Vigtige funktioner i moderne lagerhåndteringssystemer
Med den rigtige type lagerstyringssystem kan I automatisere jeres lagerbeholdning og samtidig optimere kapaciteten på jeres lager. Hos BusinessWith har vi oplistet en række vigtige funktioner, som findes i mange lagerhåndteringssystemer.
- Kan tilsluttes forretningssystemet, ERP-systemet, eller bruges selvstændigt. At integrere systemerne med hinanden skaber spændende muligheder for at optimere alle processer omkring lager, bestilling og fakturering.
- Er cloud-baserede og kan derfor anvendes på flere forskellige enheder - mobiler såvel som computere.
- Optimerer kontrollen med lagerbalancen.
- Giver dig kontrol over, hvad der sker på lageret og viser, hvilke produkter der er henholdsvis bestsellere og mindre populære.
- Gør arbejdet mere effektivt og lader medarbejderne bruge tid på ting, der ikke kan håndteres af et system.
- Holder styr på varebeholdninger.
- Hjælper med personaleplanlægning.
Inden du vælger leverandør - tænk over, hvilke funktioner der er vigtigst for dig og den forretning, du driver.
Der er en række udbydere af lagerstyringssystemer på det skandinaviske marked. Du er velkommen til at sammenligne de mange muligheder for WMS-systemer her på BusinessWith for derefter købe et system til lagerhåndtering. Her i vores sammenligningsguide kan du søge efter de funktioner, der er vigtige for dig.