HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Danmarks bedste markedsføringsværktøjer

Hvilket markedsføringsværktøj har din virksomhed brug for?

BusinessWith hjælper dig med at sammenligne de bedste markedsføringsværktøjer i Danmark for at finde det værktøj, der passer bedst til dig. Her kan du lave en sammenligning mellem forskellige markedsføringsværktøjer, inden du træffer dit valg. Du kan finde forskellige markedsføringsværktøjer inden for marketing automation, content marketing og marketinganalyse.

Når det drejer sig om markedsføring, vil vi selvfølgelig alle gerne være "top of mind" hos vores potentielle og eksisterende kunder. Vi ønsker at blive set og hørt og at vide, hvordan vi skal tænke, for at opnå de bedste resultater og generere så mange leads som muligt. Det kræver, at du har et markedsføringsværktøj, der passer til din virksomhed. Et markedsføringsværktøj hjælper dig med at holde styr på, hvordan dine besøgende opfører sig på dit websted. Hvad kigger de på? Hvad læser de? Hvad klikker de på? Værktøjet kan også hjælpe dig med at overvåge verden omkring dig og indsamle vigtige nyheder, uden at du selv skal søge efter dem.

Hvad er et markedsføringsværktøj?

Liste over 18 forskellige Markedsføringsværktøj

Sorter efter
Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Forøg salget, strømline processer og skab større kundeviden. Salesforce er en verdensledende CRM-platform, der håndterer alle typer kundens relaterede processer såsom salgsstøtte, marked, felttjeneste, kunde- og partnerportaler. Selvfølgelig tilpasser vi og integrerer Salesforce til dine behov og eksisterende systemer. Vi hjælper dig fra gennemførlighedsundersøgelse og analyse til det færdige syst...

Læs mere om Salesforce

Læs mere
Apsis One

Apsis One

Efficy

APSIS One: En brugervenlig platform til avanceret personalisering med intuitiv e-mail, SMS og automatiseringsværktøjer. Det lyder avanceret. Men det er faktisk en platform, der giver dig mulighed for at fokusere på det, du gør bedst: Marketing.

Læs mere om Apsis One

Læs mere

CRM -systemet for dem, der ønsker at komme i gang hurtigt og derefter tilpasse sig din vækstrate. HubSpot inkluderer alt, såsom marketingautomation, blygenerering og salg af automatisering til en fast månedlig omkostning. Derudover får du fri adgang til HubSpot -support og integration til Outlook og Gmail. Passer til alle brancher og kan knyttes til din anden systemstøtte, såsom ERP, digital kontr...

Læs mere om HubSpot CRM

Læs mere
SugarCRM

SugarCRM

SugarCRM

Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for ...

Læs mere om SugarCRM

Læs mere
Sharpspring

Sharpspring

Funnelbud

Marketingautomation og CRM -systemer, der inkluderer Consulting Aid og dets eget Martech -team! Hovedsageligt til B2B. SharpSpring er CRM -værktøjet, der tilpasses til at styrke din indgående markedsføring og øger dit salg.

Læs mere om Sharpspring

Læs mere
Upsales

Upsales

Upsales

Upsales er Sveriges hurtigst voksende CRM, der hjælper B2B -selskabet. Upsales CRM hjælper B2B -virksomheder med at finde nye kundeemner, vinde mere forretning og skabe yderligere salg med eksisterende kunder. Upsales er det åbenlyse valg til hurtige salgsorganisationer, der ønsker en komplet CRM med mulighed for at bygge videre på funktioner som marketingautomation og avancerede salgsrapporter. F...

Læs mere om Upsales

Læs mere
ActiveCampaign

ActiveCampaign

ActiveCampaign

Marketingplatformen, der tager dig gennem regelmæssig marketing via e -mail til ægte automatiseret marketing

Læs mere om ActiveCampaign

Læs mere

Automatiser din mailing ved hjælp af Campaign Monitor's Cloud -baserede softwareløsning til digital marketing. Udnyt de færdige skabeloner og træk-og-slip-funktion, der gør det brugervenligt at skabe effektive marketingkampagner.

Læs mere om Campaign monitor / CM Commerce

Læs mere
Drip

Drip

Drip

Drips Solution bruger data og automatisering til at skræddersy markedsføringsoplevelsen, skabe meningsfuldt engagement og skabe lang loyalitet.

Læs mere om Drip

Læs mere
Eloqua

Eloqua

Oracle

Eloqua er Oracle's marketingplatform skaber personaliserede kampagner til dit prospekt og kunder med store muligheder for skalerbarhed, personificering og automatisering.

Læs mere om Eloqua

Læs mere
eMarketeer

eMarketeer

eMarketeer

Emarketeers værktøjer gør det enkelt for dig at kombinere og automatisere e -mail, form, SMS og websider for at få succes med din markedsføring.

Læs mere om eMarketeer

Læs mere
Get response

Get response

Get response

Få svar hjælper virksomheden med at udvide sit kundegrundlag ved at skabe en visuel og personlig kundeoplevelse. Lad få svar Marketing Automation Tool gøre jobbet for dig, så du kan fokusere på det, du gør bedst.

Læs mere om Get response

Læs mere
Intercom

Intercom

Intercom

Intercom er et skybaseret live chat -værktøj, der er velegnet til både store og små virksomheder. Intercom forenkler styring af kundesager og bidrager til højere salg gennem den proaktive chatfunktion, blystyring og rapportværktøjet, der gør det nemt at følge op med medarbejdernes præstation.

Læs mere om Intercom

Læs mere
Mailchimp

Mailchimp

Mailchimp

Som et af markedets mest populære spillere tilbyder MailChimp -selskaber i alle størrelser et skybaseret og brugervenligt værktøj til personlig og automatiseret markedsføring.

Læs mere om Mailchimp

Læs mere

Byg brand, driv omsætning, skab indflydelse. Marketo Engage er et førende system til styring af dit prospekt og kunder.

Læs mere om Marketo Engage

Læs mere
MI360 Mautic-logo

MI360 Mautic

Enable Services

Mautic automatiserer processen med at finde og passe kontakter gennem landingssider og formularer, sende mail, tekstbesked, webmeddelelser, spore sociale medier og integrere med dine CRM og andre systemer.

Læs mere om MI360 Mautic

Læs mere
morningscore-logo

morningscore

morningscore

Morningscore er en SEO-platform, der hjælper virksomheder med at forbedre deres organiske søgetrafik og opnå bedre placeringer på søgemaskiner som Google. Platformen er designet til at give brugere indsigt i deres SEO-ydeevne og hjælpe dem med at optimere deres hjemmesider for at opnå bedre synlighed og rækkevidde online. Gennem platformen får i som virksomhed adgang til essentielle funktioner som...

Læs mere om morningscore

Læs mere
Zoho

Zoho

Zoho

Unik og kraftfuld løsning, der hjælper dig med at automatisere din markedsføring, træffe bedre beslutninger med klare data og forbedre den samlede kundeoplevelse

Læs mere om Zoho

Læs mere

Hvad er et markedsføringsværktøj?

Det er ikke hensigtsmæssigt at markedsføre dine produkter og tjenester uden at bruge et moderne markedsføringsværktøj, og heldigvis behøver det ikke at koste en formue at blive en del af den digitale markedsføringsverden. Men hvad er et markedsføringsværktøj? Er det det samme som marketing automation-værktøjer og værktøjer til content marketing? Vi forklarer de forskellige begreber.

Marketing automation er et system, som kobles til dit emailsystem. Tanken er at gøre det nemmere at målrette mails, så den rigtige målgruppe modtager den rigtige information på det rigtige tidspunkt. Et content marketing-værktøj er præcis det, ordet "content" betyder. Her handler det om indholdet. Hvad skal der stå i dine mails? Hvad vil dine kunder gerne læse om?

Hos BusinessWith finder du naturligvis vejledninger til både marketing automation-værktøjer og content marketing-værktøjer.

Men lad os se nærmere på markedsføringsværktøjerne. Som med enhver form for digitale værktøjer, vi bruger, er det vigtigt at huske, at de hjælper os til at blive mere effektive. De erstatter ikke alt vores arbejde.

At vælge markedsføringsværktøj

Din hjemmeside er din vigtigste markedsføringskanal. Hvis du skal finde ud af, hvad du vil opnå med din markedsføring, bør du lave en plan for hjemmesiden. Hvad er målet med din hjemmeside? Hvilken viden har du, som du kan dele med branchen? Bruger du sociale medier? Hvad vil du opnå med indsatsen der? Hvad tænker du om søgeordsoptimering (SEO)? Har du testet, hvilke ord dine kunder søger på? Vælg et markedsføringsværktøj ud fra, hvor virksomheden står i dag. Med andre ord, værktøjet skal være relevant og i tråd med jeres ambitioner.