SuperOffice Service
vs
Halo ITSM
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
- Nemt at bruge og mobilt.
- Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
- Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
- Skaber gennemsigtighed i organisationen.
- Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jeres system?
All-in-one løsning: Håndter sager, automatiser arbejdsgange og opret nemt rapporter ét sted, i kombination med en fleksibel portal og chatbot til jeres slutbrugere og kunder.
Effektivitet gennem AI: Udnyt kraften i AI til at optimere serviceleverancen med smart kategorisering, prædiktiv analyse og selv-lærende funktioner.
Skalérbarhed og lokal support: Tilpas systemet efter jeres behov og få støtte fra en lokal partner, der hjælper jer gennem hele rejsen.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Kendskabet til- og forståelsen af kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
- For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
- Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Vi hos MSP Nordics – Jeres lokale partner for succes.
Vi mødes gerne til en uforpligtende samtale over en kop kaffe, hvor vi identificerer jeres behov og fortæller mere om, hvordan Halo kan løfte jeres virksomhed.
Som jeres lokale partner er vi med jer gennem hele rejsen – fra strategiske "best practices" og smidig implementering til løbende support på dansk. Vi er altid tæt på vores kunder og hjælper dem med at:
- Automatisere repetitive opgaver for øget effektivitet.
- Standardisere processer for ensartethed og skalérbarhed.
- Chatbot og brugerportal for maksimal tilgængelighed og support.
- Skabe indsigtfulde rapporter og analyser, der driver reelt forretningsværdi.
Lad os vise, hvordan vi kan hjælpe jer med at optimere virksomheden og tage jeres service til næste niveau.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Brugervenlighed og hurtig implementering: Halo tilbyder et intuitivt interface, der gør det nemt for alle brugere at komme hurtigt i gang.
Brancheførende AI-integration: Halo er en af de få løsninger på markedet, der fuldt integrerer AI for at optimere og automatisere sagsbehandling. Dette gør jer proaktive, så I kan identificere og løse problemer, før de påvirker brugerne.
Skalerbarhed og tilpasning: Halo er designet til at vokse med virksomhederne, uanset om det drejer sig om små virksomheder eller store globale organisationer. Kan nemt tilpasses til forskellige behov og integreres problemfrit med andre systemer som Microsoft, Google, Teams, Slack, TeamViewer, Facebook.
Lokal support og ekspertise: MSP Nordics tilbyder lokal og mere personlig service. Vi kommer gerne ud og møder jer for at forstå jeres behov, stort som småt.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
- Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
- Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
- Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
- Nem vidensdeling i teamet.
- Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
- Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Automatisering af repetitive opgaver: Mange virksomheder bruger unødvendigt meget tid på manuelle, repetitive opgaver som kategorisering af sager eller videresendelse af forespørgsler. Dette fører til ineffektivitet og tabt produktivitet.
Eksempel: Et gennemsnitligt svensk firma, der bruger Halo og håndterer cirka 100 supportanmodninger om ugen, kan ved at automatisere kategoriseringen og prioriteringen af sager reducere tiden brugt på manuelle opgaver med 40%.
Manglende overvågning og proaktivt arbejde: Mange virksomheder reagerer først, når problemer opstår, hvilket fører til tabt tid og mistet tillid. Halo AI-funktioner gør det muligt for virksomheder at identificere og håndtere problemer, før de påvirker kunderne.
Eksempel: Et mellemstort firma kan ved hjælp af Halo forudse systemfejl baseret på tidligere hændelsesdata. Ved at handle proaktivt og løse potentielle problemer kunne firmaet reducere deres driftsstop med 30%.
Komplekse IT-løsninger: Mange organisationer bruger forskellige systemer til forskellige dele af IT-håndteringen, hvilket fører til ineffektivitet og vanskeligheder med integration og rapportering. Halo tilbyder en centraliseret platform, der integrerer alle funktioner i én løsning.
Eksempel: Virksomheder med kontorer på forskellige steder kan nemt få overblik og centralisere deres service desk. Ved at centralisere dette kan virksomheden forenkle sine processer, reducere fejl og forbedre rapporteringen.
Mangel på indsigt og rapportering: Mange organisationer har svært ved at få adgang til indsigtfulde og nyttige rapporter, der kan hjælpe med at forbedre servicen. Halos brugervenlige rapporterings- og analysefunktioner giver virksomheder mulighed for at oprette detaljerede, skræddersyede rapporter, der virkelig bidrager til beslutningstagningen.
Eksempel: Ved at identificere mønstre i kundernes behov kan virksomheder i gennemsnit forbedre deres processer og forkorte svartiderne med 20%.
Desværre, endnu ingen data.
SuperOffice Service
SuperOffice
Halo ITSM
MSP Nordics