24SevenOffice
vs
KeyBalance

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i ERP-system

App
Arbejdsgang
Budgetværktøj
CRM
Etableringsregister
Faktura
forretningsinformation
Forvaltning af ordrer
HRM
Indkøb
Indkøb
Instrumentbræt
Kapacitetsplanlægning
Lager og logistik
Levering
Økonomi
Produktion
Projektstyring
Rapporter
Realtidsdata
Regnskab
Ressourceforvaltning
Tidsplan
App
Arbejdsgang
Budgetværktøj
CRM
Etableringsregister
Faktura
forretningsinformation
Forvaltning af ordrer
HRM
Indkøb
Indkøb
Instrumentbræt
Kapacitetsplanlægning
Lager og logistik
Levering
Økonomi
Produktion
Projektstyring
Rapporter
Realtidsdata
Regnskab
Ressourceforvaltning
Tidsplan

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jeres system?

KeyBalance ERP-system passer til virksomheder, der ønsker at effektivisere arbejdsgange og optimere kontrol og overblik, ved at integrere funktioner som økonomi, salg, indkøb, lagerstyring og produktion i én central platform.

Vores kunder inkluderer blandt andet maskinforretninger, handelsvirksomheder, vognmænd, produktionsvirksomheder, låse- og alarmvirksomheder samt VVS- og el-virksomheder.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vores ERP-system er både fleksibelt og fremtidssikret, hvilket betyder, at det kan vokse og udvikle sig sammen med din virksomhed.

Vi er mere end bare en leverandør. Vi er din samarbejdspartner, der støtter dig hele vejen, fra ved implementering til løbende, når I vokser, og der kommer nye lovkrav.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Fleksibiliteten og evnen til at udtrække store mængder data i forskellige formater. At programmet er hurtigt at bruge. At der er en funktion til alt, hvad man kan få brug for i min rolle for at effektivisere arbejdet og lette balanceafstemninger.
Vi har brugt 24SevenOffice siden efteråret 2015. Hvad vi bedst kan lide ved 24SevenOffice: * Regnskabssystemet er nemt at lære og bruge * Kan bruges til alle kunder fra små til mellemstore virksomheder * Meget god support * Systemet egner sig godt til entreprenører og advokater, som er vores største kundegruppe * Rapporter kan udskrives på projekter ved at indgå en aftale med virksomhedens rapporteringsorganisation * Nem import fra andre systemer, især for advokater

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Der er ingen kontoafstemningsfunktion, periodiseringsrapport eller glat påmindelsesfunktion.
Implementering af nye kunder, selv om det går meget glat ved hjælp af import i Excel.

Desværre, endnu ingen data.

Desværre, endnu ingen data.

24SevenOffice

24SevenOffice

Læs mere om 24SevenOffice

KeyBalance

KeyBalance

Læs mere om KeyBalance