Bokio
vs
24SevenOffice
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Årsrapport
Årsregnskab og erklæring
Automatisk fakturering
Automatiske rapporter
Bankforbindelse
E-fakturering
Færdiglavede skabeloner
Mobil kvitteringshåndtering
momsangivelse
Råd
Selvhjælp
Tidsrapportering
Årsrapport
Årsregnskab og erklæring
Automatisk fakturering
Automatiske rapporter
Bankforbindelse
E-fakturering
Færdiglavede skabeloner
Mobil kvitteringshåndtering
momsangivelse
Råd
Selvhjælp
Tidsrapportering
Anmeldelser
Baseret på 2 anmeldelser
Baseret på 8 anmeldelser
Brugervenlig
Support og service
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Support og service
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldelser
Fordele
God systemunderstøttelse til regnskab
Den gratis version er så overraskende god af en gratis version at være! Jeg synes, det er brugervenligt og nemt at forstå systemets regnskabsflow.
Fleksibiliteten og evnen til at udtrække store mængder data i forskellige formater. At programmet er hurtigt at bruge. At der er en funktion til alt, hvad man kan få brug for i min rolle for at effektivisere arbejdet og lette balanceafstemninger.
Vi har brugt 24SevenOffice siden efteråret 2015.
Hvad vi bedst kan lide ved 24SevenOffice:
* Regnskabssystemet er nemt at lære og bruge
* Kan bruges til alle kunder fra små til mellemstore virksomheder
* Meget god support
* Systemet egner sig godt til entreprenører og advokater, som er vores største kundegruppe
* Rapporter kan udskrives på projekter ved at indgå en aftale med virksomhedens rapporteringsorganisation
* Nem import fra andre systemer, især for advokater
Anmeldelser
Ulemper
Jeg har svært ved at forstå nogle af sammenhængene med kvitteringsregistrering og moms
Bryder mig ikke om linket til årsrapporten, og at det kan være svært at få fat i supporten. Jeg forstår, at I vil have folk til at gå gennem jeres supportbank på hjemmesiden først, men hvis det ikke løser problemet, er der brug for en kontaktperson.
Der er ingen kontoafstemningsfunktion, periodiseringsrapport eller glat påmindelsesfunktion.
Implementering af nye kunder, selv om det går meget glat ved hjælp af import i Excel.