Sammenlign Danmarks bedste kundeservicesystemer

Hvilket kundeservicesystem har din virksomhed brug for?

Et godt kundeservicesystem hjælper din virksomhed med at tilbyde hurtig support og besvare kundernes spørgsmål, og kan betyde forskellen på at miste en kunde og bygge et langvarigt kundeforhold, der fører til gentagelse af køb – og et godt omdømme. At din virksomhed tilbyder produkter i verdensklasse betyder ofte ikke noget, hvis dit kundeservicesystem ikke fungerer optimalt. Føler dine kunder, at deres henvendelse ikke bliver fulgt op, eller at der ikke bliver taget hånd om deres spørgsmål, kan du nemt miste dem. Enhver virksomhed eller organisation bør derfor sikre sig, at de har en effektiv kundeservice, men det er der desværre mange, der overser. Hvis du ikke vil ende i den sump, bør du anskaffe et effektivt kundeserviceværktøj. Og hvis du har mange forskellige virksomheder, bør du se efter et system, der er meget fleksibelt. Du bør også sørge for, at alle sager, uanset om de kommer ind via telefon, chat eller e-mail – ender i det samme kundeservicesystem. I dag findes der systemer, der både kan automatisere, kategorisere og forbinde sager og samtidig give et godt overblik, så de ansvarlige kan se, hvilke sager der skal løses. Måske vil du at have en formular på hjemmesiden, hvor man som kunde kan skrive, hvad man ønsker hjælp til?

Mulighederne for kundeservicesystemer og helpdesk-systemer er mange, men I bør huske på det grundlæggende formål - at god kundeservice går ud på at have en behagelig og hurtig respons, der kan få virksomheden til at fremstå mere attraktiv end konkurrenterne. Jeres kunder skal ikke være i tvivl om, at I behandler deres forespørgsler hurtigt og effektivt. Et godt helpdesk-system eller kundesupportsystem gør også, at jeres medarbejdere trives og derfor arbejdere bedre. Hos BusinessWith har vi kortlagt de bedste systemer – du kan gå i gang med at bruge vores sammenligningsservice lige nu.

Hvad skal jeg tænke på, når jeg vælger kundeserviceplatform?

BusinessWith oplister en række kundeservicesystemer, der er tilgængelige i Danmark, for at gøre dit valg lettere. Hos os kan du lave en sammenligning af de forskellige værktøjer, for at finde det værktøj, du synes vil være det mest optimale for netop din virksomhed. Inddrag gerne dem, der skal arbejde med kundeservicesystemet. Hvad mangler de i dag? Hvilke funktioner har de brug for? Hvordan ville deres job se ud, hvis de fik et kundeserviceværktøj? Du kan sammenligne de mange muligheder, vi har angivet, lige her. Tøv heller ikke med at kontakte os direkte – hvis du har brug for yderligere hjælp og vejledning.

Hvorfor er kundservice vigtigt?

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Lynguide

Liste over 21 forskellige Kundeservicesystem

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtid...Læs mere om SuperOffice Service

Vil du skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, wholesale, maskin- og medlembranchen henvendt sig til os for at få hjælp til at vækste ved hjælp af et CRM-system. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, få klik...Læs mere om Lime CRM

En AI-platform til at forbedre din kundeoplevelse. Byg din egen AI-chatbot. Kobl dit CRM-system til AI og giv det superkræfter. Ingen kodning nødvendig.Læs mere om ENIGX

Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for ...Læs mere om SugarCRM

ManageEngine Service Desk Plus er tilgængelig som en cloud-service og lokalt og er en helpdesk-løsning med ITIL-support til alle typer organisationer, store og små med forskellige behov for funktioner. Med avancerede ITSM-funktioner i kombination med brugervenlighed hjælper service plus supportteam med at levere service i verdensklasse med reducerede omkostninger. Svensk støtte og støtte fra Inuit...Læs mere om ServiceDesk Plus

Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...Læs mere om Nilex

Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.Læs mere om Freshdesk

Ameyo Helpdesk System forenkler virksomhedens sagsbehandling mod kunder og sikrer, at kundeservice fungerer hurtigt og effektivt. Med funktioner såsom selv -help -funktioner, multi -channel -funktionalitet og analyseværktøjer.Læs mere om Ameyo Helpdesk

Hvis du leder efter et gratis online ERP, har du lige fundet det bedste gratis online ERP system. I modsætning til andre gratis open source ERP-løsninger, som kan tage timer at implementere og uger at implementere fuldt ud, er Bitrix24 klar til brug i skyen på kun 30 sekunder. Ingen grund til bekymring, vi har også en lokal version af Bitrix24 med open source-adgang, som du kan installere direkte ...Læs mere om Bitrix24

Dix kundeservicesystemer tilbyder en let -til -brug platform for virksomheder i alle størrelser, der ønsker at strømline og forenkle deres sagsstyringsproces mod kunden. Med funktioner såsom personlig designer, omnichanal funktionalitet og anerkendelse af kunder.Læs mere om Dixa

Med ETRACK1 Case Management System får virksomheden et godt overblik over alle kundesager. Med funktioner såsom automatiske responstider, detaljerede analyser og kundehistorie.Læs mere om Etrack1

Et af markedets mest populære Service Desk -system. HappyFox er velegnet til alle virksomheder, der ønsker at få en komplet platform for deres kundeservice. Med funktioner såsom færdige skabeloner, bygget -i selvhjælp og sentimentanalyse.Læs mere om HappyFox

Hjælpdesk -system, der forenkler virksomhedens sagsbehandling ved at samle alle kundesager et sted. Med funktioner såsom automatisk sortering, automatiserede arbejdsprocesser og sagshistorie.Læs mere om Helpdesk

Hos itch Marketings finder i et genialt kundeservicecenter-system, som en del af deres større HubSpot Service Hub-onboarding. Platformen er designet til at hjælpe virksomheder med at yde hurtigt og effektiv kundeservice. Som en del af systemet får i adgang til kernefunktioner såsom oprettelse og håndtering af sager, samt livechat moduler der giver mulighed for realtidskommunikation mellem kunder o...Læs mere om HubSpot Service Hub onboarding

Gennem LeadDesk får i en platform der nemt kan hjælpe med at organisere og håndtere kundehenvendelser på en struktureret måde. Systemet indeholder ikke kun sagsstyring, men også en smart arbejdsdelingsfunktion, der kan hjælpe med at fordele sager og henvendelser til de rette medarbejdere baseret på forskellige kriterier som ekspertiseområder eller tilgængelighed. Platformen inkludere selvfølgelig ...Læs mere om LeadDesk

LiveAgent benytter sig af en software vids hovedfunktion er automatisk opkald. Ved automatisering af opkald spare din virksomhed både tid, og du kan let øge opkaldshastigheden og produktivitet. Softwaren forbindes let til din virksomheds CRM system og kontaktliste. Platformen indeholder også mulighed for et Kunde klager -håndteringssystem samt general kundeservice. Læs mere om LiveAgent

"Kundeservicecenter-systemet Case Management fra Puzzle er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og effektivisere deres kundeserviceprocesser. Her får i altså et sagsbehandlingsystem med fokus på god kundeservice. Gennem platformen kan i benytte funktioner som livechat, standard svar-funktion samt generering af statistikker og rapporter om forskellige kundeserviceaktiviteter. Dette...Læs mere om Puzzel

Et kundeservicesystem, der automatiserer styring af kundesager. Velegnet til både det mindre og det større firma og tilbyder funktioner såsom chatbot, omnichannel og dashboards.Læs mere om ServiceNow

ManageEngine Support Center Plus er en webbaseret løsning, der hjælper organisationer med at give en overlegen kundeoplevelse. Organisationer kan effektivt styre supportsager, konto- og kontaktoplysninger, serviceaftaler, SLA -styring og videndatabase. Automater processen med at skabe, organisere og spore sager til en problemfri proces med automatisering via arbejdsgange.Læs mere om SupportCenter Plus

Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.Læs mere om Zendesk

Zoho Desk er et godt valg af kundeservicesystem for mindre virksomheder, der ønsker et system, der kan vokse med dem. Med funktioner såsom færdige skabeloner, multi -channel -funktionalitet og live chat -funktion.Læs mere om Zoho Desk

Lynguide

Hvorfor er kundservice vigtigt?

Service og support er utrolig vigtige faktorer, hvis man skal fastholde sine kunder. Hvis kundeservicen ikke fungerer, har det konsekvenser for hele virksomheden. At have en effektiv kundeservice er derfor essentielt, og i dag findes der et bredt udvalg værktøjer til kundeservice, som hjælper dig med at administrere alle kundehenvendelser. Inden du anskaffer og implementerer et kundeservicesystem, kan det være en god idé at spørge dine kunder, hvad de synes om din service. Så får du en idé om, hvad du bør lægge kræfter i. Dette kan naturligvis følges op senere gennem anonyme målinger. Et tip er at gøre det til en del af din strategi at måle kundetilfredsheden regelmæssigt, med det formål altid at forsøge at forbedre servicen.

Nutidens forbrugere har travlt og efterspørger hurtige, enkle svar og kort behandlingstid. Moderne kundeserviceværktøjer har funktioner, der kan gemme masser af data og købshistorik, så du kan tilpasse dit websted til dine kunders behov og oprette personlig betjening. En del af din digitale kundeservice kan være at kommunikere med dine kunder på sociale medier, hvor kunderne har mulighed for at interagere og stille spørgsmål direkte.

Tænk over, hvad du har brug for for at skabe en så god og personlig kundeservice som muligt. BusinessWith hjælper dig gerne, så du kan finde det kundeservicesystem, der passer dig bedst.

Beskrivelse af kundeservicefunktioner

Livechat

En produktfunktionalitet, der skal implementeres via deres websted eller andre enheder for at kunne chatte direkte med kunden.

Prioritetsfunktion

Hjælper kundeserviceafdelinger med at prioritere sager og kundeserviceanmodninger.

Selvhjælp

Præcis som det lyder, er det en funktion, der giver dig hjælp til dine egne midler. Fungerer både til ekstern og intern brug.

Sentimentanalyse

Sentimentanalyse er en metode inden for natursprogsbehandling (NLP), der bruges til at tolke, om en tekst er positiv, negativ eller neutral.

Smart arbejdsdeling

Gør det muligt for dig at fordele sager og andre indkomne henvendelser effektivt.

Standard svar

En funktion, der gør det muligt at give tilbagemelding via standardbeskeder til almindeligt forekommende sager/tickets.