Få anbefalet det rette Kundeservicesystem til din virksomhed

Systemguiden anvender algoritmer og data til at vejlede dig i din søgning efter det rette system og anbefaler herudfra de systemløsninger, som bedst matcher dine behov, krav og forudsætninger.

Gør som over 17 000 Nordiske virksomheder – lad data og algoritmer guide dig gennem systemjunglen!

Guiden til det rigtige system

Hvor mange medarbejdere har du i din virksomhed?

7-10

spørgsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hvad synes andre om systemguide?

"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

International salgschef @ Benify

"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Koncern af HR direktør

"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Iværksætter

Guide til kundeservicesystemer

Hvilket kundeservicesystem har din virksomhed brug for?

Et godt kundeservicesystem hjælper din virksomhed med at tilbyde hurtig support og besvare kundernes spørgsmål, og kan betyde forskellen på at miste en kunde og bygge et langvarigt kundeforhold, der fører til gentagelse af køb – og et godt omdømme. At din virksomhed tilbyder produkter i verdensklasse betyder ofte ikke noget, hvis dit kundeservicesystem ikke fungerer optimalt. Føler dine kunder, at deres henvendelse ikke bliver fulgt op, eller at der ikke bliver taget hånd om deres spørgsmål, kan du nemt miste dem. Enhver virksomhed eller organisation bør derfor sikre sig, at de har en effektiv kundeservice, men det er der desværre mange, der overser. Hvis du ikke vil ende i den sump, bør du anskaffe et effektivt kundeserviceværktøj. Og hvis du har mange forskellige virksomheder, bør du se efter et system, der er meget fleksibelt. Du bør også sørge for, at alle sager, uanset om de kommer ind via telefon, chat eller e-mail – ender i det samme kundeservicesystem. I dag findes der systemer, der både kan automatisere, kategorisere og forbinde sager og samtidig give et godt overblik, så de ansvarlige kan se, hvilke sager der skal løses. Måske vil du at have en formular på hjemmesiden, hvor man som kunde kan skrive, hvad man ønsker hjælp til?

Mulighederne for kundeservicesystemer og helpdesk-systemer er mange, men I bør huske på det grundlæggende formål - at god kundeservice går ud på at have en behagelig og hurtig respons, der kan få virksomheden til at fremstå mere attraktiv end konkurrenterne. Jeres kunder skal ikke være i tvivl om, at I behandler deres forespørgsler hurtigt og effektivt. Et godt helpdesk-system eller kundesupportsystem gør også, at jeres medarbejdere trives og derfor arbejdere bedre. Hos BusinessWith har vi kortlagt de bedste systemer – du kan gå i gang med at bruge vores sammenligningsservice lige nu.

Hvad skal jeg tænke på, når jeg vælger kundeserviceplatform?

BusinessWith oplister en række kundeservicesystemer, der er tilgængelige i Danmark, for at gøre dit valg lettere. Hos os kan du lave en sammenligning af de forskellige værktøjer, for at finde det værktøj, du synes vil være det mest optimale for netop din virksomhed. Inddrag gerne dem, der skal arbejde med kundeservicesystemet. Hvad mangler de i dag? Hvilke funktioner har de brug for? Hvordan ville deres job se ud, hvis de fik et kundeserviceværktøj? Du kan sammenligne de mange muligheder, vi har angivet, lige her. Tøv heller ikke med at kontakte os direkte – hvis du har brug for yderligere hjælp og vejledning.

Hvorfor er kundservice vigtigt?

Service og support er utrolig vigtige faktorer, hvis man skal fastholde sine kunder. Hvis kundeservicen ikke fungerer, har det konsekvenser for hele virksomheden. At have en effektiv kundeservice er derfor essentielt, og i dag findes der et bredt udvalg værktøjer til kundeservice, som hjælper dig med at administrere alle kundehenvendelser. Inden du anskaffer og implementerer et kundeservicesystem, kan det være en god idé at spørge dine kunder, hvad de synes om din service. Så får du en idé om, hvad du bør lægge kræfter i. Dette kan naturligvis følges op senere gennem anonyme målinger. Et tip er at gøre det til en del af din strategi at måle kundetilfredsheden regelmæssigt, med det formål altid at forsøge at forbedre servicen.

Nutidens forbrugere har travlt og efterspørger hurtige, enkle svar og kort behandlingstid. Moderne kundeserviceværktøjer har funktioner, der kan gemme masser af data og købshistorik, så du kan tilpasse dit websted til dine kunders behov og oprette personlig betjening. En del af din digitale kundeservice kan være at kommunikere med dine kunder på sociale medier, hvor kunderne har mulighed for at interagere og stille spørgsmål direkte.

Tænk over, hvad du har brug for for at skabe en så god og personlig kundeservice som muligt. BusinessWith hjælper dig gerne, så du kan finde det kundeservicesystem, der passer dig bedst.