HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Sammenlign Danmarks bedste digitale formularer

Hvorfor skal jeg bruge digitale formularer?

Digitale formularer, webundersøgelser eller e-formularer er en meget nyttig måde at indsamle information på. Det er nemt for den, der bruger skemaet, at udfylde sine svar eller oplysninger, samtidig med at det reducerer administrationen for den eller de personer, der så skal beskæftige sig med behandlingen af ​​skemaerne. Digitalisering af både formularer og formularer er perfekt for både virksomheder og myndigheder og reducerer papirdokumentationen radikalt. Et stort plus er, at digitale formularer øger servicen for dem, der skal oplyse. Derudover er det sikkert, sikkert og oftest cloud-baseret. BusinessWith lister de forskellige digitale formularer, der er tilgængelige på det danske marked i dag. Her kan du nemt sammenligne de forskellige formularer og hvilke funktioner de tilbyder, så du kan vælge den, der passer bedst til din organisation eller virksomhed.

Hvilke funktioner har digitale formularer?

Digitale formularer eller e-formularer indsamler information, som du derefter kan overføre og integrere med andre systemer, hvis det ønskes. Indsamling af oplysningerne i en PDF-fil eller XML-fil er meget almindeligt. GDPR er vigtigt i disse dage, og derfor er det et must for de fleste digitale formularer at sikre, at håndteringen af ​​data er sikker, hvilket også er en funktion eller fordel at se frem til. E-signering med for eksempel Bank ID er også noget mange former tilbyder. En digital formular kan også bruges til onboarding.

Men hvad passer bedst til din virksomhed? Og hvilke funktioner er vigtige for dig? Hvordan skal bruger- eller kundeoplevelsen være, for at du kan føle dig tilfreds? Sammenlign gerne de forskellige leverandører op mod hinanden, for at finde den digitale form, der passer dig bedst. BusinessWith lister de mest almindelige og bedste digitale formularer i Danmark i dag - velkommen til at begynde at sammenligne med os.

Flere fordele ved digitale formularer

Liste over 6 forskellige Digitale formularer

Sorter efter
Simple Sign

Simple Sign

Simple Sign

En komplet webbaseret service for at få flere digitale underskrifter på deres aftaler og dokumenter. Et værktøj til e-underskrivning, der tilbyder funktionaliteter til sporing, analyse og arkiveringsaftaler.

Læs mere om Simple Sign

Læs mere

En af Sveriges mest anvendte tjenester til e-underskrivning. Kan bruges af alle forretningstørrelser og integreres med dit CRM- eller ERP -system. Indeholder SMS -funktion, webtank osv.

Læs mere om Visma Sign

Læs mere

Acrobat Sign er en af ​​de bedst kendte løsninger til at håndtere elektronisk signering. Værktøjet er inkluderet i Adobe Acrobat-funktionaliteten, i én og samme pakke. Du underskriver dokumenter på din mobil eller computer og får realtidsadgang til alle papirer, der er ude til underskrift. Signaturløsningen kan kobles sammen med de værktøjer og applikationer, du allerede bruger, såsom Workday, Ser...

Læs mere om Adobe Acrobat

Læs mere
PlanRadar

PlanRadar

PlanRadar

PlanRadar er en cloud-baseret platform, der giver brugeren mulighed for at skabe mere simple formularer, der nemt kan integreres med ens eksisterende forretningssystem. De tilbyder færdige skabeloner, der gør det endnu nemmere at oprette digitale formularer efter branche. PlanRadar har også funktioner, der gør det nemt at analysere og dele de data, der kommer ind fra formularerne. Arkivering, lagr...

Læs mere om PlanRadar

Læs mere
main horizontal logo dark green.png

Questback

Questback

Questbacks medarbejderundersøgelse arbejder for at skabe det bedste arbejdsmiljø på din arbejdsplads. Værktøjet er let at bruge og muliggør en jævn kommunikation mellem medarbejdere, der bruger bygget -i chatfunktioner i systemet.

Læs mere om Questback

Læs mere
Ungapped

Ungapped

Ungapped

Et skybaseret marketingautomationsværktøj, der frigiver tid og strømline virksomhedens markedsføring. Udnyt denne bruger -venlig cloud -løsning ved at minimere manuelt arbejde. Med funktioner, der segmenterede strømmer, planlægning af kampagner og automatiseret reklame.

Læs mere om Ungapped

Læs mere

Flere fordele ved digitale formularer

En positiv ting ved digitale formularer eller webundersøgelser, som med de fleste ting, der flytter sig fra papir til internettet eller skyen - er, at du kan få adgang til det, uanset hvor du er, når du vil. Det øger dermed tilgængeligheden, selvom man ikke skal glemme, at den allerældste aldersgruppe kan have brug for hjælp til at forstå og kunne bruge forskellige digitale tjenester. Tanken med for eksempel digitale formularer er, at du skal få adgang, uanset hvor du bruger til enhed og hvor end du er, og at det skal reducere både manuel og papiradministration. En ting man dog skal tænke over er, hvilken målgruppe man har – kan de have brug for hjælp til at forstå, hvordan man bruger skemaerne? For dig, der tilbyder digitale formularer, er det en anden fordel, at det bliver nemmere at administrere besvarelserne og sætte forskellige regler for, hvordan du besvarer eller validerer besvarelserne. Nysgerrig? Begynd gerne med at sammenligne digitale formularer hos os hos BusinessWith og vælg derefter den, der passer dig bedst.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API-integration

Data, der indsamles fra de digitale formularer, kan integreres med virksomhedens eksterne systemer såsom bookingsystemet, HCM og CRM. API-integration giver stor fleksibilitet og gør det nemt at integrere systemet i eksisterende arbejdsmiljøer.

Bekræft med MitID

En integration af MitID giver brugerne af de digitale formularer mulighed for hurtigt, nemt og sikkert at identificere sig selv og underskrive aftaler og andre e-formularer via MitID.

Dokumentskabeloner

Systemet har færdige skabeloner til udformning af formularer, hvilket er tidseffektivt og letter udarbejdelsen af formularerne.

E-signaturer

E-signaturer gør det muligt for brugeren at indgå aftaler og underskrive forskellige digitale formularer hurtigt og sikkert uden fysisk underskrift.

Fleksible former

Systemet tilbyder fleksible formularer, der tillader brugeren at tilpasse de digitale formularer med forskellige funktionaliteter og anvendelser baseret på individuelle behov og krav.

Opret formularer

Systemet giver brugeren mulighed for at oprette formularer baseret på sine egne behov og valg af spørgsmål. Nyttigt til indsamling af data og oplysninger.

Statistik og analyse

Systemet samler automatisk de svar, der modtages fra de digitale formularer, og præsenterer dem på en interaktiv måde med letforståelige grafer og forslag til mulige områder, der kan forbedres