HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Danmarkss bedste indkøbssystem

Hvilket indkøbssystem skal jeg vælge?

Tid til at investere i et ordentligt indkøbssystem til din virksomhed? Et indkøbssystem kommer med en række fordele, såsom funktioner som lagerbalance og prognoser, men også muligheden for at udtrække statistik og data, som du kan stole på. Dette er vigtigt for at kunne træffe korrekte beslutninger om fremtiden, og hvilke indkøb du skal foretage derefter. Et indkøbssystem kan også give dig prissammenligninger og samle alle dele af købsprocessen under ét tag. Hvad der også er en fordel er, at systemet som regel kan integreres med dine øvrige systemer i virksomheden eller organisationen. Men hvilket er det bedste indkøbssystem for dig? Forskellige systemer passer forskelligt, alt efter hvilken type virksomhed du driver. Vil du have en fleksibel løsning, der passer til de fleste? Eller leder du efter en, der passer specifikt til din branche, såsom byggebranchen? Uanset hvad er du hjertelig velkommen til at starte din rejse mod det rigtige system med BusinessWith - vi lister de bedste indkøbssystemer på det danske marked.

Hvilke krav skal jeg stille til et indkøbssystem?

Et indkøbssystem skal gøre hele din købsproces både nemmere og sikrere. En branche, der har haft sine udfordringer med blandt andet sikkerhed omkring indkøb, er byggebranchen. Her er indkøbssystemet med til at gøre processen gennemsigtig og sikker for alle parter. Noget der har hjulpet dette på vej er digitalisering af indkøb. Når ordrer, inventar, køb og andre data indsamles under samme paraply, reduceres risikoen for unøjagtigheder eller endda fejl. En fejl kan som bekendt være dyrt, derfor er det en stor bekvemmelighed at kunne stole på et system. Den platform, du vælger, skal kunne give dig denne sikkerhed, men også gøre det enkelt og gennemskueligt for dig. Brugervenlighed er vigtig – test dig gerne og sammenlign forskellige leverandører, inden du træffer dit endelige valg. BusinessWith står til rådighed for dig som en hjælpende hånd. Velkommen til at vælge det bedste købssystem til dig - direkte i vores sammenligningsguide.

Tre ting at vide om indkøbssystemer

Liste over 10 forskellige Indkøbssystem

Sorter efter
NetSuite-logo-half-light.png

Netsuite

Oracle

Den første og sidste ERP har du brug for. Den vigtigste ERP -platform i skyen for små til mellemstore, voksende og multinationale virksomheder. Kør din virksomhed på en enkelt platform, få kontrol over virksomheden og træffer de rigtige operationelle og strategiske beslutninger. Netsuite er et integreret system, der indeholder finans/ERP, CRM, indkøb, projektstyring, fakturering og lagerstyring. N...

Læs mere om Netsuite

Læs mere

Optimeret jeres indkøbsstyring med Emporio Technologies. Dette innovative indkøbssystem er udviklet med det formål at levere en omfattende pakke af værktøjer, der gør det muligt for virksomheder at strømline deres indkøbsaktiviteter, optimere deres forsyningskæder og opnå betydelige omkostningsbesparelser. Platformen indeholder kernefunktioner såsom Indkøbsautomatisering og Leverandørstyring der s...

Læs mere om EMPORIO® indkøbssystem

Læs mere
KlarPris-logo

KlarPris

KlarPris

Hos Klarpris finder I som virksomhed en specialiseret softwareplatform designet til at lette indkøbsprocessen. Gennem denne platform får I adgang til et omfattende udvalg af funktioner, der giver jer mulighed for at finde de nødvendige materialer og produkter til jeres projekter. Derudover indeholder platformen også funktioner som produktsøgning og sammenligning, bestilling samt kontoadministrati...

Læs mere om KlarPris

Læs mere

KMD Opus Indkøb er en specialiseret platform udviklet af KMD, der fokuserer på at optimere indkøbsprocessen for virksomheder og organisationer. Denne platform tilbyder omfattende værktøjer og funktioner, der hjælper med at automatisere og organisere indkøbsaktiviteter på en mere effektiv måde. Dette inkluderer blandt andet funktioner der automatisere indkøbsprocessen, leverandørstyring, påmindelse...

Læs mere om KMD Indkøb

Læs mere

Medius spend management er en platform, der styrer strategiske indkøb. Systemet har til formål at skabe en problemfri arbejdsgang for indkøbsmetodik og -styring og reducere omkostninger relateret til området. Løsningen består af forskellige moduler, der tager sig af sourcing, kontraktstyring, leverandører og aftaler, som er vigtige byggesten i indkøbsprocessen. Medius spend management kan også bid...

Læs mere om Medius spend management

Læs mere
Millum-logo

Millum

Millum

En indkøbsløsning, der forenkler indkøbsprocessen for hotel- og restaurationsbranchen. Med Millum får du fuld kontrol over budgetter med fakturabehandling og indberetninger samt overblik over aftaler med leverandører, indkøbsliste, menuplanlægning, varelager, madspild og allergener.

Læs mere om Millum

Læs mere
Monday

Monday

Monday

En skybaseret platform til styring af alle projekter, store og små. Monday tilbyder en totalløsning til behandling af projekterne ved hjælp af funktioner som Ganttscand og Kanban. Gennem Monday kan i også som virksomhed få adgang til et intuitivt indkøbssystem, hvor i som virksomhed kan opnå en højere grad af effektivitet og organisering.

Læs mere om Monday

Læs mere
Odoo

Odoo

Odoo

Med Odoo får du en moderne digital software, der giver dig mulighed for at integrere alle data i ét system. Odoo kan tilpasses med stort set alle apps, og det er deres speciale.

Læs mere om Odoo

Læs mere

Denne avanceret softwareplatform udviklet af SAP, fokuserer på at forbedre indkøbsprocesser. Den automatiserede opgaver som indkøbsordrer, fakturabehandling og godkendelse af workflows, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl. Platformen giver jer blandt andet dybdegående indsigt i indkøbsdata, hvilket hjælper med at identificere besparelsesmuligheder og optimere forsyningskæden. Leveran...

Læs mere om SAP e-indkøbsløsninger

Læs mere
Visma Proceedo

Visma Proceedo

Visma software

Visma Proceedo hjælper dig igennem hele købsprocessen, fra gennemførelse af købet til betaling. Denne cloud-baserede platform bidrager blandt andet til øget værdi i leverandøraftaler, sparet tid og ressourcer samt øget kontrol over indkøb. Med Visma Proceedo kan du spore udgifter direkte i systemet for at forbedre dine kontrakter og bruge automatiske funktionaliteter, der hjælper dig med at reduce...

Læs mere om Visma Proceedo

Læs mere

Tre ting at vide om indkøbssystemer

Fra BusinessWiths side ser vi ikke rigtig nogen ulemper ved at have et indkøbssystem – tværtimod. Hvad du bør vide om indkøbssystemer er, at du vil være i stand til radikalt at reducere forkerte ordrer eller forkerte ordrer. Når din kunde eller leverandør skal håndtere produkter i et system, reduceres fejlene radikalt. Det positive ved digitale købsprocesser er, at de altid vil være sporbare.

1. Effektivitet. Fremhæv effektiviteten i virksomheden og organisationen, når alt er samlet ét sted. At systemet også kan integreres med andre systemer er en stor bonus.

2. Alle fordelene ved digitalisering. Digitale indkøbsprocesser gør, at alt kan spores. Reducer risikoen for fejl og øg gennemsigtigheden. 3. Molnbaserat är platsoberoende. Om ni väljer ett molnbaserat inköpssystem kommer ni åt systemet när vi vill, var ni än er. Detta är också ett mycket säkrare sätt än att spara allt på egna servrar.

Vill du veta mer om hur du ska välja rätt system? Testa gärna vår jämförelseguide, filtrera på olika funktioner – eller hör av dig till oss för mer råd och vägledning.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Forvaltning af ordrer

Saml og administrer de ordrer, der er blevet lavet, for at skabe fuldt overblik over ordenes status og få kontrol over ordrehåndteringen.

Håndtering af fakturaer

Saml og administrer fakturaer fra indkøb på den samme platform, hvorfra indkøbene er foretaget, og se, hvordan status er for dem. Undgå ubetalte fakturaer og sørg for, at betalingerne sker efter planen.

Integrerbar

Systemet har mulighed for at integrere med mange af de største aktører inden for ERP og andre systemkategorier, der er tæt forbundet med indkøbssystemer.

Lagerbeholdningssaldo

Få adgang til lagerbeholdninger, hvilket gør det lettere at beregne antallet af produkter, der skal købes.

Opdateringer i realtid

Få de seneste opdateringer om lagerniveauer og statistikker og andre relaterede parametre i realtid. Dette gør det muligt at handle hurtigt og effektivt.

Prissammenligninger

Sammenlign priserne på produkter og tjenester før køb for at få den bedste pris og øge indtægterne fra driften.

Prognoser

Brug statistikken fra tidligere køb og behovet på produkter til at oprette prognoser for kommende køb og planlægge, hvordan din virksomhed kan styres på en rentabel måde.

Statistik

Gennemgå købsstatistikken for at opbygge et grundlag for fremtidige indkøb.

Udløsere

Få automatisk besked ved specifikke lejligheder, f.eks. hvis lagerbeholdningen er lav, og der skal købes ind i tide.