Hvilket system til live chat skal du vælge?
Ønsker du at øge konverteringer og få tilfredse tilbagevendende kunder? Tilføj en chatfunktion på dit websted. Med en live chat giver du kunderne hurtig respons og personlig service i en populær kommunikationsform. Slut med lange telefonkøer og flere dages venten på et e-mailsvar. Du øger mulighederne for salg og for at have det sjovere på arbejdet. Det er lige så nemt for dig som for kunderne at live chat. Du bliver mere tilgængelig og de besøgende får en positiv oplevelse af dig og dit brand. Derudover er det nemt at komme i gang med en live chat. Du kan tilføje smarte funktioner til dit cloudbaserede chatværktøj og i i mange tilfælde integrere det med dit CRM-system.
En medarbejder kan administrere flere chatsamtaler samtidig og dermed gøre kunderservicen mere effektiv. Det er ikke noget, der mærkes af brugeren, som via live chat-værktøjet får en direkte kanal til din kundeservice. Hun vil samtidig opleve, at tjenesten virker mindst lige så god på mobil som desktop, og at hun får hurtig og effektiv hjælp.
Lav gerne en intern analyse, inden I går i gang med at vælge live chat system. Hvilke behov har du, når det gælder kundekommunikation? Hvilke tidspunkter på dagen kan du være tilgængelig? Hvordan sikrer du en personlig tilgang på en live chat-platform?
Når du er klar, hjælper BusinessWith dig med at vælge et passende værktøj til live chat. Hvad passer dig bedst? Filtrer og søg. Held og lykke med dit valg af live chat-værktøj til netop din virksomhed.
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Liste over 21 forskellige Livechat
Konverter eksisterende webstedstrafik med Weply's live chat. Gennem en personlig og dagstaffet chat på dit websted byder vores chatkonsulenter velkommen dine besøgende og hjælper dem med at finde de oplysninger, de har brug for. Ud over at sikre, at du er tilgængelig døgnet rundt, og at dine besøgende får en god online oplevelse, indsamler og videresender vi også oplysninger om de kunder, der opfy...Læs mere om Weply
Ebbot er en svensk spiller, der tilbyder en skybaseret AI-chatbot med støtte til naturligt sprog, API-integration og færdige integrationsmoduler til hurtig implementering og brugervenlighed.Læs mere om ebbot.ai
Erhverv live chat sætter kundeforhold i fokus. Takket være gemte samtaler, kundeoplysninger og et samlet instrumentbræt kan virksomheden let holde styr på tidligere interaktioner, hvilket fører til mere tilfredse kunder og højere salg.Læs mere om Acquire
Med Chatras Cloud -baserede live chat -platform kan virksomheden samle al kommunikation med kunderne et sted. Takket være enkle integrationsmoduler kan virksomheden få en brugervenlig oversigt over alle sine kommunikationskanaler, live chat samt mail- og Facebook -meddelelser.Læs mere om Chatra
Med ClickDesk kan virksomheden tilbyde både live chat og videochat på sin hjemmeside for en bedre kundeoplevelse. Konverter flere besøgende til kunderne ved hjælp af ClickDesk's skybaserede og lette chat -værktøjer.Læs mere om ClickDesk
Engagér og konverter flere besøgende til dit websted ved hjælp af funktioner såsom proaktiv chat, svarskabeloner og smart arbejdsdistribution: pakket i en brugervenlig og skybaseret live chat-platform.Læs mere om Drift Live Chat
FreshChat hjælper virksomheden med at forbedre kundestyring ved at kombinere live chat med chatbot -funktionalitet til en personlig og enkel kundeservice. Med funktioner såsom proaktiv chat, svarskabeloner og tredje -party integration til en brugervenlig arbejdsproces.Læs mere om Freshchat
Et af markedets mest populære Service Desk -system. HappyFox er velegnet til alle virksomheder, der ønsker at få en komplet platform for deres kundeservice. Med funktioner såsom færdige skabeloner, bygget -i selvhjælp og sentimentanalyse.Læs mere om HappyFox
Intercom er et skybaseret live chat -værktøj, der er velegnet til både store og små virksomheder. Intercom forenkler styring af kundesager og bidrager til højere salg gennem den proaktive chatfunktion, blystyring og rapportværktøjet, der gør det nemt at følge op med medarbejdernes præstation.Læs mere om Intercom
Jivochats software til live chat og styring af kundesager muliggør en jævn integration af mest almindelige kommunikationskanaler i et brugervenligt og effektivt instrumentbræt. Den skybaserede løsning gør den hurtig og effektiv at styre alle virksomhedens kundeanliggender med funktioner som proaktiv chat, stemmekat og integrationsmoduler.Læs mere om Jivochat
LiveAgent benytter sig af en software vids hovedfunktion er automatisk opkald. Ved automatisering af opkald spare din virksomhed både tid, og du kan let øge opkaldshastigheden og produktivitet. Softwaren forbindes let til din virksomheds CRM system og kontaktliste. Platformen indeholder også mulighed for et Kunde klager -håndteringssystem samt general kundeservice. Læs mere om LiveAgent
Min LiveChat er et brugervenligt og gratis live chat-værktøj, der er velegnet til det firma, der ønsker at strømline sin kundeadministration og konvertere flere besøgende på website til kunderne. Med funktioner såsom real -tidsoplysninger om besøgende, gemte samtaler og responsskabeloner.Læs mere om MyLiveChat
Saml og gem kundeoplysninger og forbedrer både virksomhedens salg og kundeservice med Olark Livechatt -platformen. Ved hjælp af rapporteringsværktøjer, smart arbejdsfordeling og besøg af sporing kan virksomheden øge sit salg og reducere sine supporttider.Læs mere om Olark
Podium tilbyder en modulær platform for virksomhedens support- og kommunikationsværktøjer til kunden. Gennem det tilpassede system kan virksomheden vælge de funktioner, der bedst passer dem. Funktioner inkluderer videochat, proaktiv chat og smart arbejdsdistribution, hvilket gør styringen afLæs mere om Podium Webchat
En helt skybaseret og brugervenlig live chat-platform. Takket være det samlede instrumentbræt, samtalehistorie og kundeoplysninger kan virksomheden tilpasse salg og support til hver besøgende.Læs mere om Pure Chat
Reve Chat er en skybaseret multikanalsplatform for virksomhedens live chat. Ved hjælp af Reve Chat kan virksomheden kontakte direkte med sine besøgende og styre både supportsager og kundeemner.Læs mere om REVE chat
Smartsupps gør det nemt at kontakte og svare på kundesager, hvad enten det er via computer, tablet eller mobil. SmartSupps live chat -værktøjer muliggør en personlig kundeoplevelse til supportsager og salgsstøtte. Med funktioner såsom proaktiv chat, multikanals kobling og færdiglavede API og integrationsmoduler.Læs mere om Smartsupp
Tidio er en brugervenlig og skybaseret live chat-løsning, der let integreres på virksomhedens websted ved hjælp af færdige integrationsmoduler eller JavaScript API. Yderligere funktioner inkluderer besøgende sporing og proaktiv chat.Læs mere om Tidio Live Chat
Brugerlignende gør det nemt at både skabe og vedligeholde kundeforhold. Takket være den smarte cloud -baserede platform samles alle igangværende og historiske chats i et fælles instrumentbræt. Med smart arbejdsdistribution, gemt kundeoplysninger og chathistorie skaber virksomheden et tættere forhold til sine kunder.Læs mere om Userlike Chat
Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.Læs mere om Zendesk
Zoho Desk er et godt valg af kundeservicesystem for mindre virksomheder, der ønsker et system, der kan vokse med dem. Med funktioner såsom færdige skabeloner, multi -channel -funktionalitet og live chat -funktion.Læs mere om Zoho Desk
Lynguide
7 saker att tänka på vid kundservice via livechatt
At chatte bør være en del af enhver kundeservicemedarbejders DNA, men der er alligevel et par vigtige ting at overveje, hvis I ønsker investere i et live chat-system som kundeserviceværktøj.
- Tidspunkter. En chat skal være åben i et antal timer hver dag i hvert fald på hverdage. Du ønsker næppe, at kunderne skal "smække døren i", fordi chatten er lukket og de henvises til mailkontakt. Hurtig respons er meget værd.
- Forbered en FAQ. Når chatten er lukket, eller før kunden er blevet hjulpet af en kundeservicemedarbejder, kan I tilbyde standardsvar på en række almindelige spørgsmål. Kunden kan søge efter svaret, direkte i chatten, mens hun venter på personlig betjening.
- Vælg sider. Hvor på websiden har kunder brug for hjælp? Du kan sætte chatfunktionen overalt på dit websted eller på udvalgte sider. Uanset, så du ser ofte, hvor den besøgende er, når hun vælger at starte en samtale med dig.
- Tænk på sproget. Det lyder måske lidt bureaukratisk, men en politik for sprogbrug er en god idé. Det er vigtigt, at kunderne føler, at de bliver behandlet professionelt. Det er også en god idé at gemme hyppigt tilbagevendende svar, så de hurtigt kan indsættes i en fremtidig chat. Hurtige svar giver øget kundetilfredshed, og du sparer tid. Endelig: Forbered en venlig indledning på chatten og en ditto afsluttende besked, der indrammer interaktionen.
- Vær personlig. Ved at bede om kundens navn eller bede hende identificere sig med et kundenummer, kan dit supportpersonale se tidligere sager og hurtigt opfange eventuelle uafklarede spørgsmål og anden Information.
- Opfølgning. Nogle værktøjer giver mulighed for at sortere samtaler med tags samt videresende dem til kollegaer til opfølgning. Kunden kan ofte få en kopi af samtalen mhp at vende tilbage til svarene og eventuelle links.
- Analyser. Glem ikke at sætte tid af til refleksion. Mange systemer tilbyder statistik over ofte stillede spørgsmål, svartider og meget mere. Planlæg analyser og gennemgå hele tiden, hvordan du kan forbedre din dialog med kunderne.
Vi hos BusinessWith hjælper dig med at vælge et livechatværktøj. Velkommen til at sammenligne. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål!
Beskrivelse af live chat-funktioner
Chat-historik
Kundeinformation
Måling af kundetilfredshed
Overordnet instrumentbræt
Spor besøgsaktivitet
Svarskabeloner