HjemSystemguidenOm osFor leverandører

Lime CRM vs SuperOffice Service

Virksomhedsstørrelse

  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):
  • Mikrovirksomhed (1-10):
  • Lille virksomhed (11-100):
  • Mellemstor virksomhed (101-500):
  • Stor virksomhed (500+):

Platform

  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:
  • Cloudbaseret:
    Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
  • On-premise:
    Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
  • Mobilapp:

Prisoplysninger

  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:fra 650 kr per bruger per måned
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
  • Gratis prøveperiode:
  • Priser fra:-
  • Prismodel modul:
    Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
  • Prismodel abonnement:
    Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
  • Prismodel licens:
    En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jeres system?
  • Fleksibilitet: Lime CRM kan tilpasses din virksomhed alt efter dine behov om størrelse og kompleksitet.
  • Brancheløsninger: Vores specialiserede CRM-løsninger til udvalgte brancher bidrager til at forenkle din hverdag.
  • Èn samarbejdspartner: Vi udvikler; sælger; implementerer og supporterer vores CRM-system. Med andre ord - vi hjælper dig på hele din CRM-rejse.
  • Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
  • Nemt at bruge og mobilt.
  • Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
  • Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
  • Skaber gennemsigtighed i organisationen.
  • Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvorfor vælge jer som leverandør?
  • Ekspertise: Det er ikke alle leverandører der har 100% fokus på CRM-løsninger, men det har Lime og derfor er vi blevet rigtig gode til det.
  • Enkelt: Udvikling, salg, implementering og support - vi tager os af det hele helt uden partnere. Det betyder, at vi tager ansvar for hele processen og er med hele vejen. Det skal være enkelt at være kunde hos Lime.
  • Engagement: Vi er blandt Nordens førende CRM-leverandører, men vi leverer altid vores løsning med en god potion personlighed og kærlighed.
  • Kendskabet til- og forståelsen af ​​kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
  • For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
  • Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Leder du efter en CRM- eller en Helpdesk-løsning? Ejendomsregister? Visuel salgsstyring? Eller en smart løsning til …...? Vi har flere brancheløsninger og add ons der dækker dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal have præcist det du har behov for og ikke en masse unødige funktioner. Hvilke ´twist´ er du ude efter?

  • SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
  • Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
  • Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
  • Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
  • Nem vidensdeling i teamet.
  • Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
  • Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.

Produktfunktioner

  • 360 graders overblik (oneview i realtid):
    Indgår
  • Afvigelseshåndtering:
    Indgår
  • Chatsupport:
    Indgår
  • Digitale formularer & selvbetjening:
    Indgår
  • Helpdesk sagsbehandling:
    Indgår
  • Integration med ERP/CRM:
    Indgår
  • Kundeservicestyring og support:
    Indgår
  • Kundetilpasse & redigere rapporter:
    Indgår
  • Mobiltilpasset interface:
    Indgår
  • Sags- & svarskabeloner:
    Indgår
  • Selvbetjeningsportal:
    Indgår
  • Servicestyring:
    Indgår
  • SLA og eskalering:
    Indgår
  • Statistik & opfølgningsmodul:
    Indgår
  • Uddelegering og tilkobling af undersager:
    Indgår
  • Udløser:
    Indgår
  • Udstyr:
    Indgår
  • Videndatabase:
    Indgår
  • Webhooks og API:
    Indgår
  • 360 graders overblik (oneview i realtid):
    Indgår
  • Afvigelseshåndtering:
    Indgår
  • Chatsupport:
    Indgår
  • Digitale formularer & selvbetjening:
    Indgår
  • Helpdesk sagsbehandling:
    Indgår
  • Integration med ERP/CRM:
    Indgår
  • Kundeservicestyring og support:
    Indgår
  • Kundetilpasse & redigere rapporter:
    Indgår
  • Mobiltilpasset interface:
    Indgår
  • Sags- & svarskabeloner:
    Indgår
  • Selvbetjeningsportal:
    Indgår
  • Servicestyring:
    Indgår
  • SLA og eskalering:
    Indgår
  • Statistik & opfølgningsmodul:
    Indgår
  • Uddelegering og tilkobling af undersager:
    Indgår
  • Udløser:
    Indgår
  • Udstyr:
    Indgår
  • Videndatabase:
    Indgår
  • Webhooks og API:
    Indgår

Produktfunktioner

  • Afvigelseshåndtering:
    Indgår
  • Automatiseret sagsstyring:
    Indgår
  • Autorisationshåndtering:
    Indgår
  • Dashboard med live-sporing:
    Indgår
  • Ekstern HelpDesk:
    Indgår
  • Fordeling af ansvarsområder:
    Indgår
  • Intern helpdesk:
    Indgår
  • Prioritetsfunktion:
    Indgår
  • Påmindelsesfunktion:
    Indgår
  • SLA-styring:
    Indgår
  • Statistik og overvågning:
    Indgår
  • Støtte til integration:
    Indgår
  • Vidensbank:
    Indgår
  • Afvigelseshåndtering:
    Indgår
  • Automatiseret sagsstyring:
    Indgår
  • Autorisationshåndtering:
    Indgår
  • Dashboard med live-sporing:
    Indgår
  • Ekstern HelpDesk:
    Indgår
  • Fordeling af ansvarsområder:
    Indgår
  • Intern helpdesk:
    Indgår
  • Prioritetsfunktion:
    Indgår
  • Påmindelsesfunktion:
    Indgår
  • SLA-styring:
    Indgår
  • Statistik og overvågning:
    Indgår
  • Støtte til integration:
    Indgår
  • Vidensbank:
    Indgår

Produktfunktioner

  • Billetter:
    Indgår
  • Håndteringstid:
    Indgår
  • Livechat:
    Indgår
  • Prioritetsfunktion:
    Indgår
  • Selvhjælp:
    Indgår
  • Sentimentanalyse:
  • Smart arbejdsdeling:
    Indgår
  • Standard svar:
    Indgår
  • Statistik og rapporter:
    Indgår
  • Status for sagen:
    Indgår
  • Telefon:
    Indgår
  • Billetter:
    Indgår
  • Håndteringstid:
    Indgår
  • Livechat:
    Indgår
  • Prioritetsfunktion:
    Indgår
  • Selvhjælp:
    Indgår
  • Sentimentanalyse:
    Indgår
  • Smart arbejdsdeling:
    Indgår
  • Standard svar:
    Indgår
  • Statistik og rapporter:
    Indgår
  • Status for sagen:
    Indgår
  • Telefon:
    Indgår

Anmeldelser

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Enkelt att hålla ordning på kunder och sin egen uppföljning. Ger en bra översyn vilke dokument som är kopplade till kunden, avtal m.m.
Enkelt och tydligt gränssnitt där vi samlat både kund och detaljerad projektdata

Ulemper

En del dubbelarbete. Ex. när man skapar en affär på en kund så följer inte all data med.
Att webklienten inte är helt synkad, men den blir bättre och bättre

Samlet vurdering

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Fordele

Superoffice är ett CRM-system som upplevs som väldigt nära användaren. Det är tydligt att systemet byggs och vidareutvecklas utifrån riktiga användares vardag och behov. Våra kontaktpersoner på SO är väldigt lyhörda för våra behov. Det är enkelt att få hjälp vid frågor och vi hålls uppdaterade om utvecklingsarbete för befintliga och nya funktioner (vi har fått se utvecklingsplanen och vet att det kommer många nya funktioner och förbättringar, något vi verkligen ser fram emot). Vi har fått en mycket bättre överblick över våra kunder, deras intressen och ser på ett tydligare sätt hur vi bäst kan arbeta med kundrelationerna. Ärendehanteringsdelen är otroligt användbar och mycket användarvänlig. Genom att enkelt kunna kategorisera inkommande externa och interna ärenden och prioritera dessa har vi fått till ett mycket smidigare och snabbare sätt att arbeta både inom och mellan olika avdelningar. En personlig favoritfunktion är kommentarsfunktionen på ärenden.
Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

Ulemper

Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.
Lite låst i funktionalitet (för tillfället).

Lime CRM

Lime Technologies

SuperOffice Service

SuperOffice