HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Zenya DOC-logo

Zenya DOC

Zenya

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Zenya DOC

Zenya’s dokumentstyringssystem er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og administrere deres dokumenter effektivt. Systemet indeholder forskellige funktioner og værktøjer, der alle bidrager til en mere struktureret og effektiv arbejdsproces. Blandt funktionerne finder I bl.a. oprettelse og brug af dokumentskabeloner, autorisationshåndtering samt versionshåndteringsfunktion. Dette er altså et super smart system for virksomheder der håndterer et stort antal dokumenter og har behov for en struktureret tilgang til deres dokumentstyring.

Hvem er Zenya DOC egnet til?

Denne software løsning passer godt ind hos både små, mellemstore og større virksomheder. Herunder også virksomheder fra flere forskellige brancher. Systemet er yderst brugervenligt, og nemt at tilpasse lige netop jeres behov.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DASVEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Zenya DOC vises i følgende kategorier

Zenya DOC produktfunktioner

Dokumenthåndteringssystem

Autorisationshåndtering

Ingår

Avanceret søgefunktion

Ingår

Dokumentskabeloner

Ingår

Kan integreres

Ingår

Meddelelser

Ingår

Sporbare ændringer

Ingår

Versionshåndtering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Dokumenthåndteringssystem