Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af SupportCenter Plus
ManageEngine Support Center Plus er en webbaseret løsning, der hjælper organisationer med at give en overlegen kundeoplevelse. Organisationer kan effektivt styre supportsager, konto- og kontaktoplysninger, serviceaftaler, SLA -styring og videndatabase. Automater processen med at skabe, organisere og spore sager til en problemfri proces med automatisering via arbejdsgange.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?101-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?SVENDANO
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?SEDKNOFI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?JANEJ
Systemer fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
SupportCenter Plus vises i følgende kategorier
SupportCenter Plus produktfunktioner
Helpdesksystem
Afvigelseshåndtering
Ingår
Autorisationshåndtering
Ingår
Dashboard med live-sporing
Ingår
Ekstern HelpDesk
Ingår
Fordeling af ansvarsområder
Ingår
Intern helpdesk
Ingår
Prioritetsfunktion
Ingår
Påmindelsesfunktion
Ingår
SLA-styring
Ingår
Statistik og overvågning
Ingår
Støtte til integration
Ingår
Vidensbank
Ingår
Kundeservicesystem
Billetter
Ingår
Håndteringstid
Ingår
Prioritetsfunktion
Ingår
Smart arbejdsdeling
Ingår
Standard svar
Ingår
Statistik og rapporter
Ingår
Status for sagen
Ingår