Hvilken telefonomstilling skal jeg vælge?
Selvom jeres virksomhed ikke er så stor, kan det være en god investering at få et telefonsystem, der kan håndtere alle indgående opkald fra kunderne. I dag findes der løsninger, der fuldt ud kan tilpasses behovet i din virksomhed uanset størrelse. Vælg f.eks. selv hvilke medarbejdere, der skal kunne modtage opkald til hovednummeret, og få adgang til funktioner som et smart køsystem, telefonsvarer og viderestilling. Et telefonsystem gør det også muligt for alle medarbejdere selv at styre, hvornår de er tilgængelige og for at tage imod samtaler, når de er på farten (via mobilomstilling). En funktion, der giver stor frihed og betyder stor fleksibilitet internt i virksomheden. Mobilomstilling er hurtig at komme i gang med og nemt at bruge.
Er der tale om en stor virksomhed, hvor I måske har svært ved at følge med og besvare alle jeres kunders henvendelser via telefon, kan det være en smart løsning at outsource hele omstillingen. Der findes i dag løsninger, hvor leverandøren tager imod alle opkald til virksomheden døgnet rundt. Leverandøren har altså folk ansat, som svarer på vegne af din virksomhed og får adgang til jeres kalendere mhp at booke kundemøder eller kundeaftaler. .
Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvilke leverandører der findes på markedet og sammenligne deres ydelser? BusinessWith giver dig et kort over de leverandører, der tilbyder telefonomstilling på det danske marked. Begynd at sammenligne, filtrere og læse om udbyderne - allerede i dag!