelsen og mindre på tekniske forhold.Læs mere om MailerLite
Et skybaseret værktøj til virksomhedens e-mail-marketing. Med et funktionelt tilpasseligt design, A/B-test og træk-og-slip-funktion vil oprettelsen afLæs mere om Mailjet
Moosend er en global spiller inden for e-mail-marketing, der tilbyder et kraftfuldt skybaseret e-mail-værktøj til virksomhedens kunder. Værktøjet er let integreret med andre systemer takket være de eksisterende modulære integrationer og den åbne apin.Læs mere om Moosend
SendInblue er et skybaseret værktøj, der fokuserer på at gøre virksomhedens e-mail-marketing lettere og mere effektiv. Ved hjælp af den brugervenlige træk-og-slip-funktion og de færdige skabeloner er det let at oprette stilfulde og professionelle e-mail-kampagner.Læs mere om Sendinblue
Et skybaseret marketingautomationsværktøj, der frigiver tid og strømline virksomhedens markedsføring. Udnyt denne bruger -venlig cloud -løsning ved at minimere manuelt arbejde. Med funktioner, der segmenterede strømmer, planlægning af kampagner og automatiseret reklame.Læs mere om Ungapped
Lynguide
Hvilket e-mailværktøj skal jeg satse på?
E-mail markedsføring er en meget populær metode til at skabe og vedligeholde relationer med ens kunder. Samtidig med at du udsender information, som kunden kan bruge, promoverer du din virksomhed og styrker dit brand. At sende automatiserede nyhedsbreve og arbejde med indholdet er derfor ikke bare sjovt. Du kan også effektivt måle effekten af din markedsføring f.eks. gennem antallet af åbnede e-mails, og du kan filtrere og sortere udsendelser efter kundetype. Ved at markedsføre jer selv og jeres produkter via e-mail kan I også indsamle værdifulde oplysninger om jeres kunder - f.eks. hvad for noget indhold de er interessrede i, hvilket gør det nemmere at skræddersy nye kampagner og udsendelser.
Men behøver du sidde med kundelister nedskrevet i et Word-dokument? Åh nej! Der er flere virkelig smarte værktøjer til e-mail markedsføring på markedet i dag, som kan hjælpe dig i gang. Vælg et e-mailværktøj eller en e-mail markedsføringsplatform, der passer til dine behov og din virksomhed. Har du en mindre virksomhed? Så start evt. med at prøve et af de gratis e-mail værktøjer på markedet, som ofte kan bruges til et afgrænset antal kunder, for at teste det og se, hvad dit behov er. Ønsker du at få adgang til flere smarte funktioner eller få en skræddersyet løsning, der gør, at nyhedsbrevets er i overensstemmelse med jeres grafiska profil, findes der andre værktøjer. Begynd at læse og sammenligne værktøjer med BusinessWiths sammenligningstjeneste og vælg derefter dit værktøj. Held og lykke med din e-mail markedsføring!