Alternativ

Beskrivelse af Microbizz

Microbizz tilbyder et system der fremmer fleksibilitet, og kan tilpasses din virksomhed og branche. Systemet hjælper med optimering af kvalitet, administration og workflow i din virksomhed. Med fokus på intern afvigelseshåndtering, tillader systemet blandt andet kontrol af tidsregistrering og indeholder kvalitetsskemaer der kan knyttes til bestemte opgaver. Med den online løsning kan medarbejder nemt tilgå systemet on site og uploade data.

Hvem er Microbizz egnet til?

Microbizz udbyder til mange forskellige virksomheder inden for service, byggeri, vedligeholdelse og forsyning. Uanset størrelsen på din virksomhed, kan denne online løsning hjælpe dig og din virksomhed med at kvalitetssikre og administrere jeres workflow.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

101-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

EN

SV

NO

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Microbizz vises i følgende kategorier

Microbizz produktfunktioner

Afvigelseshåndtering

API

GPS

Meddelelser

Sagsbeskrivelse

Sagsstatus

Skabeloner

Støtte til billeder

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Afvigelseshåndtering

CenturiMicrobizz
DatakvalitetMicrobizz
JSCMicrobizz
AM systemMicrobizz