SAP SuccessFactors
vs
LeadDesk

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Workforce management-system

Analyseværktøjer
Håndtering af løn
Håndtering af RTA
Kontraktforvaltning
KPI'er
Prognoser
Rapporter
Skemalægning
Strategisk planlægning
Tidsrapportering
Analyseværktøjer
Håndtering af løn
Håndtering af RTA
Kontraktforvaltning
KPI'er
Prognoser
Rapporter
Skemalægning
Strategisk planlægning
Tidsrapportering

Anmeldelser

Baseret på 3 anmeldelser

Baseret på 2 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Muligheden for et stærkt system, hvor vi har mulighed for at digitalisere og samle de processer, der hører sammen og interagerer, i det tempo, vi ønsker.
Modularitet og omfattende.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

En stor og komplet organisation, der opfylder mange kunders behov, kan blive opfattet som mindre innovativ end en mindre opkomling.
Det tog tid at implementere SAP, men det afhænger også af os. Det, jeg gerne vil se, er, at SAP begynder at være lidt mere i front, når det gælder digitalisering af HR. Efter min mening har de haft stor succes med at skabe moderne løsninger med funktionaliteter, som er blevet værdsat, men udviklingen er efter min mening gået langsommere i årenes løb.
kundeservice og vanskelige kontrakter
Dette er ikke den samme virksomhed som for 5 år siden. Meget tvivlsomme kontrakter og systemer: Hvis man køber noget, bliver det tilføjet med det samme, hvis man fjerner noget, fortsætter de med at fakturere, selvom det er fjernet fra systemet, og kunden ikke bruger det, man skal give dem skriftlig besked 2 uger før næste måned. Hver måned (uden undtagelse) overfakturerer de, hvilket er både tids- og energikrævende at forsøge at rette op på. De opkræver pr. konto, ikke pr. antal agenter, der er logget ind. En administratorkonto koster 1000 SEK ekstra. De tager tusindvis af kroner for antallet af numre, du ringer til, og en dialer koster 1000 kroner om måneden. Telefonnumre er låst i 6 måneder. Du kan få alt dette inkluderet for en brøkdel af prisen hos konkurrenter, der rent faktisk svarer og bekymrer sig om deres kunder.

SAP SuccessFactors

SAP SuccessFactors

Læs mere om SAP SuccessFactors

LeadDesk

LeadDesk

Læs mere om LeadDesk