Salesforce vs KEYnet ärendehantering
Virksomhedsstørrelse
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
Platform
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
Prisoplysninger
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
Produktfunktioner
- 360 graders overblik (oneview i realtid):Indgår
- Afvigelseshåndtering:Indgår
- Chatsupport:Kan tilføjes
- Digitale formularer & selvbetjening:Indgår
- Helpdesk sagsbehandling:Indgår
- Integration med ERP/CRM:Indgår
- Kundeservicestyring og support:Indgår
- Kundetilpasse & redigere rapporter:Indgår
- Mobiltilpasset interface:Indgår
- Sags- & svarskabeloner:Indgår
- Selvbetjeningsportal:Kan tilføjes
- Servicestyring:Indgår
- SLA og eskalering:Indgår
- Statistik & opfølgningsmodul:Indgår
- Uddelegering og tilkobling af undersager:Indgår
- Udløser:Indgår
- Udstyr:Indgår
- Videndatabase:Indgår
- Webhooks og API:Indgår
- 360 graders overblik (oneview i realtid):Indgår
- Afvigelseshåndtering:Indgår
- Chatsupport:
- Digitale formularer & selvbetjening:
- Helpdesk sagsbehandling:Indgår
- Integration med ERP/CRM:Indgår
- Kundeservicestyring og support:Indgår
- Kundetilpasse & redigere rapporter:
- Mobiltilpasset interface:Indgår
- Sags- & svarskabeloner:Indgår
- Selvbetjeningsportal:
- Servicestyring:Indgår
- SLA og eskalering:
- Statistik & opfølgningsmodul:Indgår
- Uddelegering og tilkobling af undersager:
- Udløser:Indgår
- Udstyr:
- Videndatabase:Indgår
- Webhooks og API:
Anmeldelser
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.
Ulemper
Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.
Der er desværre ingen anmeldelser endnu.