HjemSystemguidenOm os

Sammenlign Danmarks bedste sagsstyringssystemer

Hvilket sagsstyringssystem har du brug for?

Et sagsstyrings- eller dokumenthåndteringsystem hjælper virksomheden med at oprette tilbud, ordrer og fakturaer samt holde styr på alt fra spørgsmål fra kunder til fejlrapporter. I sparer ikke bare tid på administration, I undgår også, at ting falder mellem to stole.

Men – sagsstyringsjunglen er stor, forgrenet og fuld af faldgruber. Hos os på BusinessWith kan du sammenligne sagsstyringssystemer til både store og mindre virksomheder samt til forskellige brancher.

Det bedste sagsstyringssystem til dig og din virksomhed finder du ved først at få styr på, hvad jeres behov er. Hvordan håndterer I sager i dag? Hvem skal håndtere sager i fremtiden, og i hvor høj grad kan sagsgangene automatiseres eller integreres med andre systemer i virksomheden? Det kan være, at I har brug for et system, som skal kunne håndtere sager, der kommer fra forskellige kilder som for eksempel mobilen? Kortlæg jeres behov og hvilke funktioner, I har brug for, så bliver det nemmere at vælge sagsstyringssystem her på BusinessWith og vurdere, hvad der bedst matcher jeres behov .

Hvad har jeg brug for at vide om sagsstyringssystemer?

Test systemguiden

Lad vores algoritmer vise dig vejen til det bedste systemvalg

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde. Uanset, om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier, kan du lynhurtigt give kunden den rette hjælp. Tildeler automatisk indkommende forespørgsler rette kategori og rette medarbejder. Hvis en forespørgsel ikke besvares inden for det angivne tidsrum, vil sys...

Læs mere om SuperOffice Service

Læs mere
Lime CRM

Lime CRM

Lime Technologies

Du vil skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, Wholelesale, Machine and Construction henvendt sig til os for industri -close CRM. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system, der kan løse de fleste ting. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, der får kl...

Læs mere om Lime CRM

Læs mere

Med Salesforce Service Cloud får du en moderne og brugervenlig platform, hvor kundepleje og service er i centrum. Her administrerer du indgående servicesager fra telefon, e-mail, webchat og sociale medier på et sted. Det er også muligt at automatisere kundeprocesser, strømline arbejdsgange og indsamle information. Målet er at skabe personlige, effektive og proaktive oplevelser, der i sidste ende f...

Læs mere om Salesforce - Service Cloud

Læs mere

ManageEngine Service Desk Plus er tilgængelig som en cloud-service og lokalt og er en helpdesk-løsning med ITIL-support til alle typer organisationer, store og små med forskellige behov for funktioner. Med avancerede ITSM-funktioner i kombination med brugervenlighed hjælper service plus supportteam med at levere service i verdensklasse med reducerede omkostninger. Svensk støtte og støtte fra Inuit...

Læs mere om ServiceDesk Plus

Læs mere
 Ebbot

ebbot.ai

ebbot.ai

Ebbot er en svensk spiller, der tilbyder en skybaseret AI-chatbot med støtte til naturligt sprog, API-integration og færdige integrationsmoduler til hurtig implementering og brugervenlighed.

Læs mere om ebbot.ai

Læs mere
Multisoft

Multisoft

Multisoft

Multisoft leverer webbaserede systemløsninger, der hurtigt tilpasses til din virksomhed. Automatiser unødvendig administration og duplikering, og få tid tilbage til værdiskabelse og arbejde, der gør en forskel.

Læs mere om Multisoft

Læs mere
Freshdesk

Freshdesk

Freshworks

Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.

Læs mere om Freshdesk

Læs mere
Nilex

Nilex

Nilex

Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...

Læs mere om Nilex

Læs mere
SugarCRM

SugarCRM

SugarCRM

Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for ...

Læs mere om SugarCRM

Læs mere

Microsoft Dynamics er et økosystem af forretningsapplikationer og produkter, der dækker hele organisationens behov, fra forretningssystemer til CRM. Med forretningsmæssige orienterede applikationer koordinerer du virksomheden - fra data og personer til processer.

Læs mere om Microsoft Dynamics

Læs mere
Advantum

Advantum

InfoTech Scandinavia AB

Advantum er et omfattende og skalerbart sagsstyringssystem for virksomheder med både enkle og komplekse sager. Systemet indeholder grafiske illustrationer og automatiseret offentliggørelse.

Læs mere om Advantum

Læs mere
Dhsolutions

Dhsolutions

DH Solutons

Et skybaseret sagsstyringssystem, der er fleksibelt til at blive brugt i forskellige anvendelser, såsom kundeservice, fast ejendom og holdtesk. DH Solutions håndterer over 900.000 tilfælde/år.

Læs mere om Dhsolutions

Læs mere

Et sagssystem, der kan bruges til forskellige typer sager, såsom afvigelsesstyring, serviceopgaver og helpdesk. Moderne funktioner, der kan klippes for at imødekomme forskellige behovsbilleder.

Læs mere om KEYnet ärendehantering

Læs mere
Munkeby System

Munkeby System

Munkeby System

Munkeby -systemer sikrer, at dine kritiske sager håndteres korrekt. Systemet er glat og let at bruge og kan tilpasses til specifikke behov. Kan bruges i flere brancher, men har også industrispecifikke løsninger, for eksempel i sundhedsvæsenet.

Læs mere om Munkeby System

Læs mere
ServiceNow

ServiceNow

ServiceNow

Et kundeservicesystem, der automatiserer styring af kundesager. Velegnet til både det mindre og det større firma og tilbyder funktioner såsom chatbot, omnichannel og dashboards.

Læs mere om ServiceNow

Læs mere

Vælg det rigtige sagsstyringssystem

Et sagsstyringssystem eller dokumenthåndteringssystem kan være det hele rigtige i én virksomhed eller organisation, men slet ikke passe i en anden. For at finde ud af, hvilken type system præcis din virksomhed har brug for, er det en god idé først at få svar på en række spørgsmål. Først og fremmest er det vigtigt, at de, der skal bruge systemet, fortæller, hvad der er vigtigst for dem. Et godt system hjælper jer med at administrere sager, så intet bliver glemt, og gør det nemmere for jer at fremstå servicemindede og professionelle. Gennemgå jeres eksisterende processer og få overblik alle de personer, der normalt er involveret i en sag. Det rigtige sagsstyringssystem gør det nemt for den næste person i rækken at videreføre en sag, og det bliver nemmere for alle parter at få overblik over sagen. Hvor stort er jeres behov for at udbygge med flere funktioner, og skal andre systemer kunne kobles på sagsstyringssystemet? Er der behov for, at flere sager kan kobles sammen? Skal en kunde kunne logge ind og følge sin sag? Og hvordan vil I selv kunne følge op på hver enkelt sag?

Kortlæg de eventuelle problemer, der findes i jeres nuværende sagsstyring, og hvad der er vigtigst at få løst først. Glem ikke at uddanne personalet ordentligt, når I har fundet det rigtige system. Et sagsstyringssystem skal gøre support og ledelse nemmere og hurtigere og automatisere sagsgange – og dine kunder skal opleve, at virksomheden er nem at kommunikere med. Velkommen til BusinessWiths enkle guide til, hvor du kan sammenligne sagsstyringssystemer.

Sagsstyringssystemer til forskellige brancher

Behovet for et sagsstyrings- eller dokumenthåndteringssystem kan være meget forskelligt, afhængig af hvilken branche du arbejder i. Nogle brancher eller virksomheder kan have et stort behov for et system, der kan agere forskelligt afhængig af, hvilken slags sag der er tale om, andre, at systemet er responsivt og fungerer uanset, hvilken enhed eller platform man arbejder fra.

Mange systemer i dag kan tilpasses ud fra specifikke behov og kan med fordel kobles på andre CRM-, økonomi-, eller forretningssystemer af forskellig karakter. Der findes systemer, som man kan arbejde i offline til dem, der ikke altid har god dækning, og som har brug for at kunne tilgå systemet når som helst og hvor som helst. Mulighederne er uendelige.

I ejendomsbranchen er der for eksempel ofte behov for et system, som kan administrere alt fra udlejningsaftaler og fejlrapporter til div. dokumenter og vigtige aftaler. Her kan der være behov for et system, der kan sende meddelelser om sagen og give besked, når en tidsfrist er overskredet. Det skal også kunne tilsluttes økonomisystemet, så fakturering kan finde sted. Det er desuden uhyre vigtigt for et ejendomsselskab, at systemet lever op til den lovgivning, der findes. Manuel håndtering af alle dokumenter er alt for tidskrævende, og et digitalt system giver både bedre service og kvalitet, og gør opfølgning på sager meget lettere. Derudover sparer det penge, eftersom processerne passer sig selv, så intet falder mellem to stole. En bedre udnyttelse af ressourcer, simpelthen!

Beskrivelse af Sagsstyringssystem funktioner

360 graders overblik (oneview i realtid)

Få fuldstændigt overblik og fuld kontrol over alle aktuelle sager – både dine egne og organisationens – via én platform. 360 graders overblik (oneview i realtid) er en vigtig faktor, når I skal vælge sagsstyringssystem, men kvaliteten og evnen til at konfigurere overblikket varierer afhængigt af systemet, og hvor meget kundedata du kan få i én visning.

Chatsupport

I nogle sagsstyringssystemer er der mulighed for at få en chatsupport målrettet kunder og/eller medarbejdere. Det er ofte integreret i systemet og kan være en meget effektiv kanal til hurtig kommunikation. Undersøg dog, hvor fleksibel chatsupporten er.

Digitale formularer & selvbetjening

Meget brugervenlig funktion, hvis man ønsker at automatisere og effektivisere processer i sin kundesupport eller andre sagsgange. Digitale formularer er, som navnet angiver, et digitalt værktøj til at skabe formularer, programmere flow, få opfølgningsstatistik, digitale signaturer m.m. Et godt selvbetjeningsværktøj.

Sags- & svarskabeloner

Funktionen gør det muligt at oprette og genbruge skabeloner til forskellige sager og svar til for eksempel håndtering af afvigelser, kundeservice m.m. Med case/respons-skabeloner, hvor der på forhånd er indtastet oplysninger, kan du med et enkelt klik hurtigt og effektivt give feedback til dine kunder.

Selvbetjeningsportal

En selvbetjeningsportal gør det nemmere for dig at dele vigtige informationer med dine kunder via et diskussionsforum. Dine kunder kan desuden søge efter informationer, artikler, varer m.m. og selv finde svarene.

SLA & eskalering

Sikrer, at du kan håndtere og konfigurere SLA’er for forskellige produkter, interessentgrupper, firmaer osv.

Uddelegering og tilkobling af undersager

Til en hovedsag kan der skabes undersager, som kan uddelegeres til andre afdelinger, der står for en bestemt del af sagsgangen. Det er en meget vigtig funktion at være opmærksom på, når man vælger sagsstyringssystem.

Videndatabase

En vigtig funktion er en brugervenlig videndatabase, hvor du kan søge information og på en effektiv måde kan få svar på dine spørgsmål og nemt få adgang til dokumenter og verserende sager, som du har brug for viden om.