HjemSystemguidenOm osFor leverandører
SuperOffice Service

SuperOffice Service

SuperOffice

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse af SuperOffice Service

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde. Uanset, om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier, kan du lynhurtigt give kunden den rette hjælp. Tildeler automatisk indkommende forespørgsler rette kategori og rette medarbejder. Hvis en forespørgsel ikke besvares inden for det angivne tidsrum, vil systemet automatisk ekspedere sagen videre i organisationen. Hurtige responstider fører til større kundetilfredshed. Med SuperOffice Chat kan du kommunikere med flere kunder samtidig og hurtigt besvare deres spørgsmål. Det betyder færre sager i kundeservicekøen og kortere ventetider for kunderne. En ”win-win”-situation.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
XSSML

SaaS / egen server

Skal systemet installeres på egen server, eller findes det i skyen?

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SENODKFIGlobal

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Kundeservice management & support

JANEJ

Helpdesk sagsstyring

JANEJ

Servicestyring

JANEJ

Afvigelsesstyring

JANEJ

Ejendom

JANEJ

System fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge SuperOffice?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
  • Nemt at bruge og mobilt.
  • Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
  • Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
  • Skaber gennemsigtighed i organisationen.
  • Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Kendskabet til- og forståelsen af ​​kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
  • For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
  • Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
  • Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
  • Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
  • Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
  • Nem vidensdeling i teamet.
  • Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
  • Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.

Anmeldelser

Hvad mener andre om systemet?

Samlet karakter

4.445

Brugervenlighed
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldernes mening

Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

SäljchefLille virksomhedGodkendt personSverigeApril 2023

Hvad synes du bedst om?

Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

Hvad synes du mindst om?

Lite låst i funktionalitet (för tillfället).

  • Brugervenlighed
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Systemägare Lille virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.

Hvad synes du mindst om?

-

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Vi gick från att haft excel och mail för hantering av ärenden, nu har vi dashboards som ser till att vi inte missar några ärenden.

  • Brugervenlighed
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Kundansvarig

Kundansvarig Mellemstor virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Ett crm system som kan anpassas efter organisationens behov och förutsättningar. Anpassade appar och integrationslösningar från andra affärssystem. Bra och utvecklat ärendehanteringssystem

Hvad synes du mindst om?

Inget speciellt.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Utvecklat ärendehanteringssystem som samlar ärendeflöde på ett och samma ställe.

  • Brugervenlighed
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Toppen ärendehantering!

Sälj/MarknadLille virksomhedGodkendt personSverigeMarts 2023

Hvad synes du bedst om?

Vi missar inga ärenden från kunder och kan leverera en support i världsklass. Vi har flera ärendeköer som vi anpassat till vår verksamhet, där rätt person med rätt kompetens får rätt ärende vilket leder till kortare handläggningstider och nöjdare kunder.

Hvad synes du mindst om?

Att service inte är integrerad fullt ut med CRM-delen. Finns även en del att önska kring dashboard´s och eskaleringsfunktionen.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Vi tappar inga ärenden på vägen. Vi har effektiviserat vår kundsupport och höjt vår kundnöjdhet!

  • Brugervenlighed
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

Enkelt, smidigt och jättebra!

FörsäljningschefMikrovirksomhedGodkendt personSverigeFebruar 2023

Hvad synes du bedst om?

Enkelt och smidigt som gör det enkelt för att leverera service i värdsklass till våra kunder genom att se till att ingenting missas eller glöms bort.

Hvad synes du mindst om?

-

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Hjälper oss att leverera på topp vilket gör att våra kunder blir återkommande

  • Brugervenlighed
  • Samarbejde med leverandøren
  • Support og service
  • Udbud af funktioner
  • Kundetilpasning og fleksibilitet
  • Integration & API
  • Værdi for pengene
  • Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice Service vises i følgende kategorier

SuperOffice Service produktfunktioner

Helpdesksystem

Afvigelseshåndtering

Ingår

Automatiseret sagsstyring

Ingår

Autorisationshåndtering

Ingår

Dashboard med live-sporing

Ingår

Ekstern HelpDesk

Ingår

Fordeling af ansvarsområder

Ingår

Intern helpdesk

Ingår

Prioritetsfunktion

Ingår

Påmindelsesfunktion

Ingår

SLA-styring

Ingår

Statistik og overvågning

Ingår

Støtte til integration

Ingår

Vidensbank

Ingår

Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)

Ingår

Afvigelsesstyring

Ingår

Chatsupport

Ingår

Digitale formularer & selvbetjening

Ingår

Helpdesk sagsbehandling

Ingår

Integration med ERP/CRM

Ingår

Kundeservicestyring og support

Ingår

Kundetilpasse & redigere rapporter

Ingår

Mobiltilpasset interface

Ingår

Sags- & svarskabeloner

Ingår

Selvbetjeningsportal

Ingår

Servicestyring

Ingår

SLA og eskalering

Ingår

Statistik & opfølgningsmodul

Ingår

Uddelegering og tilkobling af undersager

Ingår

Udløser

Ingår

Udstyr

Ingår

Videndatabase

Ingår

Webhooks og API

Ingår

Kundeservicesystem

Billetter

Ingår

Håndteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioritetsfunktion

Ingår

Selvhjælp

Ingår

Sentimentanalyse

Ingår

Smart arbejdsdeling

Ingår

Standard svar

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Status for sagen

Ingår

Telefon

Ingår

Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.