Hvilket kundeservicesystem har din virksomhed brug for?
Et godt kundeservicesystem hjælper din virksomhed med at tilbyde hurtig support og besvare kundernes spørgsmål, og kan betyde forskellen på at miste en kunde og bygge et langvarigt kundeforhold, der fører til gentagelse af køb – og et godt omdømme. At din virksomhed tilbyder produkter i verdensklasse betyder ofte ikke noget, hvis dit kundeservicesystem ikke fungerer optimalt. Føler dine kunder, at deres henvendelse ikke bliver fulgt op, eller at der ikke bliver taget hånd om deres spørgsmål, kan du nemt miste dem. Enhver virksomhed eller organisation bør derfor sikre sig, at de har en effektiv kundeservice, men det er der desværre mange, der overser. Hvis du ikke vil ende i den sump, bør du anskaffe et effektivt kundeserviceværktøj. Og hvis du har mange forskellige virksomheder, bør du se efter et system, der er meget fleksibelt. Du bør også sørge for, at alle sager, uanset om de kommer ind via telefon, chat eller e-mail – ender i det samme kundeservicesystem. I dag findes der systemer, der både kan automatisere, kategorisere og forbinde sager og samtidig give et godt overblik, så de ansvarlige kan se, hvilke sager der skal løses. Måske vil du at have en formular på hjemmesiden, hvor man som kunde kan skrive, hvad man ønsker hjælp til?
Mulighederne for kundeservicesystemer og helpdesk-systemer er mange, men I bør huske på det grundlæggende formål - at god kundeservice går ud på at have en behagelig og hurtig respons, der kan få virksomheden til at fremstå mere attraktiv end konkurrenterne. Jeres kunder skal ikke være i tvivl om, at I behandler deres forespørgsler hurtigt og effektivt. Et godt helpdesk-system eller kundesupportsystem gør også, at jeres medarbejdere trives og derfor arbejdere bedre. Hos BusinessWith har vi kortlagt de bedste systemer – du kan gå i gang med at bruge vores sammenligningsservice lige nu.
Hvad skal jeg tænke på, når jeg vælger kundeserviceplatform?
BusinessWith oplister en række kundeservicesystemer, der er tilgængelige i Danmark, for at gøre dit valg lettere. Hos os kan du lave en sammenligning af de forskellige værktøjer, for at finde det værktøj, du synes vil være det mest optimale for netop din virksomhed. Inddrag gerne dem, der skal arbejde med kundeservicesystemet. Hvad mangler de i dag? Hvilke funktioner har de brug for? Hvordan ville deres job se ud, hvis de fik et kundeserviceværktøj? Du kan sammenligne de mange muligheder, vi har angivet, lige her. Tøv heller ikke med at kontakte os direkte – hvis du har brug for yderligere hjælp og vejledning.
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Lynguide
Relaterede kategorier til Kundeservicesystem
AfvigelseshåndteringHelpdesksystemKundeservicesystemSagsstyringssystemListe over 21 forskellige Kundeservicesystem
SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtid...Læs mere om SuperOffice Service
Vil du skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, wholesale, maskin- og medlembranchen henvendt sig til os for at få hjælp til at vækste ved hjælp af et CRM-system. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, få klik...Læs mere om Lime CRM
En AI-platform til at forbedre din kundeoplevelse. Byg din egen AI-chatbot. Kobl dit CRM-system til AI og giv det superkræfter. Ingen kodning nødvendig.Læs mere om ENIGX
Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for ...Læs mere om SugarCRM
ManageEngine Service Desk Plus er tilgængelig som en cloud-service og lokalt og er en helpdesk-løsning med ITIL-support til alle typer organisationer, store og små med forskellige behov for funktioner. Med avancerede ITSM-funktioner i kombination med brugervenlighed hjælper service plus supportteam med at levere service i verdensklasse med reducerede omkostninger. Svensk støtte og støtte fra Inuit...Læs mere om ServiceDesk Plus
Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...Læs mere om Nilex
Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.Læs mere om Freshdesk
Ameyo Helpdesk System forenkler virksomhedens sagsbehandling mod kunder og sikrer, at kundeservice fungerer hurtigt og effektivt. Med funktioner såsom selv -help -funktioner, multi -channel -funktionalitet og analyseværktøjer.Læs mere om Ameyo Helpdesk
Hvis du leder efter et gratis online ERP, har du lige fundet det bedste gratis online ERP system. I modsætning til andre gratis open source ERP-løsninger, som kan tage timer at implementere og uger at implementere fuldt ud, er Bitrix24 klar til brug i skyen på kun 30 sekunder. Ingen grund til bekymring, vi har også en lokal version af Bitrix24 med open source-adgang, som du kan installere direkte ...Læs mere om Bitrix24
Dix kundeservicesystemer tilbyder en let -til -brug platform for virksomheder i alle størrelser, der ønsker at strømline og forenkle deres sagsstyringsproces mod kunden. Med funktioner såsom personlig designer, omnichanal funktionalitet og anerkendelse af kunder.Læs mere om Dixa
Med ETRACK1 Case Management System får virksomheden et godt overblik over alle kundesager. Med funktioner såsom automatiske responstider, detaljerede analyser og kundehistorie.Læs mere om Etrack1
Et af markedets mest populære Service Desk -system. HappyFox er velegnet til alle virksomheder, der ønsker at få en komplet platform for deres kundeservice. Med funktioner såsom færdige skabeloner, bygget -i selvhjælp og sentimentanalyse.Læs mere om HappyFox
Hjælpdesk -system, der forenkler virksomhedens sagsbehandling ved at samle alle kundesager et sted. Med funktioner såsom automatisk sortering, automatiserede arbejdsprocesser og sagshistorie.Læs mere om Helpdesk
Hos itch Marketings finder i et genialt kundeservicecenter-system, som en del af deres større HubSpot Service Hub-onboarding. Platformen er designet til at hjælpe virksomheder med at yde hurtigt og effektiv kundeservice. Som en del af systemet får i adgang til kernefunktioner såsom oprettelse og håndtering af sager, samt livechat moduler der giver mulighed for realtidskommunikation mellem kunder o...Læs mere om HubSpot Service Hub onboarding
Gennem LeadDesk får i en platform der nemt kan hjælpe med at organisere og håndtere kundehenvendelser på en struktureret måde. Systemet indeholder ikke kun sagsstyring, men også en smart arbejdsdelingsfunktion, der kan hjælpe med at fordele sager og henvendelser til de rette medarbejdere baseret på forskellige kriterier som ekspertiseområder eller tilgængelighed. Platformen inkludere selvfølgelig ...Læs mere om LeadDesk