Intempus
Intempus
Beskrivelse af Intempus
Intempus gør timeregistrering nemmere end nogensinde før
Medarbejderne indberetter deres tid, fravær, kørsel, udlæg, materialer eller andet, direkte i Intempus App, som fungerer både online og offline. Med Intempus Termnial kan I også vælge at tjekke ind og ud på vagter via en fysisk terminal på arbejdspladsen.
Når medarbejderne har lavet deres indberetninger, overføres de automatisk til administrationssystemet, hvor administratoren kan holde overblik, planlægge og godkende med få klik. Når indberetningerne er godkendt, er dataen klar til at blive sendt til løn og fakturering.
Kan Intempus integrere til andre systemer?
Intempus integrerer til eksterne systemer, herunder både løn- og regnskabssystemer samt kvalitetssikring. Med en integration kan din data enten automatisk eller med få klik overføres fra det ene system til det andet. Det betyder mindre manuelt arbejde og færre fejl.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
59-129 DKK pr. bruger pr. måned samt et oprettelsesgebyr.
Hvorfor skal man vælge Intempus?
Hvorfor vælge jeres system?
- Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
- Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
- Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
- Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
- Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.
Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.
Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.
I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.
Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.
Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af Intempus
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Vi er glade for Intempus
Direktør•
Mikrovirksomhed (1-10)•
Godkendt person•
Danmark•
November 2024
Hvad synes du bedst om?
Ikke alene sikrer systemet at lovens krav bliver overholdt, men vigtigst er det for os, at vi sparer en del administrationstid. Det er nemt og overskueligt.
Hvad synes du mindst om?
Faktisk så svarer systemet fint til vores behov
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Intempus løser?
-
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenligt system, der sparrer mig tid
CEO•
Mikrovirksomhed (1-10)•
Godkendt person•
Danmark•
November 2024
Hvad synes du bedst om?
Brugervenligheden og muligheden for at integrere til mit lønsystem.
Hvad synes du mindst om?
Der kunne godt være mulighed for vagtbytte.
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Intempus løser?
Meget administrationstid er sparret fordi systemet kan integrere til mit lønsystem. Derfor behøver jeg ikke indtaste de samme data flere gange. Administrationen foregår nu meget mere automatisk, og systemet er meget nemt at bruge.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Intempus vises i følgende kategorier
Intempus produktfunktioner
Planlægningsværktøj
AI-bistand
Eget lønsystem
Fraværshåndtering
Hierarkisk administrativ myndighed
Integreret med eksternt lønsystem
Intern kommunikation (chat, forum osv.)
Link til kollektive overenskomster
Specifikation af opgaver
Tidsrapportering
Tidsregistreringssystem
Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Tidsrapportering app
Arbejdstidsplaner
Attestation
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Løngrundlag
Medarbejderkartotek
Projektrapportering
Statistik og rapporter
Ressourceplanlægning
Analyser
Arbejdsordrer
Budget
Kontaktregister
Projektstyring
Skemalægning
Tidsrapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Intempus
Intempus er en dansk SaaS-virksomhed, der siden 2012 har leveret moderne og brugervenlige tidsregistreringsløsninger til virksomheder i alle størrelser og brancher.
I 2022 blev Intempus en selvstændig del af Visma-koncernen, som er en af de førende leverandører af forretningskritisk software og services i Norden.
I dag har Intempus mere end 60.000 daglige brugere, der hver dag tager Intempus på arbejde, og mere end 2.500 kunder.