HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign de bedste chatbot-løsninger

Hvorfor skal min virksomhed have en chatbot?

En chatbot er din virtuelle personlige assistent, der besvarer spørgsmål fra dine kunder i dit sted og bliver programmeret med AI, kunstig intelligens. Den kan føre samtaler med dine kunder takket være maskinlæring. Chatbots bruges i dag også til at give forskellige typer råd eller underholde folk online.

Chatbots bliver mere og mere populære hos virksomheder, der ønsker at besvare spørgsmål fra deres kunder døgnet rundt, hvad enten de modtages skriftligt eller mundtligt. Nogle chatbots kan også hjælpe ved for eksempel online-køb. Den AI-baserede chatbot er smart og effektiv, og hovedformålet med den er at give din øvrige kundesupport tid til andre ting. For chatbotten bliver aldrig træt og kan "arbejde" døgnet rundt. Det betyder, at virksomheden kan tilbyde kundeservice i alle situationer. Indimellem kan servicen ligefrem opleves som bedre fra chatrobotten, fordi den aldrig bliver irriteret på sine kunder. Men selvfølgelig er der også ulemper. Den personlige, menneskelige kontakt forsvinder helt, hvilket mange kunder savner. Dog er det faktisk muligt at programmere chatbotten til at give "sjove" svar, hvis du ønsker det, og det kan måske gøre, at servicen virker mere menneskelig. Der findes chatbot-udbydere, der tilbyder kodefri chatbots til dig, der leder efter en fleksibel og enkel løsning.

Hvis du overvejer at installere en chatbot-software, bør du afveje fordele og ulemper . For mange virksomhederne opvejer fordelene dog ulemperne, da de ser det som en stor tidsbesparelse at kunne programmere en robot til at tage sig af de mest almindelige spørgsmål.

Hos BusinessWith hjælper vi dig med at sammenligne og vælge den type chatbot, der passer bedst til din virksomhed og dine ønsker. Oplev vores smarte sammenligningsservice og tøv ikke med at kontakte os direkte, hvis du ønsker yderligere vejledning.

Tre gode grunde til, at du bør anskaffe en chatbot

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Liste over 24 forskellige Chatbot

Sorter efter
ENIGX_logo.png

ENIGX

ENIGX

En AI-platform til at forbedre din kundeoplevelse. Byg din egen AI-chatbot. Kobl dit CRM-system til AI og giv det superkræfter. Ingen kodning nødvendig.

Læs mere om ENIGX

Læs mere
Weply

Weply

Weply

Konverter eksisterende webstedstrafik med Weply's live chat. Gennem en personlig og dagstaffet chat på dit websted byder vores chatkonsulenter velkommen dine besøgende og hjælper dem med at finde de oplysninger, de har brug for. Ud over at sikre, at du er tilgængelig døgnet rundt, og at dine besøgende får en god online oplevelse, indsamler og videresender vi også oplysninger om de kunder, der opfy...

Læs mere om Weply

Læs mere
ebbot.ai

ebbot.ai

ebbot.ai

Ebbot er en svensk spiller, der tilbyder en skybaseret AI-chatbot med støtte til naturligt sprog, API-integration og færdige integrationsmoduler til hurtig implementering og brugervenlighed.

Læs mere om ebbot.ai

Læs mere

Hold-appen til færdighedsudvikling direkte i dit digitale arbejdsmiljøhistorier WorkplaceBuddy kombinerer det bedste af e-learning, chatbot-teknologi og produktivitetscoaching i en moderne og engagerende uddannelseserfaring, der er tilgængelig direkte i Microsoft-teams. Produktet er designet til virksomheder, der ønsker en enkel og effektiv måde at give personalet med kontinuerlig kvalifikationsud...

Læs mere om Workplace Buddy

Læs mere
Ada

Ada

Ada

ADA er en AI-baseret chatbot, der bruger maskinlæring til at automatisere og strømline virksomhedens marketing, kundeservice og salg. Ved hjælp af multi-rink support, integrationsmoduler og en codeless platform får virksomheden et kraftfuldt og brugervenligt chatbot-værktøj.

Læs mere om Ada

Læs mere
Aivo

Aivo

Aivo

En AI-baseret chatbot, der kan strømline både virksomhedens kundeservice og salg. Takket være naturlig sprogbehandling, en kode -fri platform og integrationsmoduler, kan virksomheden let oprette og integrere AIVO med sine eksisterende kanaler og forretningssystemer.

Læs mere om Aivo

Læs mere
boost.ai

boost.ai

boost.ai

Forbedre din kundeservice ved hjælp af boost.ai chatbot. Boost.ai er en AI-baseret og codeless software, der strømline styringen af

Læs mere om boost.ai

Læs mere
Botsify

Botsify

Botsify

En global leverandør af Chatbot Solutions. Botsify tilbyder en skybaseret platform med Ready -Made Integration -moduler, der giver virksomheden mulighed for hurtigt at besvare kundernes spørgsmål og sager, uanset hvor de er.

Læs mere om Botsify

Læs mere
Chatcompose-logo

Chatcompose

Chatcompose

Hvis i som virksomhed gerne vil kunne tilbyde en chatbot, der skaber interaktiv og effektiv kommunikation, så er Chatcompose måske noget for jer. Gennem avanceret AI-teknologi har de skabt en chatbot-løsning, der kan bruges til en række forskellige formål, herunder kundeservice, markedsføring og salgsstøtte. Yderligere kan botten også nemt integreres med tredjeparts platformen, som fx. sociale med...

Læs mere om Chatcompose

Læs mere
Chatfuel

Chatfuel

Chatfuel

Ved hjælp af Chatfuel kan virksomheden drage fordel af en chatbot, der automatiserer virksomhedens hovedgeneration, kundeservice og marketing. Platformen er let at bruge takket være den kodefri træk-og-slip-løsning.

Læs mere om Chatfuel

Læs mere
FlowXO

FlowXO

FlowXO

En codeless platform til at skabe chatbots. Flowxo er en skybaseret platform, der hjælper med at automatisere virksomhedens styring af kundesager. Med funktioner såsom integrationsmoduler og forbindelse til live chat og sociale medier.

Læs mere om FlowXO

Læs mere
Focalscope-logo

Focalscope

Focalscope

Her får i som virksomhed en intelligent AI-løsning til en chatbot, der kan være med til at forbedre jeres kundeoplevelse. Chatboten kan besvare kundespørgsmål på en naturlig måde og håndtere flere sprog. Yderligere kan Chatboten også hjælpe til med aspekter som kundeservice, salg og markedsføring - hvilket gør at is om virksomhed kan sikre at i får mest muligt ud af jeres AI-løsning. Chatbotten in...

Læs mere om Focalscope

Læs mere
Freshchat

Freshchat

Freshworks

FreshChat hjælper virksomheden med at forbedre kundestyring ved at kombinere live chat med chatbot -funktionalitet til en personlig og enkel kundeservice. Med funktioner såsom proaktiv chat, svarskabeloner og tredje -party integration til en brugervenlig arbejdsproces.

Læs mere om Freshchat

Læs mere

Haptik Chat tilbyder en software til både AI-chatbots og en regelstyrede chatbots, så virksomheder kan vælge den mulighed, der er bedst egnet til den unikke situation. Haptik Chat tilbyder funktioner såsom flersproget support, naturligt sprog og API.

Læs mere om Haptik Chat

Læs mere
Imperson

Imperson

Imperson Inc

Imperson tilbyder en skybaseret og brugervenlig AI-baseret chatbot-løsning: Takket være den codeless platform, API-integration og naturligt sprog, kan virksomheden strømline sin kundeservice og salg.

Læs mere om Imperson

Læs mere
itsAlive

itsAlive

itsAlive

Itsalive er en brugerdefineret -bygget chatbot til Facebook og Messenger. Ved hjælp af Chatbot kan virksomheden automatisere sin håndtering af kundesager og let følge op på, hvor godt kuren fungerer, takket være CPI -værktøjet, der følger med platformen.

Læs mere om itsAlive

Læs mere
Kindly

Kindly

Kindly

Venlig er en kode -fri AI -chatbot, der bruger naturligt sprog til at forbedre virksomhedens salg og kundeservice. Denne chatbot er brugervenlig og let at integrere i sociale medier og andre forretningssystemer gennem de færdige moduler.

Læs mere om Kindly

Læs mere
Kompose

Kompose

Kommunicate

Compose Chatbot Builders er en kodeløs platform for virksomhedens chatbot. Ved hjælp af en simpel regel -kontrolleret model kan virksomheden hurtigt og nemt oprette chatbots i henhold til dets behov og krav. Platformen kan let integreres med sociale medier og knyttes til live chat for mere komplicerede kundesager.

Læs mere om Kompose

Læs mere
Landbot

Landbot

Hello Umi SL

Landbot er en skybaseret platform, der gør det let for virksomheden at oprette en chatbot, der er tilpasset til deres unikke præferencer. Med klare skabeloner, der kan tilpasses virksomhedens behov og krav, bliver implementeringen brugervenlig og effektiv.

Læs mere om Landbot

Læs mere
ManyChat

ManyChat

ManyChat

Manychat er et chatbot -værktøj, der er specielt tilpasset til at forbedre virksomhedens markedsføring. Takket være integration og integration af sociale medier med en række andre kommunikationskanaler kan virksomheden automatisere kundesager og øge sit salg.

Læs mere om ManyChat

Læs mere

En skybaseret chatbot-platform, der let er integreret med andre forretningssystemer. Meya Orb tilbyder en AI-baseret chatbot, der drager fordel af naturligt sprog for at forbedre kvaliteten af

Læs mere om Meya Orb

Læs mere
MobileMonkey

MobileMonkey

MobileMonkey Inc

Mobilemonkey er en chatbot, der hjælper virksomheden med at strømline sin kundeservice, marketing og salgsstøtte ved at tilbyde Ready -Made System Integrations til SMS, sociale medier og link til live chat.

Læs mere om MobileMonkey

Læs mere
WeCode-logo

WeCode

WeCode

Ved Wecode finder i skræddersyede AI-løsninger, der kan gøre livet en hel del lettere i jeres firma. De tilbyder en bred vifte af AI-løsninger, herunder chatbots der kan tilpasses til at imødekomme forskellige forretningsbehov. Chatbotten er baseret på komplex AI-teknologi og benytter NLP til at forstå brugerinput og generere relevante og præcise svar. Wecode’s bot kan også kodes til at håndtere f...

Læs mere om WeCode

Læs mere
Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.

Læs mere om Zendesk

Læs mere

Tre gode grunde til, at du bør anskaffe en chatbot

Brugen af ​​chatbots er eksploderet de seneste år. Mange virksomheder bliver tiltrukket af, hvor nemt det er at lade en chatbot tage sig af de mest almindelige spørgsmål fra deres kunder. Men hvad er de vigtigste fordele ved at få en chatbot? BusinessWith lister de tre vigtigste årsager til, at det måske er på tide at få en chatbot til din virksomhed.

Tid til andre ting

For din kundesupport betyder implementeringen af ​​en chatbot, at der kan frigøres en masse tid. Den AI-baserede chatbot tager sig af de mest almindelige spørgsmål og kan svare med det samme. Der er ingen begrænsninger i forhold til, hvor mange chats chatbotten kan have kørende på samme tid. Efterhånden som teknologien udvikler sig – og det sker i et hurtigt tempo – bliver chatbot-værktøjerne stadig smartere og mindre statiske. Chatbots bliver med andre ord mere og mere personlige og bedre til at forstå sammenhænge og kan kommunikere på trods af sprogbarrierer.

Service døgnet rundt

De fleste foretrækker det personlige møde – men med menneskelig behandling kommer nogle gange også irritation og træthed. Din AI-chatbot bliver aldrig træt af sine kunder og behøver aldrig at holde frokostpause eller afbryde samtalen. Chatbotten virker effektivt og hurtigt på alle tidspunkter af døgnet. Lad chatbotten tage sig af de mest almindelige spørgsmål, så kan den øvrige ​​kundesupport håndtere de mere komplekse sager.

Din virksomhed fremstår moderne

Når du har en chatbot, viser du, at din virksomhed følger med tiden. ​​Chatbot bliver stadig mere populære i takt med, at de bliver "klogere". Invester i den nyeste teknologi og vær med på trenden. Mange kunder er enige om, at udviklingen inden for chatbots er spændende. Prøv selv!

Vil du vide mere om chatbots, og er du nysgerrig efter, hvad det vil sige at have et chatbotværktøj? Sammenlign og vælg mellem forskellige chatbots direkte hos BusinessWith . Vi hjælper dig med at filtrere og finde den løsning, der passer dig bedst.