7-10
spørgsmål
5 - 10
minutter
3
anbefalinger
Hvad synes andre om systemguide?
"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"
Michael Kärrberg
International salgschef @ Benify
"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."
Eva Malmberg
Koncern af HR direktør
"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."
Andreas Rudholm
Iværksætter
Guide til kundeservicesystemer
I ved, at I leverer produkter og tjenester af høj kvalitet, men alligevel vælger kunderne konkurrenten. Hvorfor? Paradokset er velkendt, og svaret ligger nogle gange i kundeoplevelsen. En kunde, der føler sig set og lyttet til, er en tilfreds kunde. En kunde, der ikke får svar, eller føler sig overset, kommer måske aldrig tilbage. Og hvad værre er: Hun kan dele sin utilfredshed på sociale medier og på den måde bidrage til at give virksomheden et dårligt ry. For at undgå det og for, at du kan videreudvikle din kundekontakt, råder vi til, at du bruger et digitalt kundeservicesystem.
Et godt kundeservicesystem hjælper dig med at holde styr på indkommende sager, uanset om de kommer fra telefon, chat, e-mail, formularer eller sociale medier. Sammen med et dedikeret personale, der er uddannet til at holde en god tone i virksomhedens ånd, kan det løfte din kundeservice til nye højder. Kunderne får hurtigt svar fra den relevante person. Et kundeservicesystem kan være helt afgørende for din succes, da god kundeservice vejer tungt i konkurrencen. Hos BusinessWith tilbyder vi en guide til kundeservicesystemer – prøv den i dag.