HjemSystemguidenOm osFor leverandører
LeadDesk

LeadDesk

LeadDesk

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af LeadDesk

Gennem LeadDesk får i en platform der nemt kan hjælpe med at organisere og håndtere kundehenvendelser på en struktureret måde. Systemet indeholder ikke kun sagsstyring, men også en smart arbejdsdelingsfunktion, der kan hjælpe med at fordele sager og henvendelser til de rette medarbejdere baseret på forskellige kriterier som ekspertiseområder eller tilgængelighed. Platformen inkludere selvfølgelig også funktioner som svarskabeloner, realtidskommunikation og priotiteringsskala. Alt sammen funktioner der hjælper jer med at sikre hurtig og effektiv support.

Hvem er LeadDesk egnet til?

Leaddesk tilbyder en utroligt fleksibel platform, der egner sig godt til de fleste virksomheder. Blandt deres kunder finder man virksomheder indenfor mange forskellige brancher såsom produktion, fødevareindustrien, byggeri og anlæg samt logistik og transport, der alle udgør forskellige størrelser. Store såvel som små virksomheder kan drage nytte af Leaddesk platforme.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOFIEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SEDKNOFIGlobal

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

LeadDesk produktfunktioner

Auto dialer

Automatisk genopblæsning

Ingår

Dashboard - Lønoversigt

Ingår

Kampagner

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Optagelser af opkald

Ingår

Statistik og analyse

Ingår

Videresendelse

Ingår

Kundeservicesystem

Håndteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioritetsfunktion

Ingår

Selvhjælp

Ingår

Sentimentanalyse

Ingår

Smart arbejdsdeling

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Status for sagen

Ingår

Telefon

Ingår

Workforce management-system

Analyseværktøjer

Ingår

Prognoser

Ingår

Rapporter

Ingår

Skemalægning

Ingår

Strategisk planlægning

Ingår

Tidsrapportering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Auto dialer