HjemSystemguidenOm osFor leverandører
webCRM - Plus

webCRM

Efficy

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse af webCRM

Et brugervenligt CRM-system til små og mellemstore virksomheder

webCRM er et brugervenligt og fleksibelt CRM-system. Vi er designet til små og mellemstore virksomheder, som ønsker et CRM-system, der er nemt at komme i gang med.

Vores konsulenter arbejder meget tæt sammen med dig som kunde for at sikre, at systemet er skræddersyet til dine behov. Vores kunder sætter pris på brugervenligheden i vores workflow, og hvor nemt det er at lave rapporter og analyser direkte i systemet.

Vi er overbeviste om, at enkelhed og klarhed fører til både bedre og hurtigere resultater.

Prøv gratis i 14 dage!

Du kan teste webCRM gratis i 14 dage og opdage, hvor nemt det er at bruge. Du får adgang til alle funktioner, og du behøver ikke at bekymre dig om installationer, da webCRM er helt webbaseret.

Klik på 'Gratis prøveperiode'

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOFIEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SENODKFI

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Pris fra

Listepris fra leverandøren
209 dkk/bruger/måned

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge Efficy?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Du vil have et CRM-system af moderat størrelse, der ikke flyder over med funktioner.
  • Du ønsker at komme hurtigt i gang - hvad der normalt tager uger, tager kun timer eller dage hos os.
  • Som kunde værdsætter du det personlige forhold og vil have mere end bare et system.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

webCRM er en del af efficy-gruppen.

  • Vi sætter os ind i kundens behov og forsøger altid at finde gode løsninger, der fungerer over tid.
  • Vi er hurtige, effektive og proaktive.
  • Vi er transparente og siger fra, hvis vi ser risici, eller hvis vi mener, at vores kunde bør tænke anderledes.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

  • webCRM er bygget til små og mellemstore virksomheder med mellem 1 og 50 brugere.
  • Vores system er skræddersyet til traditionelt salg, hvor den personlige relation stadig er vigtig.
  • Vi tror på enkelhed kombineret med styrke.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

webCRM er et effektivt account management-værktøj til hele teamet:

  • Sælgere kan nemt følge workflowet gennem automatiserede processer og informationsstyring.
  • Ledere kan nemt spore forretningen i forhold til budgettet og oprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan udnytte data og information til bedre kampagner.
  • Kundeservice kan nemt få adgang til alle kunderelaterede oplysninger.

Vi sørger for at sikre din investering ved at hjælpe dig hele vejen til målstregen.

Anmeldelser og bedømmelser af webCRM

Hvad mener andre om systemet?

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Brukervennlighet

SalgMikrovirksomhedGodkendt personNorgeMarts 2024

Hvad synes du bedst om?

løsning er både brukervennlig og lett å komme i gang med

Hvad synes du mindst om?

Mister nån funksjon inom product modulen

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Vad kag tycker om webCRM

SäljansvarigMikrovirksomhedGodkendt personSverigeMarts 2022

Hvad synes du bedst om?

Bra och flexibelst system där jag själv kan göra de anpassningar som jag önskar. Integrationen med Vainu är väldgit bra och systemet fungerar klockrent för oss. Vi har Qlik mot vårt webCRM och APIet fungerar väldigt bra.

Hvad synes du mindst om?

Det finns nog inget som jag inte gillar, möjligen produktdelen som kunder varit lite mer strutkurerar där man hade id o s v på artiklarna som man skapar.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Vi har väldigt bra koll på vår Pipe och våra kunder.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?
GrundareMikrovirksomhedGodkendt personSverigeFebruar 2021

Hvad synes du bedst om?

Enkelheten och att deras support är bra

Hvad synes du mindst om?

att man inte på ett enkelt sätt kan se vilka mejl som inte skickas ut eller inte tas med vid massutskick.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Omdöme

SäljansvarigMikrovirksomhedGodkendt personSverigeFebruar 2021

Hvad synes du bedst om?

Enkelheten och närheten till dom som jobbar på webCRM

Hvad synes du mindst om?

För mig är systemet bra och det är egentligen inget som jag inte gillar.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Vi får in den information som vi önskar i systemet och det ger oss totalt sett en bra koll på vad vi gör och vad vi har på gång.

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

WebCRM rekommenderas starkt

OmbudsansvarigMellemstor virksomhedGodkendt personSverigeFebruar 2021

Hvad synes du bedst om?

Deras lyhördhet mot kunden, snabba återkoppling och grundliga service

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Hanteringen av kunduppgifter för våra säljare

  • Brugervenlig
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

webCRM vises i følgende kategorier

webCRM produktfunktioner

CRM

API-integration

Ingår

Dashboard - Salgsoversigt

Ingår

Detailhandlere

Går att lägga till

Digital signatur

Ingår

Email-kampagner

Ingår

Indsamling af leads via hjemmesiden

Går att lägga till

Integrerede salgsprocesser

Ingår

Kalenderintegration & påmindelser

Ingår

Kontakt-/prospekthåndtering

Ingår

Leadscore

Går att lägga till

Oprette dokumenter & aftaler

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Påmindelse

Ingår

Ring direkte fra CRM

Ingår

Ringelister

Går att lägga till

Salgsprognoser og data

Ingår

Spor leads

Ingår

Uddannelse

Går att lägga till

Udsendelse af nyhedsbreve

Ingår

CRM til Field sales

Administrer kundeemner

Ingår

Budgetoverslag

Ingår

Forvaltning af territorier

Ingår

Overførsel af data

Ingår

Personlige profiler

Ingår

Sagsbehandling

Ingår

Sporing af interaktioner

Ingår

Underskrift af kunder i marken

Ingår

Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønoversigt

Ingår

E-mailkampagner

Ingår

Håndtering af kontakter og kundeemner

Ingår

Kalenderintegration og påmindelser

Ingår

Pipeline Management

Ingår

Salgsprognoser

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Ingår

Om Efficy

webCRM blev opkøbt af efficy, den førende europæiske udbyder af CRM-systemer, i 2021. Med vores udvalg af brugervenlige løsninger, der kan tilpasses, har vi allerede tiltrukket 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande.

Vi er mere end bare endnu et systemværktøj - vores konsulenter sørger for at forstå dine behov for at finde de bedste løsninger over tid, identificere risici, før de opstår, eller diskutere forskellige måder at arbejde på.

Mest almindelige sammenligninger i CRM