Salesforce vs Chronox
Salesforce
SalesforceChronox
ChronoxVirksomhedsstørrelse
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
Platform
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
Prisoplysninger
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
Produktfunktioner
- Analyse af ydeevne:Indgår
- Artikelregister med priser:Indgår
- Digital signering:Indgår
- Dokumenthåndtering:Indgår
- Fakturaer:Indgår
- GDPR-støtte:Indgår
- GPS-understøttelse:Indgår
- Integration med lønsystem/ bogføring:Indgår
- Kontraktforvaltning:Indgår
- Medarbejderkartotek:Indgår
- Projektstatus for kundeaktiver:Indgår
- Registrering af projektrelaterede udgifter:Indgår
- Skemalægning:Indgår
- Spore materialeforbrug:Indgår
- Tidsrapportering:Indgår
- Tilbudsværktøj:Indgår
- Tjekliste:Indgår
- Analyse af ydeevne:Kan tilføjes
- Artikelregister med priser:Indgår
- Digital signering:Indgår
- Dokumenthåndtering:Indgår
- Fakturaer:Indgår
- GDPR-støtte:Indgår
- GPS-understøttelse:Kan tilføjes
- Integration med lønsystem/ bogføring:Indgår
- Kontraktforvaltning:
- Medarbejderkartotek:Indgår
- Projektstatus for kundeaktiver:Indgår
- Registrering af projektrelaterede udgifter:Indgår
- Skemalægning:Indgår
- Spore materialeforbrug:Indgår
- Tidsrapportering:Indgår
- Tilbudsværktøj:Kan tilføjes
- Tjekliste:Indgår
Anmeldelser
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.
Ulemper
Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Spara otroligt med tid. Säkrar att rapporter kommer då den är kopplad till en orden.
Support och användarvänlighet. Även potentialen i att de kan fixa med inställningar snabbt o smidigt.
Ulemper
Saknar statestik men det är på gång
Hmm design kanske, men vem bryr sig egentligen.