Hvilket system til live chat skal du vælge?
Ønsker du at øge konverteringer og få tilfredse tilbagevendende kunder? Tilføj en chatfunktion på dit websted. Med en live chat giver du kunderne hurtig respons og personlig service i en populær kommunikationsform. Slut med lange telefonkøer og flere dages venten på et e-mailsvar. Du øger mulighederne for salg og for at have det sjovere på arbejdet. Det er lige så nemt for dig som for kunderne at live chat. Du bliver mere tilgængelig og de besøgende får en positiv oplevelse af dig og dit brand. Derudover er det nemt at komme i gang med en live chat. Du kan tilføje smarte funktioner til dit cloudbaserede chatværktøj og i i mange tilfælde integrere det med dit CRM-system.
En medarbejder kan administrere flere chatsamtaler samtidig og dermed gøre kunderservicen mere effektiv. Det er ikke noget, der mærkes af brugeren, som via live chat-værktøjet får en direkte kanal til din kundeservice. Hun vil samtidig opleve, at tjenesten virker mindst lige så god på mobil som desktop, og at hun får hurtig og effektiv hjælp.
Lav gerne en intern analyse, inden I går i gang med at vælge live chat system. Hvilke behov har du, når det gælder kundekommunikation? Hvilke tidspunkter på dagen kan du være tilgængelig? Hvordan sikrer du en personlig tilgang på en live chat-platform?
Når du er klar, hjælper BusinessWith dig med at vælge et passende værktøj til live chat. Hvad passer dig bedst? Filtrer og søg. Held og lykke med dit valg af live chat-værktøj til netop din virksomhed.
Test systemguiden
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Liste over 21 forskellige Livechat
Konverter eksisterende webstedstrafik med Weply's live chat. Gennem en personlig og dagstaffet chat på dit websted byder vores chatkonsulenter velkommen dine besøgende og hjælper dem med at finde de oplysninger, de har brug for. Ud over at sikre, at du er tilgængelig døgnet rundt, og at dine besøgende får en god online oplevelse, indsamler og videresender vi også oplysninger om de kunder, der opfy...Læs mere om Weply
Ebbot er en svensk spiller, der tilbyder en skybaseret AI-chatbot med støtte til naturligt sprog, API-integration og færdige integrationsmoduler til hurtig implementering og brugervenlighed.Læs mere om ebbot.ai
Erhverv live chat sætter kundeforhold i fokus. Takket være gemte samtaler, kundeoplysninger og et samlet instrumentbræt kan virksomheden let holde styr på tidligere interaktioner, hvilket fører til mere tilfredse kunder og højere salg.Læs mere om Acquire
Med Chatras Cloud -baserede live chat -platform kan virksomheden samle al kommunikation med kunderne et sted. Takket være enkle integrationsmoduler kan virksomheden få en brugervenlig oversigt over alle sine kommunikationskanaler, live chat samt mail- og Facebook -meddelelser.Læs mere om Chatra
Med ClickDesk kan virksomheden tilbyde både live chat og videochat på sin hjemmeside for en bedre kundeoplevelse. Konverter flere besøgende til kunderne ved hjælp af ClickDesk's skybaserede og lette chat -værktøjer.Læs mere om ClickDesk
Engagér og konverter flere besøgende til dit websted ved hjælp af funktioner såsom proaktiv chat, svarskabeloner og smart arbejdsdistribution: pakket i en brugervenlig og skybaseret live chat-platform.Læs mere om Drift Live Chat
FreshChat hjælper virksomheden med at forbedre kundestyring ved at kombinere live chat med chatbot -funktionalitet til en personlig og enkel kundeservice. Med funktioner såsom proaktiv chat, svarskabeloner og tredje -party integration til en brugervenlig arbejdsproces.Læs mere om Freshchat
Et af markedets mest populære Service Desk -system. HappyFox er velegnet til alle virksomheder, der ønsker at få en komplet platform for deres kundeservice. Med funktioner såsom færdige skabeloner, bygget -i selvhjælp og sentimentanalyse.Læs mere om HappyFox