HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Intempus-logo

Intempus

Intempus

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Intempus

Intempus tilbyder en platform til projekt- og tidsstyring, der er designet til at hjælpe virksomheder med at planlægge og følge op på deres projekter og aktiviteter. Gennem platformen kan man benytte funktioner som arbejdsordrer, budgettering, fakturering, projektledelse, skemalægning og tidsregistrering. Platformen sætter fokus på at automatisere en lang række manuelle processer og derved skabe en bedre kontrol over projekter og aktiviteter i virksomhederne.

Hvem er Intempus egnet til?

Intempus er en IT-løsning, der primært henvender sig til virksomheder inden for ejendomsbranchen og bygge- og anlægssektoren. Platformens mange funktioner er designet til at imødekomme behovene hos små og mellemstore virksomheder, men kan dog også tilpasses større organisationer. Herunder alle virksomheder der ønsker at optimere deres forretningsprocesser.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Intempus produktfunktioner

Planlægningsværktøj

Eget lønsystem

Ingår

Kommunikere via SMS

Ingår

Skift af vagt (direkte i systemet)

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Tidsrapportering app

Arbejdstidsplaner

Ingår

Fravær og flex-registrering

Ingår

Integration med forskellige lønsystemer

Ingår

Kørselsjournal

Ingår

Medarbejderkartotek

Ingår

Projektrapportering

Ingår

Bemandingssystem

Tilgængelighed hos dine medarbejder

Ingår

Afstemning i forhold til aftaler/kollektive aftaler

Ingår

Automatisk bemanding

Ingår

Rapporter

Ingår

Tidscertificering

Ingår

Ressourceplanlægning

Analyser

Ingår

Arbejdsordrer

Ingår

Budget

Ingår

Fakturaforvaltning

Ingår

Kontaktregister

Ingår

Løngrundlag

Ingår

Projektstyring

Ingår

Skemalægning

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Ressourceplanlægning