HjemSystemguidenOm os

Sammenlign Danmarks bedste Marketing Automation systemer

Hvad skal jeg være opmærksom på vedrørende Marketing Automation systemer?

Marketing automation er som en luksusvariant af e-mail marketing. Med det mener vi hos BusinessWith, at marketing automation automatiserer din markedsføring så smart, at du kan sende målrettede kampagner til de "rigtige kunder", fordi du samler information om deres adfærd. Som eksempel kan nævnes, at du kan finde ud af, hvilke kunder der downloader en særlig type vejledninger eller pdf'er fra din hjemmeside. Lad os for eksempel sige, at Sara hos Firma X har downloadet en guide til, hvordan man klæder sig bedst på til vandring i bjerge. Så ved I, at "Aha, Sara virker interesseret i outdoor-oplevelser." Sara har indsendt sin e-mailadresse for at få guiden og har givet samtykke til, at hun gerne vil modtage anden information fra jer. Så kan I nemt komme i gang med at sende anden information – skræddersyet til Sara og på samme måde med andre kunder, der godt kan lide outdoor-oplevelser.

Ovenstående er et eksempel på, hvad marketing automation kan gøre for jer og til det har I brug for et værktøj, der letter arbejdet. Det kan I kan finde ved at sammenligne forskellige marketing automation værktøjer direkte her på BusinessWith. At automatisere markedsføring på denne måde er mere og mere almindeligt. Formålet er at indsamle information om prospects/leads og kunder for at kunne bejle til dem på det rigtige tidspunkt og med den rigtige form for information – for i sidste ende at kunne sælge mere. Det hele går ud på ikke at lade nogen leads køle ned, men altid vide, hvilke kunder der har brug for hvilken form for 'frieri'. Når man har samlet tilstrækkelig information og "overvåget" kundens adfærd, kan man nemmere vide, hvornår og hvordan man skal forsøge at sælge et produkt eller en service.

Det kræver selvfølgelig, at du har et marketing automation-værktøj, som du finder her i BusinessWiths sammenligningstjeneste, hvor du kan læse om, sammenligne og derefter vælge det værktøj, der passer bedst til din virksomhed.

Hvad skal jeg vide om marketing automation?

Mange marketingautomationsværktøjer kræver integration med din CRM. Men i HubSpot får du alt i én, til en meget overkommelig pris. Derudover vælger du kun at låse op for den funktionalitet, du har brug for. Hvis du vil starte med nyhedsbreve og formularer eller vil udforske ABM og automatiseret leadcoring på dit web. Du betaler kun for det, du har brug for lige nu, og derefter (hvis du vil) vokse ...

Læs mere om HubSpot Marketing Hub

Læs mere
Upsales

Upsales

Upsales

Upsales er Sveriges hurtigst voksende CRM, der hjælper B2B -selskabet. Upsales CRM hjælper B2B -virksomheder med at finde nye kundeemner, vinde mere forretning og skabe yderligere salg med eksisterende kunder. Upsales er det åbenlyse valg til hurtige salgsorganisationer, der ønsker en komplet CRM med mulighed for at bygge videre på funktioner som marketingautomation og avancerede salgsrapporter. F...

Læs mere om Upsales

Læs mere
Sharpspring

Sharpspring

Funnelbud

Marketingautomation og CRM -systemer, der inkluderer Consulting Aid og dets eget Martech -team! Hovedsageligt til B2B. SharpSpring er CRM -værktøjet, der tilpasses til at styrke din indgående markedsføring og øger dit salg.

Læs mere om Sharpspring

Læs mere

APSIS One: En brugervenlig platform til avanceret personalisering med intuitiv e-mail, SMS og automatiseringsværktøjer. Det lyder avanceret. Men det er faktisk en platform, der giver dig mulighed for at fokusere på det, du gør bedst: Marketing.

Læs mere om Apsis One

Læs mere

Automatiser din mailing ved hjælp af Campaign Monitor's Cloud -baserede softwareløsning til digital marketing. Udnyt de færdige skabeloner og træk-og-slip-funktion, der gør det brugervenligt at skabe effektive marketingkampagner.

Læs mere om Campaign monitor / CM Commerce

Læs mere
Get response

Get response

Get response

Få svar hjælper virksomheden med at udvide sit kundegrundlag ved at skabe en visuel og personlig kundeoplevelse. Lad få svar Marketing Automation Tool gøre jobbet for dig, så du kan fokusere på det, du gør bedst.

Læs mere om Get response

Læs mere
Mailchimp

Mailchimp

Mailchimp

Som et af markedets mest populære spillere tilbyder MailChimp -selskaber i alle størrelser et skybaseret og brugervenligt værktøj til personlig og automatiseret markedsføring.

Læs mere om Mailchimp

Læs mere
marketo

marketo

Marketo

Forbedre din markedsføring og salg ved at engagere de potentielle kunder med den største sandsynlighed for at foretage et køb. Opret automatiserede marketingkampagner, der fjerner manuelt og gentagne arbejde.

Læs mere om marketo

Læs mere
Optimizely

Optimizely

Optimizely

Optimisely lader virksomheden holde styr på alle sine websteder på en omfattende platform, der giver en klarere oversigt og enklere analyse af virksomhedens e-handel.

Læs mere om Optimizely

Læs mere

Hvad skal jeg kræve af mit marketing automation-værktøj?

Et marketing automation-værktøj hjælper dig med at kortlægge kunderejsen og forstå, hvilken slags information, produkter eller services forskellige kunder er interesserede i hos jer. Det handler om at sikre, at kundernes interesse ikke køler ned ved hele tiden at forsyne dem med relevant information designet efter, hvad de er interesserede i. Købsrejsen kan være en lang proces, og det er vigtigt at være tålmodighed og forstå dine kunders adfærd på eksempelvis din hjemmeside. Hvilken information leder de efter? Hvad klikker de på? Og hvad skal der til for at fange de kunder, der ikke har købt noget i lang tid?

Med et marketing automation-værktøj bliver alle den slag spørgsmål nemmere at besvare. Automatiseret markedsføring er som en hel videnskab og bliver stadig vigtigere for salgs- og marketingafdelinger i virksomheder. Når du står over for at skulle købe og implementere et værktøj, der skal hjælpe jer, er det vigtigt at vurdere, hvad målet er. Hvordan fungerer købsrejsen lige nu? Har du et aktuelt værktøj? Hvis ja, hvor er manglerne?

Her er, hvad du kan forvente, og hvad du skal kigge efter, når du køber et marketing automatiserings-værktøj:

  1. Support - hvad er inkluderet og hvad er ikke inkluderet? Får I undervisning?
  2. Er værktøjet mobiltilpasset og responsivt?
  3. Kan værktøjet kobles til andre systemer?
  4. Hvad er opstartsgebyrerne/bindingsperioderne? Sørg for, at du kender alle omkostningerne!
  5. Hvor fleksibelt er systemet? Har det alle de funktioner, du ønsker, og er det skalerbart?

Hos BusinessWith giver vi dig gerne endnu flere råd og tips til, hvad du skal være opmærksom på i forhold til din marketing automation. Kontakt os - eller begynd at sammenligne værktøjer her på vores side.

Beskrivelse af marketing automation-funktioner

Kundetilpasset kommunikation

Generiske tilbud er ikke længere tilstrækkeligt. Lav tilbud, som er tilpasset kundens adfærd

Leadscore

En fantastisk funktion for dit salgsteam! Prioriterer dine kundeemner ved hjælp af automatiseret leadscoring

Planlæg hændelser

At vide, hvornår det er det rigtig tidspunkt at kontakte kunden er alfa & omega i marketing automation-værktøj

Segmenter kundestrømmen

Maksimer udbyttet af dine eksisterende kundedata og opret batches af kampagner til de rigtige kundesegmenter

Split testing / a-b

En væsentlig funktion i ethvert marketing automation-system er en, der giver dig mulighed for at sammenligne, hvilke kampagner der giver de bedste resultater