Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Zenya DOC
Zenya’s dokumentstyringssystem er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og administrere deres dokumenter effektivt. Systemet indeholder forskellige funktioner og værktøjer, der alle bidrager til en mere struktureret og effektiv arbejdsproces. Blandt funktionerne finder I bl.a. oprettelse og brug af dokumentskabeloner, autorisationshåndtering samt versionshåndteringsfunktion. Dette er altså et super smart system for virksomheder der håndterer et stort antal dokumenter og har behov for en struktureret tilgang til deres dokumentstyring.
Hvem er Zenya DOC egnet til?
Denne software løsning passer godt ind hos både små, mellemstore og større virksomheder. Herunder også virksomheder fra flere forskellige brancher. Systemet er yderst brugervenligt, og nemt at tilpasse lige netop jeres behov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!