Salesforce vs AddMobile
Salesforce
SalesforceAddMobile
AddMobileVirksomhedsstørrelse
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
Platform
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
Prisoplysninger
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
Produktfunktioner
- Analyse af ydeevne:Indgår
- Artikelregister med priser:Indgår
- Digital signering:Indgår
- Dokumenthåndtering:Indgår
- Fakturaer:Indgår
- GDPR-støtte:Indgår
- GPS-understøttelse:Indgår
- Integration med lønsystem/ bogføring:Indgår
- Kontraktforvaltning:Indgår
- Medarbejderkartotek:Indgår
- Projektstatus for kundeaktiver:Indgår
- Registrering af projektrelaterede udgifter:Indgår
- Skemalægning:Indgår
- Spore materialeforbrug:Indgår
- Tidsrapportering:Indgår
- Tilbudsværktøj:Indgår
- Tjekliste:Indgår
- Analyse af ydeevne:Indgår
- Artikelregister med priser:
- Digital signering:Indgår
- Dokumenthåndtering:Indgår
- Fakturaer:Indgår
- GDPR-støtte:
- GPS-understøttelse:
- Integration med lønsystem/ bogføring:Indgår
- Kontraktforvaltning:
- Medarbejderkartotek:Indgår
- Projektstatus for kundeaktiver:
- Registrering af projektrelaterede udgifter:
- Skemalægning:
- Spore materialeforbrug:Indgår
- Tidsrapportering:Indgår
- Tilbudsværktøj:Indgår
- Tjekliste:Indgår
Anmeldelser
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.
Ulemper
Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.
Der er desværre ingen anmeldelser endnu.