Sammenlign Danmarks bedste leadgenereringsværktøjer

Hvorfor skal jeg have et leadgenereringsværktøj?

Hvordan indsamler du leads, altså potentielle købere? For at generere leads på den bedste måde, bør dem, der arbejder med marketing, og dem, der arbejder med salg hos dig, være synkroniserede. Med det mener vi hos BusinessWith, at det er umuligt at finde interessante leads, hvis du internt ikke har samme idé om, hvordan den perfekte køber ser ud.

I det næste trin, efter at du har accepteret, vil brug af et leadgenereringsværktøj, marketingautomatisering eller marketingværktøj spare dig for en masse tid. Leads, potentielle købere, genereres normalt i dag gennem en proces med "opvarmning", hvilket betyder, at du forsyner dit potentielle kundeemne eller kundeemne med nyttige oplysninger. Med alle internettets muligheder for at beslutte sig for et produkt eller en tjeneste med et tryk på en knap, er leadgenereringsværktøjet et must for at få kunder. Manuel søgning efter potentielle købere er vanskelig og tidskrævende. Vælg i stedet en målgruppe og få hjælp af værktøjet til fx at kunne skabe interesse omkring dig og så få fat i en potentiel leads kontaktoplysninger eller lignende – fx ved at personen downloader en hvidbog, en rapporter eller tilmeld dig et af dine webinarer. Mulighederne er mange og arbejdet med lead nurturing og leadgenerering er et must - BusinessWith hjælper dig med at liste de bedste leadgenereringsværktøjer på markedet, så du finder det der passer dig bedst.

Hvad er det bedste værktøj til leadgenerering?

Det anbefales ikke at begynde at samle leads, før du har nogen idé om målgruppen eller overhovedet har en strategi. Begynd først at tænke over, hvad der er et interessant kundeemne for din virksomhed. Mener marked og salg det samme om den ting? Kan I sammen skabe personas, altså hvad kendetegner den perfekte køber? Inden du vælger et leadgenereringsværktøj, skal du tænke over dit budget og hvor meget tid du har til lead nuturing eller leadgenerering. Hvordan finder du købere i dag? Hvordan vil du arbejde? Hvilket værktøj passer bedst til din måde at arbejde på? Brug venligst lidt tid på at sammenligne leadgenereringsværktøjer for at finde det bedste værktøj til netop din virksomhed. BusinessWith lister de bedste værktøjer på det danske marked.

Hvordan genererer jeg leads til min virksomhed?

Lynguide

Hvordan genererer jeg leads til min virksomhed?

Er du begyndt at tænke på at tage en helhedsorienteret tilgang til markedsføringsstrategien i virksomheden? Er du klar til at begynde at bruge et marketingværktøj eller et leadgenereringsværktøj til at finde de rigtige kunder? I denne sammenhæng nævnes ofte "kolde" og "varme" ledninger. De kolde kundeemner er dem, der ikke forventer noget af dig, eller som måske ikke engang kender dig. Så kan købsprocessen blive længere. De varme leads er i nogen tid bare blevet varmet op – måske fordi de abonnerer på dit nyhedsbrev, har deltaget i et af dine webinarer eller som har downloadet en guide, en rapport eller lignende fra din hjemmeside. De er interesserede, men at gå fra interesse til køb kan tage noget tid. Det er præcis her, et leadgenereringsværktøj kommer ind, der hjælper dig med at konvertere leads til kunder. Leadgenereringsværktøjet automatiserer (marketing automation), for eksempel opfølgningen og forsyner dit lead med de oplysninger, det har brug for, eller indsamler oplysninger, som kan være nyttige for dig, når du henvender dig til den potentielle køber. Få hjælp i dag fra BusinessWith til at finde og sammenligne de forskellige leadgenereringsværktøjer på markedet. Din vej til den bedste måde at generere leads til din virksomhed - går gennem os. Velkommen til at finde og sammenligne værktøjer nu direkte.

Beskrivelse af produktets egenskaber

360 graders kundekendskab

Få en omfattende indsigt i potentielle kunder, der dækker alt fra deres økonomiske situation til virksomhedens størrelse, antal medarbejdere og andre relevante faktorer.

Analyser og rapporter

Opret rapporter baseret på nøgledata og oplysninger, der er blevet grundigt analyseret og kan være værdifulde for organisationen.

Chat-løsning

Fang besøgende på din hjemmeside med en intelligent chatbot, der kan guide dem til det, de leder efter, hjælpe med at booke aftaler, udfylde formularer og øge forståelsen for kundernes behov og meget mere.

Identificer webbesøgende (IP-sporing)

Ved at identificere IP-adresser kan systemet finde ud af, hvem der har besøgt webstedet, og hvilken type aktivitet den besøgende har foretaget sig.

Leadscore

Evaluer leads og potentielle kunder ved at tildele en score for at finde ud af, hvilke der er mest lovende og kan skabe størst chance for en handel.

Redskaber til udforskning

Find nye potentielle kundeemner gennem søgning og match med virksomhedspræferencer og konverter dem til nye kundeemner.

Udgående markedsføring

Nå potentielle kunder og kunder med personlig markedsføring ved hjælp af e-mail, SMS eller markedsføring via andre kanaler for at generere flere leads og øge salget.

Udløser

Tillad værktøjet at reagere på forskellige værdier og signaler, der kan være interessante for at forbedre forretningen eller skabe nye muligheder.