HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Danmarks bedste systemer til styring af arbejdsgange

Hvilket work order-system passer til din virksomhed?

Et work order system eller work order management, der i Danmark nogle gange også kaldes et arbejdsgangssystem, minder meget om et field service værktøj, men er mere knyttet til selve forretningsprocessen. Hverdagen i de fleste virksomheder består af arbejdsgange. Det kan være alt fra varebestilling, ordrehåndtering og kundeservice til dokumentation og registrering. Arbejdsgangene kan være interne eller involvere kunder, leverandører eller partnere. I et work order-system kan din virksomhed forbinde alle arbejdsgange – lige fra hvor meget arbejdstid, der bruges på bestillingen af varer, informationer om opgaven til fakturering og dokumentation.

Et work order-system hjælper dig med at få fuld kontrol over både igangværende opgaver, og opgaver der allerede er udført. Du kan naturligvis også have et work order-system på mobilen, så de medarbejdere, der udfører de forskellige opgaver, nemt kan rapportere status direkte til dig. På den måde slipper du for en masse papirarbejde. Kort sagt optimerer systemet alt arbejde omkring ordrer og bestillinger ved, at både medarbejdere, ledere og ikke mindst kunderne nemt kan tilgå relevante dokumenter. Det sparer både tid og hjælper med at sikre et bedre flow.

Men hvilket work order-system har din virksomhed brug for? Der er flere forskellige systemer at vælge imellem med hver deres fordele. Hvis I i dag håndterer alle bestillinger med papir og blyant, er overgangen til det digitale selvfølgelig en stor forandring for alle, der er berørt. Så hvorfor ikke teste et system af i en periode, evaluere forløbet og se, hvordan det har fungeret? Mange leverandører tilbyder en prøveperiode uden binding, som kan gøre det nemmere for jer at vælge det endelige system.

Inden du tester og evt. vælger system, bør du lave en grundig research og samtidig vurdere din virksomheds behov og krav. Sammenlign herefter de forskellige systemer her på businessWith.dk. Vi hjælper dig gerne.

Hvorfor er et arbejdsgangssystem godt for dig?

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Liste over 3 forskellige Work order-system

Sorter efter
Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Forøg salget, strømline processer og skab større kundeviden. Salesforce er en verdensledende CRM-platform, der håndterer alle typer kundens relaterede processer såsom salgsstøtte, marked, felttjeneste, kunde- og partnerportaler. Selvfølgelig tilpasser vi og integrerer Salesforce til dine behov og eksisterende systemer. Vi hjælper dig fra gennemførlighedsundersøgelse og analyse til det færdige syst...

Læs mere om Salesforce

Læs mere
Chronox

Chronox

Chronox

Chronox er et 100 % webbaseret tidsrapporteringssystem med grundlæggende funktioner såsom tid, projekter, certificering, meddelelser og overarbejde osv. Da mange virksomheder har forskellige behov, har vi udviklet vores system, så det er let at tilpasse sig vores kunder og let kan bygges på med mere avancerede tilpasninger. Du kan integrere Chronox med dit lønningssystem, såsom Visma eller Fortnox...

Læs mere om Chronox

Læs mere
AddMobile

AddMobile

AddMobile

Gennem Addmobiles projektstyringssystem kan virksomheder let sætte deres aktiviteter for at gøre deres operationer gennem bedre kontrol på området. Systemet hjælper virksomheder med at øge rentabiliteten gennem funktioner til styring af tilbud, forespørgsler og omkostninger.

Læs mere om AddMobile

Læs mere

Hvorfor er et arbejdsgangssystem godt for dig?

Mindre papirarbejde og mere tid. Disse to gevinster er uvurderlige for enhver virksomhed, der ønsker at få mere effektive arbejdsgange, mindske risikoen for fejl og slippe for at udføre spildt arbejde. Målet med work order management er at få fuld kontrol med arbejdstid, udgifter og opgaver i forbindelse med specifikke job og projekter. På den måde giver systemet jer et godt fundament for at få overblik over, om alt går som det skal, eller om der er potentiale for forbedringer på visse områder.

I alt fra byggeri, bemanding og entreprenørvirksomhed til transport og VVS er det alfa og omega at alle involverede har adgang til korrekt og tydelig information omkring hvert projekt. Hvis arbejdsordrerne er vildledende på nogen måde eller ligefrem forkerte, kan det nemt føre til både misforståelser og dobbeltarbejde - noget, som mange virksomheder ikke har råd til at risikere.

Med detaljerede instruktioner omkring arbejdsordrer er din virksomhed godt rustet til at påtage sig enhver opgave. Sammenlign og vælg det system, der passer bedst til dine behov. BusinessWith tilbyder dig en simpel sammenligningstjeneste, så du kan finde det system, der gør virksomheden mere effektiv og lønsom allerede i dag.