Datakvalitet vs DMS – document management system
Virksomhedsstørrelse
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
Platform
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
Prisoplysninger
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
Produktfunktioner
- Autorisationshåndtering:Indgår
- Avanceret søgefunktion:Indgår
- Dokumentskabeloner:Indgår
- e-signering:Kan tilføjes
- Kan integreres:Indgår
- Kvittering for læsning:Indgår
- Meddelelser:Indgår
- Sporbare ændringer:Indgår
- Styring i realtid:Indgår
- Versionshåndtering:Indgår
- Autorisationshåndtering:
- Avanceret søgefunktion:
- Dokumentskabeloner:Indgår
- e-signering:Indgår
- Kan integreres:Indgår
- Kvittering for læsning:
- Meddelelser:Indgår
- Sporbare ændringer:Indgår
- Styring i realtid:
- Versionshåndtering:Indgår
Anmeldelser
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Oppfølgingen fra konsulentene til å få hjelp til å utforme systemet selv
Enkelt å implementere og ta i bruk på en gang. Enkelt å konfigurere for å gjøre egne tilpasninger for sin bedrift. Modulene linker mot hverandre slik at man har referanser/henvisninger på tvers av "arbeidsområder". Alt er koblet sammen. Rask support. Krever ikke mye opplæring
Ulemper
At det var noen bugs, spesielt i begynnelsesfasen
Layout og rapporter er OK men kan forbedres.
Der er desværre ingen anmeldelser endnu.