
Beskrivelse af SupportCenter Plus
ManageEngine Support Center Plus er en webbaseret løsning, der hjælper organisationer med at give en overlegen kundeoplevelse. Organisationer kan effektivt styre supportsager, konto- og kontaktoplysninger, serviceaftaler, SLA -styring og videndatabase. Automater processen med at skabe, organisere og spore sager til en problemfri proces med automatisering via arbejdsgange.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?XSSML
Mobil app
Er der en app til systemet?JANEJ
SaaS / egen server
Skal systemet installeres på egen server, eller findes det i skyen?Støtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?SVENDANO
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?JANEJ
Pris fra
Listepris fra leverandørenInformation mangler
Prismodel
Hvilken model passer til dit budget?ModulbaseretAbonnementLicens
System fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?Alternativer til SupportCenter Plus
Kender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
SupportCenter Plus vises i følgende kategorier
SupportCenter Plus produktfunktioner
Helpdesksystem
Afvigelseshåndtering
Ingår
Autorisationshåndtering
Ingår
Dashboard med live-sporing
Ingår
Ekstern HelpDesk
Ingår
Fordeling af ansvarsområder
Ingår
Intern helpdesk
Ingår
Prioritetsfunktion
Ingår
Påmindelsesfunktion
Ingår
SLA-styring
Ingår
Statistik og overvågning
Ingår
Støtte til integration
Ingår
Vidensbank
Ingår
Kundeservicesystem
Billetter
Ingår
Håndteringstid
Ingår
Prioritetsfunktion
Ingår
Smart arbejdsdeling
Ingår
Standard svar
Ingår
Statistik og rapporter
Ingår
Status for sagen
Ingår