Fem vigtige punkter, når du sammenligner WMS-systemer
Der er flere vigtige faktorer, som du bør have in mente, når du sammenligner WMS-systemer. Hos BusinessWith vil gerne støtte dig i din søgen. Vi har derfor håndplukket fem punkter, der hjælper dig med at træffe det rigtige valg.
- Virksomhedsstørrelse. Hvor stor er din virksomhed i dag? Hvad er dine ambitioner for fremtiden? Din virksomheds størrelse er vigtig for valg af WMS-system. I vores guide kan du vælge at filtrere på lagerstyringssystemer til virksomheder af forskellig størrelse.
- Tilgængelighed. I dag er næsten alle WMS-systemer cloud-baserede, hvilket passer perfekt i en hurtigtvoksende branche som e-handelsbranchen, men også til fysiske butikker. Og er I ikke klar til at få et cloud-baseret lagersystem lige nu, kan det være en god idé at tænke på det som et fremtidigt alternativ.
- Stemmestyring. Har du brug for stemmestyret ordreplukning, eller stemmestyret pluk og pak, som det også kaldes? I vores systemguide kan du nemt filtrere og se, hvilke systemer der tilbyder denne service, som mindsker mængden af manuelt arbejde.
- Kontrol. Ikke alle lagerstyringssystemer tilbyder lageroptimering, hvilket kan være værd at overveje. Optimering af lagerbalancen kan have høj prioritet for dem, der ønsker at holde omkostningerne ned og samtidig tilbyde kundeservice af høj kvalitet.
- Skalerbarhed. I dag er I et sted, men hvor er I om et år? Om fem år? For at undgå at skifte WMS-system, når din virksomhed er vokset, kan det være værd at tage et ekstra kig på de skalerbare lagerstyringssystemer, som markedet tilbyder.
Lad os på BusinessWith hjælpe dig med at vælge et WMS-system, der passer til din virksomhed. Prøv vores guide med det samme!