Beskrivelse af Microbizz
Microbizz tilbyder et system der fremmer fleksibilitet, og kan tilpasses din virksomhed og branche. Systemet hjælper med optimering af kvalitet, administration og workflow i din virksomhed. Med fokus på intern afvigelseshåndtering, tillader systemet blandt andet kontrol af tidsregistrering og indeholder kvalitetsskemaer der kan knyttes til bestemte opgaver. Med den online løsning kan medarbejder nemt tilgå systemet on site og uploade data.
Hvem er Microbizz egnet til?
Microbizz udbyder til mange forskellige virksomheder inden for service, byggeri, vedligeholdelse og forsyning. Uanset størrelsen på din virksomhed, kan denne online løsning hjælpe dig og din virksomhed med at kvalitetssikre og administrere jeres workflow.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
SV
NO
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Microbizz vises i følgende kategorier
Microbizz produktfunktioner
Afvigelseshåndtering
API
GPS
Meddelelser
Sagsbeskrivelse
Sagsstatus
Skabeloner
Støtte til billeder
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.